CarΗellas: Νέα BMW M5 Competition

Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Νέα BMW M5 Competition

Μετά την έλευση της νέας γενιάς BMW M5, έφτασε η στιγμή της Competition, μιας ειδικής έκδοσης που διαφοροποιείται τόσο εξωτερικά, όσο και ως προς τα μηχανικά μέρη.
BMW-M5_Competition
Οι βασικότερες αλλαγές που βλέπουμε σε σχέση με την «απλή» έκδοση είναι το βάψιμο των διακοσμητικών στοιχείων με μαύρο χρώμα «high-gloss black», όπως για παράδειγμα στα βράγχια της εισαγωγής αέρα
στην εμπρός μάσκα, στην πίσω αεροτομή και τους καθρέφτες. Επίσης, στο πίσω μέρος πέρα από το λογότυπο M5 υπάρχει και το «Competition», ενώ οι σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών συνδυάζονται με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός /πίσω - 275/35 R 20 μπροστά και 285/35 R 20 πίσω.
Στο εσωτερικό συναντάμε τα λογότυπα της «ειδικής έκδοσης», ενώ με την εκκίνηση του κινητήρα εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων το γραφικό «M Competition».
BMW-M5_Competition-rear
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό του βαυαρικού μοντέλου συναντάμε τον V8 TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το 8τάχυτο M Steptronic. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive, το οποίο δίνει ικανότητα μεταφοράς της ροπής αποκλειστικά στον πίσω άξονα.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχεται σε μόλις 3,3 δεύτερα και τα 200 σε 10,8 (0,3” ταχύτερα).
BMW-M5_Competition-interior
Τέλος, αισθητή διαφορά σε σχέση με την «απλή» έκδοση υπάρχει στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου. Στον εμπρός άξονα έχουμε μεγαλύτερη γωνία κάμπερ, ενώ αντί για κλασσικά σινεμπλόκ έχουν τοποθετηθεί σφαιρικοί σύνδεσμοι. Επιπλέον η πίσω αντιστρεπτική δοκός είναι πιο άκαμπτη και τα ελατήρια της έκδοσης «Competition» είναι κατά 10% σκληρότερα και στους δύο άξονες.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος