Τρία χρόνια μετά την αποκάλυψη της Mercedes-AMG GT R Roadster Coupe, ήρθε η ώρα της παρουσίασης για την «ανοιχτή» έκδοση στην έκθεση της Γενεύης.
Όπως και στην περίπτωση της coupe, κάτω από το καπό της GT R Roadster συναντάμε τον twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, ο οποίος συνοδεύεται από σύστημα εξάτμισης κατασκευασμένο από
τιτάνιο. Αποδίδει 585 ίππους και 700 Nm ροπής, ενώ η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων.
Ασφαλώς δανείζεται και τα υπόλοιπα στοιχεία από την coupe έκδοση, όπως τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Επιπλέον να τονίσουμε ότι οι ζάντες είναι σφυρήλατες μεγέθους 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, ενώ «φιλοξενούν» κίτρινες δαγκάνες.
Για το τέλος αφήνουμε τις επιδόσεις οι οποίες, όπως είναι λογικό, είναι καταιγιστικές με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 317 km/h.
Όπως και στην περίπτωση της coupe, κάτω από το καπό της GT R Roadster συναντάμε τον twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, ο οποίος συνοδεύεται από σύστημα εξάτμισης κατασκευασμένο από
τιτάνιο. Αποδίδει 585 ίππους και 700 Nm ροπής, ενώ η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων.
Ασφαλώς δανείζεται και τα υπόλοιπα στοιχεία από την coupe έκδοση, όπως τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Επιπλέον να τονίσουμε ότι οι ζάντες είναι σφυρήλατες μεγέθους 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, ενώ «φιλοξενούν» κίτρινες δαγκάνες.
Για το τέλος αφήνουμε τις επιδόσεις οι οποίες, όπως είναι λογικό, είναι καταιγιστικές με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 317 km/h.