Με σχεδόν 1 εκατ. πωλήσεις, το μεγάλο SUV της VW μόνο επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί. Πλέον, η τρίτη γενιά Touareg είναι γεγονός και η επίσημη παρουσίασή του έλαβε χώρα σε μία εκδήλωση στην Κινα.
Βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo και παρά την αύξηση του διαστάσεων του, το βάρος έχει ελαττωθεί κατά 106 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχο. Κάτι τέτοιο έγινε εφικτό λόγο της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου
(48%) και ατσάλι υψηλής τεχνολογίας (52%). Ενδεικτικά, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί από τα 697 λίτρα, στα 810.
Εξωτερικά, η σχεδίαση είναι μυώδης και στο εμπρός μέρος διαφαίνονται τα Matrix-Led φωτιστικά σώματα, τα έντονα νεύρα στο καπό και με μεγάλες εισαγωγές του αέρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και Led φώτα. Το αμάξωμα διακοσμείται με αρκετές αλουμινένιες λεπτομέρειες και οι ζάντες είναι διαθέσιμες σε μέγεθος από 18 έως 21 ίντσες.
Στο εσωτερικό υπάρχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, μιας και για πρώτη φορά συναντάμε τη διαμόρφωση Cockpit Innovision, με μία ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και μία 15 ιντσών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Ασφαλώς υπάρχουν υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας με έξυπνες συσκευές, πολλά συστήματα ασφαλείας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα πακέτα εξοπλισμού είναι τρία: το Atmosphere που χαρακτηρίζεται από τη χρήση ξύλου, το Elegance στο οποίο συναντάμε αλουμινένιες επιφάνειες, και ασφαλώς το R-Line που δίνει έναν πιο sportive χαρακτήρα.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, ξεκινάμε με την plug-in υβριδική έκδοση που αποδίδει 367 ίππους. Έπειτα, υπάρχουν δύο V6 TDI 3λιτροι πετρελαιοκινητήρες που αποδίδουν 231 και 286 ίππους, με ροπή της τάξης των 500 και 600 Nm αντίστοιχα. Όσον αφορά στους κινητήρες βενζίνης, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 3λιτρος V6 340 ίππων με 450 Nm ροπής και για όσους αναζητούν έναν ισχυρότερο, υπάρχει ο 4λιτρος V8 bi-Turbo 421 ίππων και 900 Nm ροπής. Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδέονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ η κίνηση θα περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4MOTION.
Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο σύστημα Night Vision, το οποίο με τη χρήση θερμικής κάμερας εντοπίζει αντικείμενα που απέχουν έως και 130 μέτρα προειδοποιώντας τον οδηγό. Πρόκειται για ένα σύστημα που παρέχει επιπλέον ασφάλεια όταν οι συνθήκες οδήγησης και η ορατότητα δεν είναι ικανοποιητικές.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος
Βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo και παρά την αύξηση του διαστάσεων του, το βάρος έχει ελαττωθεί κατά 106 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχο. Κάτι τέτοιο έγινε εφικτό λόγο της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου
(48%) και ατσάλι υψηλής τεχνολογίας (52%). Ενδεικτικά, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί από τα 697 λίτρα, στα 810.
Εξωτερικά, η σχεδίαση είναι μυώδης και στο εμπρός μέρος διαφαίνονται τα Matrix-Led φωτιστικά σώματα, τα έντονα νεύρα στο καπό και με μεγάλες εισαγωγές του αέρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και Led φώτα. Το αμάξωμα διακοσμείται με αρκετές αλουμινένιες λεπτομέρειες και οι ζάντες είναι διαθέσιμες σε μέγεθος από 18 έως 21 ίντσες.
Στο εσωτερικό υπάρχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, μιας και για πρώτη φορά συναντάμε τη διαμόρφωση Cockpit Innovision, με μία ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και μία 15 ιντσών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Ασφαλώς υπάρχουν υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας με έξυπνες συσκευές, πολλά συστήματα ασφαλείας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα πακέτα εξοπλισμού είναι τρία: το Atmosphere που χαρακτηρίζεται από τη χρήση ξύλου, το Elegance στο οποίο συναντάμε αλουμινένιες επιφάνειες, και ασφαλώς το R-Line που δίνει έναν πιο sportive χαρακτήρα.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, ξεκινάμε με την plug-in υβριδική έκδοση που αποδίδει 367 ίππους. Έπειτα, υπάρχουν δύο V6 TDI 3λιτροι πετρελαιοκινητήρες που αποδίδουν 231 και 286 ίππους, με ροπή της τάξης των 500 και 600 Nm αντίστοιχα. Όσον αφορά στους κινητήρες βενζίνης, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 3λιτρος V6 340 ίππων με 450 Nm ροπής και για όσους αναζητούν έναν ισχυρότερο, υπάρχει ο 4λιτρος V8 bi-Turbo 421 ίππων και 900 Nm ροπής. Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδέονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ η κίνηση θα περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4MOTION.
Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο σύστημα Night Vision, το οποίο με τη χρήση θερμικής κάμερας εντοπίζει αντικείμενα που απέχουν έως και 130 μέτρα προειδοποιώντας τον οδηγό. Πρόκειται για ένα σύστημα που παρέχει επιπλέον ασφάλεια όταν οι συνθήκες οδήγησης και η ορατότητα δεν είναι ικανοποιητικές.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος