Το Audi Quattro S1 είναι ένα αυτοκίνητο που διέπρεψε στις ειδικές όλου του κόσμου και σε αυτό το video θα δούμε βήμα-βήμα την κατασκευή μίας ρέπλικα.
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι πρόκειται για ένα project όπου το εμπρός μέρος προέρχεται από το Audi 80 (δίπορτη έκδοση) και το πίσω μέρος από Audi Quattro Coupe του 1986. Ο υπερτροφοδοτούμενος
5κύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει χωρητικότητα της τάξης των 2,2 λίτρων, ενώ πιστόνια και μπιέλες είναι σφυλήρατα. Η τουρμπίνα είναι GTX3076 της Garrett και η ιπποδύναμη αγγίζει τους 650 ίππους, την ώρα που η μέγιστη ιπποδύναμη των 700 Nm έρχεται στις 8.000 σ.α.λ.
Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καθίσματα της Recaro και πολλά ακόμη καλούδια. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Αξίζει να δείτε το video μέχρι το τέλος, όπου το Audi ανεβαίνει στο δυναμόμετρο και το κλίμα γίνεται πραγματικά τρομακτικό.
5κύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει χωρητικότητα της τάξης των 2,2 λίτρων, ενώ πιστόνια και μπιέλες είναι σφυλήρατα. Η τουρμπίνα είναι GTX3076 της Garrett και η ιπποδύναμη αγγίζει τους 650 ίππους, την ώρα που η μέγιστη ιπποδύναμη των 700 Nm έρχεται στις 8.000 σ.α.λ.
Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καθίσματα της Recaro και πολλά ακόμη καλούδια. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Αξίζει να δείτε το video μέχρι το τέλος, όπου το Audi ανεβαίνει στο δυναμόμετρο και το κλίμα γίνεται πραγματικά τρομακτικό.