Η Hyundai βρίσκεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης με ένα «όπλο» το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα πριν από μερικές ώρες.
Ονομάζεται Hyundai i30 N Project C και αποτελεί την κορυφαία έκδοση του κορεάτικου hatchback, ενώ είναι ήδη γνωστό ότι θα κατασκευαστεί σε μόλις 600 αντίτυπα. Εξωτερικά διαφοροποιείται από το απλό «i30 N»,
με το καπό να είναι κατασκευασμένο από συνδυασμό πλαστικού και ανθρακονημάτων για τη μείωση του βάρους. Συνολικά έχουν εξοικονομηθεί 50 κιλά, ενώ το αμάξωμα βρίσκεται 6 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος και το κέντρο βάρους έχει μειωθεί κατά 8,8 χιλιοστά.
Επιπλέον, διαφοροποιείται λόγω της ύπαρξης κόκκινων λεπτομερειών στα αεροδυναμικά βοηθήματα και αρκετές επιφάνειες είναι κατασκευασμένες εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Οι ζάντες μεγέθους 19 ιντσών είναι σφυρήλατες και κατασκευασμένες από την εταιρεία ΟΖ. Ζυγίζουν μόλις 22 κιλά και «φιλοξενούν» τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι alcantara επιφάνειες και κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ δεν περνούν απαρατήρητα ο μεταλλικός λεβιές ταχυτήτων σε σχήμα πιστονιού και τα καθίσματα με έντονη πλευρική στήριξη.
Αλλαγές σε μηχανικό επίπεδο δεν υπάρχουν, μιας και το i30 N Project C εξοπλίζεται με τον κινητήρα του Performance Package, τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο T-GDI που αποδίδει 275 ίππους, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και ασφαλώς δε λείπει το μπλοκέ διαφορικό.
Ονομάζεται Hyundai i30 N Project C και αποτελεί την κορυφαία έκδοση του κορεάτικου hatchback, ενώ είναι ήδη γνωστό ότι θα κατασκευαστεί σε μόλις 600 αντίτυπα. Εξωτερικά διαφοροποιείται από το απλό «i30 N»,
με το καπό να είναι κατασκευασμένο από συνδυασμό πλαστικού και ανθρακονημάτων για τη μείωση του βάρους. Συνολικά έχουν εξοικονομηθεί 50 κιλά, ενώ το αμάξωμα βρίσκεται 6 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος και το κέντρο βάρους έχει μειωθεί κατά 8,8 χιλιοστά.
Επιπλέον, διαφοροποιείται λόγω της ύπαρξης κόκκινων λεπτομερειών στα αεροδυναμικά βοηθήματα και αρκετές επιφάνειες είναι κατασκευασμένες εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Οι ζάντες μεγέθους 19 ιντσών είναι σφυρήλατες και κατασκευασμένες από την εταιρεία ΟΖ. Ζυγίζουν μόλις 22 κιλά και «φιλοξενούν» τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι alcantara επιφάνειες και κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ δεν περνούν απαρατήρητα ο μεταλλικός λεβιές ταχυτήτων σε σχήμα πιστονιού και τα καθίσματα με έντονη πλευρική στήριξη.
Αλλαγές σε μηχανικό επίπεδο δεν υπάρχουν, μιας και το i30 N Project C εξοπλίζεται με τον κινητήρα του Performance Package, τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο T-GDI που αποδίδει 275 ίππους, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και ασφαλώς δε λείπει το μπλοκέ διαφορικό.