Η Mercedes-Benz 190E ήταν ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς στην ιστορία της γερμανικής φίρμας, με την κορυφαία έκδοση να ονομάζεται EVO II. Ασφαλώς, ένα αυτοκίνητο αυτού του βεληνεκούς δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την Brabus.
Έτσι, το 1988 ο βελτιωτικός οίκος παρέλαβε μερικές 190E, ξήλωσε τα πίσω καθίσματα και τις μονώσεις, αφαίρεσε τον κλιματισμός και δυνάμωσε τον 6κύλινδρο, με την απόδοση να φτάνει στους 286 ίππους. Οι
πελάτες της Brabus ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορούσαν να συμβιβαστούν απόλυτα ζητώντας από τον οίκο να τοποθετήσει και πάλι τα πίσω καθίσματα και το σύστημα κλιματισμού.
Όλα τα αντίτυπα τροποποιήθηκαν ώστε να ικανοποιηθούν οι πελάτες, αλλά 20 χρόνια μετά, ο διευθυντής της Brabus Sven Gramm, ανέλαβε τη δημιουργία ενός μοντέλου «πιστού» στην αρχική ιδέα και δεν είναι άλλο από το εικονιζόμενο. Η Mercedes 190E που «θυσιάστηκε» γι’ αυτό το εγχείρημα βάφτηκε σε χρώμα Signal Red και «πατά» σε αμορτισέρ Bilstein Sports και ελατήρια της Eibach. Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Racaro Kevlar και ζώνες τεσσάρων σημείων, ενώ στο σημείο που βρισκόταν το ραδιόφωνο υπάρχουν πλέον όργανα για τη θερμοκρασία λαδιού του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του πίσω διαφορικού.
Ο κινητήρας παραμένει ίδιος, αλλά τόσο η διάμετρος όσο και η διαδρομή αυξήθηκαν. Επιπλέον τοποθετήθηκε νέος εκκεντροφόρος, ένα ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα εξάτμισης διπλής ροής, βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Έτσι, η ισχύς αυξήθηκε στους 286 ίππους με αποτέλεσμα τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 6,3 δεύτερα και η τελική να αγγίζει τα 254 km/h.
Η πώληση της μίας και μοναδικής Brabus 3.6S Lightweight θα γίνει από την εταιρεία «Fast Classics» και η τιμή βρίσκεται στις 150.000 ευρώ.
Έτσι, το 1988 ο βελτιωτικός οίκος παρέλαβε μερικές 190E, ξήλωσε τα πίσω καθίσματα και τις μονώσεις, αφαίρεσε τον κλιματισμός και δυνάμωσε τον 6κύλινδρο, με την απόδοση να φτάνει στους 286 ίππους. Οι
πελάτες της Brabus ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορούσαν να συμβιβαστούν απόλυτα ζητώντας από τον οίκο να τοποθετήσει και πάλι τα πίσω καθίσματα και το σύστημα κλιματισμού.
Όλα τα αντίτυπα τροποποιήθηκαν ώστε να ικανοποιηθούν οι πελάτες, αλλά 20 χρόνια μετά, ο διευθυντής της Brabus Sven Gramm, ανέλαβε τη δημιουργία ενός μοντέλου «πιστού» στην αρχική ιδέα και δεν είναι άλλο από το εικονιζόμενο. Η Mercedes 190E που «θυσιάστηκε» γι’ αυτό το εγχείρημα βάφτηκε σε χρώμα Signal Red και «πατά» σε αμορτισέρ Bilstein Sports και ελατήρια της Eibach. Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Racaro Kevlar και ζώνες τεσσάρων σημείων, ενώ στο σημείο που βρισκόταν το ραδιόφωνο υπάρχουν πλέον όργανα για τη θερμοκρασία λαδιού του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του πίσω διαφορικού.
Ο κινητήρας παραμένει ίδιος, αλλά τόσο η διάμετρος όσο και η διαδρομή αυξήθηκαν. Επιπλέον τοποθετήθηκε νέος εκκεντροφόρος, ένα ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα εξάτμισης διπλής ροής, βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Έτσι, η ισχύς αυξήθηκε στους 286 ίππους με αποτέλεσμα τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 6,3 δεύτερα και η τελική να αγγίζει τα 254 km/h.
Η πώληση της μίας και μοναδικής Brabus 3.6S Lightweight θα γίνει από την εταιρεία «Fast Classics» και η τιμή βρίσκεται στις 150.000 ευρώ.