Τι διαφορά έχει εντός πίστας το κορυφαίο Hyundai i30 N με την αγωνιστική του έκδοση, το i30 N TCR;
Σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, και στις δύο περιπτώσεις έχουμε 2λιτρους κινητήρες, αλλά η αγωνιστική έκδοση αποδίδει 70 παραπάνω ίππους φτάνοντας στους 350. Επιπλέον, μεγάλη διαφορά
υπάρχει στο βάρος με το αγωνιστικό να ζυγίζει 1.265 κιλά, έναντι 1.429 της πολιτικής έκδοσης, ενώ στην πρώτη περίπτωση έχουμε slick ελαστικά και στη δεύτερη συμβατικά. Ενδεικτικά, τα 100 km/h από στάση έρχονται περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα για το i30 N TCR και το κόστος του είναι 3μιση φορές μεγαλύτερο.
Η ομάδα του βρετανικού EVO έβαλε τα δύο αυτοκίνητα στην πίστα. Σε πόση ώρα, άραγε, η αγωνιστική έκδοση θα «ρίξει» γύρο στο αυτοκίνητο δρόμου;
Σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, και στις δύο περιπτώσεις έχουμε 2λιτρους κινητήρες, αλλά η αγωνιστική έκδοση αποδίδει 70 παραπάνω ίππους φτάνοντας στους 350. Επιπλέον, μεγάλη διαφορά
υπάρχει στο βάρος με το αγωνιστικό να ζυγίζει 1.265 κιλά, έναντι 1.429 της πολιτικής έκδοσης, ενώ στην πρώτη περίπτωση έχουμε slick ελαστικά και στη δεύτερη συμβατικά. Ενδεικτικά, τα 100 km/h από στάση έρχονται περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα για το i30 N TCR και το κόστος του είναι 3μιση φορές μεγαλύτερο.
Η ομάδα του βρετανικού EVO έβαλε τα δύο αυτοκίνητα στην πίστα. Σε πόση ώρα, άραγε, η αγωνιστική έκδοση θα «ρίξει» γύρο στο αυτοκίνητο δρόμου;