Ο Valtteri Bottas έκανε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Βαρκελώνης, 0.8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hamilton. Μόλις τρίτος και με supersofts ο Vettel.
Μονοθέσια, πιλότοι και ομάδες έδωσαν το σήμα έναρξης της Ευρωπαϊκής σεζόν της Formula 1 στην Βαρκελώνη με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, η οποία για άλλη μια φορά έδωσε μια θολή εικόνα
αναφορικά με τον πραγματικό ρυθμό των ομάδων, ενόψει της συνέχειας του τριημέρου.
Αυτό που ήταν ξεκάθαρο, ήταν η σαφής υπεροχή της Mercedes και ειδικά του Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός κατείχε τα ηνία σχεδόν σε όλη την διάρκεια της διαδικασίας, σημείωσε πολύ καλύτερους χρόνους από τον team-mate του και δίχως να απειληθεί ουσιαστικά, πρώτευσε στην εναρκτήρια περίοδο δοκιμών. Πίσω του έμεινε για άλλο ένα Grand Prix ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Lewis Hamilton, ο οποίος βέβαια δοκίμασε στο τέλος και την μέση γόμα της Pirelli, ενώ τρίτος τερμάτισε τελικά ο Sebastian Vettel, ο οποίος παρά το ότι σημείωσε τον ταχύτερο του γύρο με την πολύ μαλακή γόμα δεν μπόρεσε να μπει ανάμεσα στις δύο Mercedes, σκορπίζοντας προβληματισμό στο στρατόπεδο της Scuderia.
Στην τέταρτη θέση περιορίστηκε ο Max Verstappen, στην μοναδική Red Bull που ολοκλήρωσε την διαδικασία, μετά την έξοδο του Daniel Ricciardo λίγη ώρα μετά το ημίωρο, η οποία τον άφησε έβδομο με μόλις 11 γύρους. Βέβαια, αξιοσημείωτο είναι πως ο νεαρός Ολλανδός σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του με την μέση γόμα. Πέμπτος τερμάτισε ο έτερος πιλότος της Ferrari, Kimi Raikkonen, και αυτός πολύ μακριά από την πρώτη δυάδα, φορώντας την supersoft ενώ έκτος και πολύ κοντά στον Φινλανδό πλασαρίστηκε ο Fernando Alonso, με την αναβαθμισμένη MCL33 του.
Στην δεκάδα μπήκαν και τα δύο μονοθέσια της McLaren, με τον Vandoorne στην ένατη θέση, πίσω από τον Romain Grosjean, στην πάντα ταχύτατη Haas και μπροστά από την STR-Honda του Pierre Gasly.
Εκτός αυτής έμειναν τόσο οι δύο Force India, στην 13η και 16η θέση, με τους Perez και Ocon αντίστοιχα, όσο και οι δύο Renault που παρά την χρήση της supersoft γόμας δεν μπόρεσαν να φτάσουν ψηλότερα από την 15η και 17η θέση για τους Sainz Jr. και Hulkenberg.
Παράλληλα, 11ος πλασαρίστηκε ο Kevin Magnussen στην δεύτερη Haas, ενώ 18ος έμεινε μόλις ο Brendon Hartley που ταλαιπωρήθηκε πολύ με την ισορροπία της STR13. Εντυπωσιακή η 12η θέση του Charles Leclerc για την Sauber, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην πρώτη συμμετοχή του Robert Kubica σε αγωνιστικό τριήμερο από το 2010, που συμμετείχε για λογαριασμό της Williams στην πρώτη περίοδο δοκιμών και έμεινε 18ος μπροστά από τον Lance Stroll που έπεσε θύμα της κακής συμπεριφοράς της FW41 και έπεσε στον τοίχο, με μισή ώρα να απομένει.
Η συνέχιση της δράσης θα δοθεί στις 16:00 ώρα Ελλάδος με την δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, η οποία θα μας δώσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την δυναμική των μονοθεσίων και θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις ομάδες να ελέγξουν αν τα προβλήματα ισορροπίας, τα οποία ταλάνισαν πολλά μονοθέσια επιλύθηκαν ενόψει Σαββάτου.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Μονοθέσια, πιλότοι και ομάδες έδωσαν το σήμα έναρξης της Ευρωπαϊκής σεζόν της Formula 1 στην Βαρκελώνη με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, η οποία για άλλη μια φορά έδωσε μια θολή εικόνα
αναφορικά με τον πραγματικό ρυθμό των ομάδων, ενόψει της συνέχειας του τριημέρου.
Αυτό που ήταν ξεκάθαρο, ήταν η σαφής υπεροχή της Mercedes και ειδικά του Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός κατείχε τα ηνία σχεδόν σε όλη την διάρκεια της διαδικασίας, σημείωσε πολύ καλύτερους χρόνους από τον team-mate του και δίχως να απειληθεί ουσιαστικά, πρώτευσε στην εναρκτήρια περίοδο δοκιμών. Πίσω του έμεινε για άλλο ένα Grand Prix ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Lewis Hamilton, ο οποίος βέβαια δοκίμασε στο τέλος και την μέση γόμα της Pirelli, ενώ τρίτος τερμάτισε τελικά ο Sebastian Vettel, ο οποίος παρά το ότι σημείωσε τον ταχύτερο του γύρο με την πολύ μαλακή γόμα δεν μπόρεσε να μπει ανάμεσα στις δύο Mercedes, σκορπίζοντας προβληματισμό στο στρατόπεδο της Scuderia.
Στην τέταρτη θέση περιορίστηκε ο Max Verstappen, στην μοναδική Red Bull που ολοκλήρωσε την διαδικασία, μετά την έξοδο του Daniel Ricciardo λίγη ώρα μετά το ημίωρο, η οποία τον άφησε έβδομο με μόλις 11 γύρους. Βέβαια, αξιοσημείωτο είναι πως ο νεαρός Ολλανδός σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του με την μέση γόμα. Πέμπτος τερμάτισε ο έτερος πιλότος της Ferrari, Kimi Raikkonen, και αυτός πολύ μακριά από την πρώτη δυάδα, φορώντας την supersoft ενώ έκτος και πολύ κοντά στον Φινλανδό πλασαρίστηκε ο Fernando Alonso, με την αναβαθμισμένη MCL33 του.
Στην δεκάδα μπήκαν και τα δύο μονοθέσια της McLaren, με τον Vandoorne στην ένατη θέση, πίσω από τον Romain Grosjean, στην πάντα ταχύτατη Haas και μπροστά από την STR-Honda του Pierre Gasly.
Εκτός αυτής έμειναν τόσο οι δύο Force India, στην 13η και 16η θέση, με τους Perez και Ocon αντίστοιχα, όσο και οι δύο Renault που παρά την χρήση της supersoft γόμας δεν μπόρεσαν να φτάσουν ψηλότερα από την 15η και 17η θέση για τους Sainz Jr. και Hulkenberg.
Παράλληλα, 11ος πλασαρίστηκε ο Kevin Magnussen στην δεύτερη Haas, ενώ 18ος έμεινε μόλις ο Brendon Hartley που ταλαιπωρήθηκε πολύ με την ισορροπία της STR13. Εντυπωσιακή η 12η θέση του Charles Leclerc για την Sauber, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην πρώτη συμμετοχή του Robert Kubica σε αγωνιστικό τριήμερο από το 2010, που συμμετείχε για λογαριασμό της Williams στην πρώτη περίοδο δοκιμών και έμεινε 18ος μπροστά από τον Lance Stroll που έπεσε θύμα της κακής συμπεριφοράς της FW41 και έπεσε στον τοίχο, με μισή ώρα να απομένει.
Η συνέχιση της δράσης θα δοθεί στις 16:00 ώρα Ελλάδος με την δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, η οποία θα μας δώσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την δυναμική των μονοθεσίων και θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις ομάδες να ελέγξουν αν τα προβλήματα ισορροπίας, τα οποία ταλάνισαν πολλά μονοθέσια επιλύθηκαν ενόψει Σαββάτου.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!