Φαίνεται ότι το «downsizing» υιοθετείται πλέον και σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα της γκάμας των αυτοκινητοβιομηχανιών. Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στην BMW, η οποία ανακοίνωσε ότι ο «entry level» κινητήρας στην BMW Σειρά 6 GT θα είναι ένας 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας.
Αναλυτικότερα, κάτω από το καπό της νέας BMW 620d Gran Turismo θα βρίσκεται ένας αποδοτικός κινητήρας χωρητικότητας 2.000 κ.εκ και θα αποδίδει 190 ίππους στις 4 000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των
400 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.500 σ.α.λ. Σήμα κατατεθέν του νέου κινητήρα θα είναι ο υπερσυμπιεστης μεταβλητής γεωμετρίας και ο άμεσος ψεκασμός Common Rail, ενώ θα συνεργάζεται με στάνταρ 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic.
Σύμφωνα με την βαυαρική φίρμα, η κατανάλωση θα περιορίζεται στα 4,8-4,9 L/100km σε μεικτό κύκλο, ενώ τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 7,9 δευτερόλεπτα.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος
Αναλυτικότερα, κάτω από το καπό της νέας BMW 620d Gran Turismo θα βρίσκεται ένας αποδοτικός κινητήρας χωρητικότητας 2.000 κ.εκ και θα αποδίδει 190 ίππους στις 4 000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των
400 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.500 σ.α.λ. Σήμα κατατεθέν του νέου κινητήρα θα είναι ο υπερσυμπιεστης μεταβλητής γεωμετρίας και ο άμεσος ψεκασμός Common Rail, ενώ θα συνεργάζεται με στάνταρ 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic.
Σύμφωνα με την βαυαρική φίρμα, η κατανάλωση θα περιορίζεται στα 4,8-4,9 L/100km σε μεικτό κύκλο, ενώ τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 7,9 δευτερόλεπτα.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος