Ο Daniel Ricciardo με μια απίθανη οδήγηση στους δρόμους του Monaco απαίτησε ό,τι του χρωστούσε η τύχη από το 2016, έκανε λόγο για προσωπική εξιλέωση και γιόρτασε με τον πιο πανηγυρικό τρόπο το 250ο Grand Prix της Red Bull στην Formula 1.
Ο Daniel Ricciardo έκανε ένα απαράμιλλο τετραήμερο, πήρε την πρώτη θέση σε όλες τις περιόδους ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών και με μια εξαιρετική διαχείριση της πρωτοπορίας του, την οποία δεν
έχασε σε κανένα σημείο του αγώνα, πήρε και την νίκη στο Grand Prix του Monaco, το οποίο ολοκληρώθηκε λίγη ώρα νωρίτερα.
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στο ότι ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull δεν κόπιασε καθόλου για να κατακτήσει την νίκη στο 250ο Grand Prix της Αυστριακής φίρμας στο σπορ. Κάθε άλλο όμως, μιας και ένα πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης ενέργειάς του, που περιόρισε σε έξι τις διαθέσιμες σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων της RB14 μείωσε τον ρυθμό του Ricciardo για πάνω από μισό αγώνα, κάνοντας το επίτευγμά του να μοιάζει ακόμα μεγαλύτερο και βάζοντας αυτήν την νίκη στο πάνθεον των πιο ξεχωριστών που έχουν σημειωθεί στους ιστορικούς δρόμους του Πριγκιπάτου.
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Ο Daniel Ricciardo έκανε ένα απαράμιλλο τετραήμερο, πήρε την πρώτη θέση σε όλες τις περιόδους ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών και με μια εξαιρετική διαχείριση της πρωτοπορίας του, την οποία δεν
έχασε σε κανένα σημείο του αγώνα, πήρε και την νίκη στο Grand Prix του Monaco, το οποίο ολοκληρώθηκε λίγη ώρα νωρίτερα.
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στο ότι ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull δεν κόπιασε καθόλου για να κατακτήσει την νίκη στο 250ο Grand Prix της Αυστριακής φίρμας στο σπορ. Κάθε άλλο όμως, μιας και ένα πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης ενέργειάς του, που περιόρισε σε έξι τις διαθέσιμες σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων της RB14 μείωσε τον ρυθμό του Ricciardo για πάνω από μισό αγώνα, κάνοντας το επίτευγμά του να μοιάζει ακόμα μεγαλύτερο και βάζοντας αυτήν την νίκη στο πάνθεον των πιο ξεχωριστών που έχουν σημειωθεί στους ιστορικούς δρόμους του Πριγκιπάτου.
Βέβαια, στην επικράτηση
του Αυστραλού συνέβαλλαν καθοριστικά και οι άμεσοι ανταγωνιστές του, οι οποίοι
σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδειξαν ικανοί να τον απειλήσουν για να κλέψουν
την πρωτοπορία. Τόσο ο Sebastian Vettel όσο και ο Lewis Hamilton δυσκολεύτηκαν πολύ να κρατήσουν τα ελαστικά τους
στην επιθυμητή κατάσταση για πολλούς γύρους και έτσι δεν βρήκαν την ευκαιρία να
πιέσουν τον Ricciardo, εκμεταλλευόμενοι το πρόβλημα στον κινητήρα της Renault. Έτσι, οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας των οδηγών
έμειναν στην δεύτερη και τρίτη θέση. Πίσω τους, σε παράταξη, ήταν το Φινλανδικό
δίδυμο των Kimi Raikkonen και Valtteri Bottas. Ο πιλότος της Ferrari οδήγησε
έναν συντηρητικό αγώνα και δεν μπόρεσε να αναρριχηθεί στην κατάταξη, ενώ ο δε
οδηγός των «Ασημί Βελών» ρίσκαρε αλλάζοντας σε supersoft στο
πρώτο του pitstop, ελπίζοντας πως η πρώτη τετράδα που φόρεσε την ultrasoft δεν θα
καταφέρει να φτάσει ως το τέλος. Ένα ρίσκο που δεν έπιασε, μιας και οι
πρωτοπόροι δεν προχώρησαν σε δεύτερη αλλαγή, κρατώντας την ultrasoft για
πάνω από 60 γύρους στα μονοθέσια τους.
Πίσω από τον Bottas, στην έκτη θέση τερμάτισε ο Esteban Ocon. Ο Γάλλος της Force India ήταν εξαιρετικός, οδήγησε έναν
πολύ μετρημένο αγώνα, τον οποίο μάλιστα ολοκήρωσε μόλις 5 δεύτερα πίσω από την Mercedes του Φινλανδού, επιδεικνύοντας εξαιρετικό ρυθμό
για τα Ινδικά μονοθέσια στους στενούς δρόμους του Monte Carlo. Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο επίσης εντυπωσιακός Pierre Gasly, που έβγαλε ολόκληρους
40 και πλέον γύρους με το πρώτο του set hypersoft και εκμεταλλεύτηκε άριστα την στρατηγική του για
να κερδίσει τρεις θέσεις στα pits. Πίσω του, στις υπόλοιπες
βαθμολογούμενες θέσεις τερμάτισαν οι Nico Hulkenberg στην
όγδοη και Carlos Sainz Jr, στην δέκατη θέση, με τον Max Verstappen να επιστρέφει από την τελευταία θέση, που τον
έφερε το λάθος του στο FP3 και να κατατάσσεται ανάμεσα στις δύο Renault, παίρνοντας δύο βαθμούς και την ένατη θέση.
Εκτός δεκάδας έμεινε ο Marcus Ericsson σε άλλον έναν πολύ δυνατό αγώνα για την Sauber, που άγγιξε τους βαθμούς τόσο με τον Σουηδό, όσο και με τον Charles Leclerc, ο οποίος τα πήγαινε
εξαιρετικά στον εντός έδρας αγώνα του όντας στην 12η θέση, πριν τα
φρένα του καταρρεύσουν και πέσει με ταχύτητα στο πίσω μέρος της Toro Rosso του Brendon Hartley στην
έξοδο του τούνελ και οδηγήσει αμφότερους εκτός αγώνα.
Στην 12η θέση
αναγκάστηκε έτσι να περιοριστεί ο Sergio Perez, μετά από ένα πολύ αργό pit-stop για τον Μεξικανό της Force India, ενώ εκτός βαθμών
έμειναν και οι Kevin Magnussen, Stoffel Vandoorne και Romain Grosjean, σε έναν δύσκολο και
απογοητευτικό αγώνα, τόσο για τις δύο Haas όσο και για την McLaren, με τους μεν Αμερικανούς να βρίσκονται εκτός ρυθμού όλο το τριήμερο και
την δε Βρετανική εταιρεία να χάνει τον Fernando Alonso από σπασμένο κιβώτιο ενώ ο Ισπανός βρισκόταν έβδομος,
μερικούς γύρους πριν το τέλος.
Στις δύο τελευταίες
θέσεις με αμέτρητα προβλήματα ήταν οι δύο Williams, με τον μεν Sergey Sirotkin να
δέχεται ποινή Stop/Go 10 δευτερολέπτων για το ατόπημα της ομάδας να μην
έχει τοποθετήσει τους τροχούς τρία λεπτά πριν το ξεκίνημα του γύρου σχηματισμού
και τον δε Lance Stroll να βλέπει τα ελαστικά του να
κλατάρουν δύο φορές από θραύσματα.
Κάπως έτσι, μετά και την
ολοκλήρωση του έκτου αγώνα της σεζόν, ο Lewis Hamilton βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος των οδηγών με 110 βαθμούς, 14
περισσότερους από τον Sebastian Vettel που έκλεισε την ψαλίδα με την
επικράτησή του επί του Βρετανού στο Monaco. Τρίτος ο σημερινός
νικητής Daniel Ricciardo με 72, τον οποίο ακολουθούν ο Valtteri Bottas με 68
και ο Kimi Raikkonen με 60
βαθμούς.
Στους Κατασκευαστές, η Mercedes προηγείται
της Ferrari με 22 βαθμούς, 178 έναντι 156 των Ιταλών, με την Red Bull τρίτη με 107. Στην μάχη πίσω από τους «Big Three», η εργοστασιακή ομάδα της Renault κρατά
το πάνω χέρι με 46 βαθμούς, ακολουθούμενη από την McLaren στους
40.
Το επόμενο ραντεβού της Formula 1 είναι σε δύο εβδομάδες από τώρα με το Καναδικό Grand Prix στην πίστα «Gilles Villeneuve» του Montreal, με τις πρώτες
Ελεύθερες Δοκιμές να είναι προγραμματισμένες για τις 17:00 ώρα Ελλάδας, την
Παρασκευή 08 Ιουνίου.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος ΜπουράμαςΕπισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!