Την έκθεση της Φρανκφούρτης επέλεξε η Audi για να μας παρουσιάσει το ολοκαίνουριο RS7 Sportback με τις πωλήσεις να ξεκινούν στο τέλος του έτους.
Όπως βλέπουμε στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το γερμανικό «θωρηκτό» μεγάλωσε ακόμα περισσότερο σε διαστάσεις, αγρίεψε πολύ διαθέτει τεράστιες εισαγωγές αέρα που συνδυάζονται με έντονα
νεύρα που διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Κυριαρχεί σε μεγάλο βαθμό το μαύρο χρώμα, ενώ επιβλητικές είναι οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21 ιντσών (22” προαιρετικά) που «φιλοξενούν» κεραμικά δισκόφρενα. Παρόμοια φιλοσοφία υπάρχει και στο πίσω μέρος με τις δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις, τον διαχύτη και την ενεργή αεροτομή που ανοίγει μετά τα 120 km/h.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι υπερπολυτελές αλλά και «sportive», με την ύπαρξη τριών οθονών. Η πρώτη είναι 12,3 ιντσών και παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων μέσα από τον οποίο ο οδηγός μαθαίνει εκτός των άλλων τη ροπή σε δεδομένο χρόνο, την πίεση υπερπλήρωσης και ρυθμίζει λεπτομέρειες όπως το πρόγραμμα οδήγησης. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη 10,1” για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ άλλη μία οθόνη βρίσκεται ακριβώς από κάτω για τον έλεγχο του κλιματισμού, των θερμαινόμενων καθισμάτων κι ούτω καθ’ εξής.
Κάτω από το καπό βρίσκεται έναν πανίσχυρος V8 twin-turbo κινητήρας χωρητικότητας 4 λίτρων που υποστηρίζεται από ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, ενώ διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 8άρι Tiptronic κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το σύστημα τετρακίνησης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης μπορεί να στείλει έως και το 85% της ροπής στον πίσω άξονα.
Όπως βλέπουμε στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το γερμανικό «θωρηκτό» μεγάλωσε ακόμα περισσότερο σε διαστάσεις, αγρίεψε πολύ διαθέτει τεράστιες εισαγωγές αέρα που συνδυάζονται με έντονα
νεύρα που διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Κυριαρχεί σε μεγάλο βαθμό το μαύρο χρώμα, ενώ επιβλητικές είναι οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21 ιντσών (22” προαιρετικά) που «φιλοξενούν» κεραμικά δισκόφρενα. Παρόμοια φιλοσοφία υπάρχει και στο πίσω μέρος με τις δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις, τον διαχύτη και την ενεργή αεροτομή που ανοίγει μετά τα 120 km/h.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι υπερπολυτελές αλλά και «sportive», με την ύπαρξη τριών οθονών. Η πρώτη είναι 12,3 ιντσών και παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων μέσα από τον οποίο ο οδηγός μαθαίνει εκτός των άλλων τη ροπή σε δεδομένο χρόνο, την πίεση υπερπλήρωσης και ρυθμίζει λεπτομέρειες όπως το πρόγραμμα οδήγησης. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη 10,1” για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ άλλη μία οθόνη βρίσκεται ακριβώς από κάτω για τον έλεγχο του κλιματισμού, των θερμαινόμενων καθισμάτων κι ούτω καθ’ εξής.
Κάτω από το καπό βρίσκεται έναν πανίσχυρος V8 twin-turbo κινητήρας χωρητικότητας 4 λίτρων που υποστηρίζεται από ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, ενώ διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 8άρι Tiptronic κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το σύστημα τετρακίνησης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης μπορεί να στείλει έως και το 85% της ροπής στον πίσω άξονα.
Σχετικά με τις επιδόσεις, για το 100 km/h από στάση απαιτούνται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και σε 12 δεύτερα έρχονται τα 200 km/h. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 305 km/h αν ο οδηγός επιλέξει το πακέτο Dynamic Plus.