Στην αποκάλυψη της νέας γενιάς Hyundai i10 προχώρησε η Νοτιοκορεάτικη φίρμα με την επίσημη παρουσίασή του να έχει προγραμματιστεί για την έκθεση της Φρανκφούρτης.
Το νέο μοντέλο είναι νεανικό, με έντονες ακμές, ειδικά στο εμπρός μέρος, ενώ οι διαστάσεις του έχουν αυξηθεί ελαφρώς σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σημαντικά στοιχεία είναι η μείωση της απόστασης
από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά, οι έως και 16 ίντσες ζάντες αλουμινίου αλλά και η βελτίωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
Το εσωτερικό του φέρει όλες τις ανέσεις που θα αναζητήσει ο κάτοχός του, με την οθόνη 8 ιντσών να είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι αρκετά λιτή και το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό.
Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, το νέο Hyundai i10 προσφέρεται αποκλειστικά με δύο ατμοσφαρικούς κινητήρες βενζίνης. Ο πρώτος είναι τρικύλινδρος MPi χωρητικότητας 1.000 κ.εκ. με 67 ίππους και 96 Nm ροπής, ενώ ο μεγαλύτερος είναι τετρακύλινδρος MPi 1.200 κ.εκ με 84 ίππους και 118 Nm ροπής. Ασφαλώς οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τόσο το χειροκίνητο σασμάν 5 σχέσεων, όσο και το επίσης 5άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το νέο μοντέλο είναι νεανικό, με έντονες ακμές, ειδικά στο εμπρός μέρος, ενώ οι διαστάσεις του έχουν αυξηθεί ελαφρώς σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σημαντικά στοιχεία είναι η μείωση της απόστασης
από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά, οι έως και 16 ίντσες ζάντες αλουμινίου αλλά και η βελτίωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
Το εσωτερικό του φέρει όλες τις ανέσεις που θα αναζητήσει ο κάτοχός του, με την οθόνη 8 ιντσών να είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι αρκετά λιτή και το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό.
Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, το νέο Hyundai i10 προσφέρεται αποκλειστικά με δύο ατμοσφαρικούς κινητήρες βενζίνης. Ο πρώτος είναι τρικύλινδρος MPi χωρητικότητας 1.000 κ.εκ. με 67 ίππους και 96 Nm ροπής, ενώ ο μεγαλύτερος είναι τετρακύλινδρος MPi 1.200 κ.εκ με 84 ίππους και 118 Nm ροπής. Ασφαλώς οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τόσο το χειροκίνητο σασμάν 5 σχέσεων, όσο και το επίσης 5άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.