Πιστή σε μια παράδοση που ξεκίνησε το 1988 με την E30 BMW M3 Evolution παραμένει η βαυαρική φίρμα και ήρθε η ώρα να μας αποκαλύψει την ειδική έκδοση M3 CS, η οποία θα διατεθεί σε μόλις 1.200 αντίτυπα.
Tο τετράθυρο sedan υψηλών επιδόσεων διαφοροποιείται από τις «απλές» εκδόσεις σε αρκετά σημεία, όπως για παράδειγμα στο βάρος, που λόγω της εκτεταμένης χρήσης ενισχυμένων υλικών έχει «αδυνατίσει»
κατά 50 κιλά. Επίσης, στο πίσω μέρος υπάρχει μια διακριτική αεροτομή και ο διαχύτης, ενώ μπροστά συναντάμε ένα splitter, ώστε να αυξηθεί η κάθετη αντίδραση.
Οι ζάντες είναι ελαφρού κράματος αλουμινίου, με μέγεθος της τάξης των 19 ιντσών εμπρός (265/35) και 20” πίσω (285/30), ενώ είναι διαθέσιμα τόσο τα ελαστικά δρόμου Michelin Pilot Sport Cup 2, όσο και τα ημι-σλικ με έγκριση χρήσης σε δρόμο συμπεριφέρονται άριστα στην αγωνιστική πίστα.
Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται δέρμα τύπου alcantara, ενώ το το σύστημα ήχου Harman Kardon surround δε θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο.
Κάτω από το καπό της BMW M3 CS βρίσκεται ο 3λιτρος TwinPower Turbo κινητήρα με 6 κυλίνδρους τοποθετημένους σε σειρά, αλλά η απόδοση του έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους σε σχέση με την Competition Package, φτάνοντας τους 460 ίππους. Σήμα κατατεθέν του συγκεκριμένου κινητήρα είναι οι δύο υπερσυμπιεστές mono-scrol και ο πλήρως μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων Double-VANOS. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M DCT με Drivelogic.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 km/h.
Tο τετράθυρο sedan υψηλών επιδόσεων διαφοροποιείται από τις «απλές» εκδόσεις σε αρκετά σημεία, όπως για παράδειγμα στο βάρος, που λόγω της εκτεταμένης χρήσης ενισχυμένων υλικών έχει «αδυνατίσει»
κατά 50 κιλά. Επίσης, στο πίσω μέρος υπάρχει μια διακριτική αεροτομή και ο διαχύτης, ενώ μπροστά συναντάμε ένα splitter, ώστε να αυξηθεί η κάθετη αντίδραση.
Οι ζάντες είναι ελαφρού κράματος αλουμινίου, με μέγεθος της τάξης των 19 ιντσών εμπρός (265/35) και 20” πίσω (285/30), ενώ είναι διαθέσιμα τόσο τα ελαστικά δρόμου Michelin Pilot Sport Cup 2, όσο και τα ημι-σλικ με έγκριση χρήσης σε δρόμο συμπεριφέρονται άριστα στην αγωνιστική πίστα.
Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται δέρμα τύπου alcantara, ενώ το το σύστημα ήχου Harman Kardon surround δε θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο.
Κάτω από το καπό της BMW M3 CS βρίσκεται ο 3λιτρος TwinPower Turbo κινητήρα με 6 κυλίνδρους τοποθετημένους σε σειρά, αλλά η απόδοση του έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους σε σχέση με την Competition Package, φτάνοντας τους 460 ίππους. Σήμα κατατεθέν του συγκεκριμένου κινητήρα είναι οι δύο υπερσυμπιεστές mono-scrol και ο πλήρως μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων Double-VANOS. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M DCT με Drivelogic.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 km/h.