Η Ferrari άφησε πίσω της τα προβλήματα της Μελβούρνης και παρουσίασε ένα καταιγιστικό πρόσωπο στην πρώτη ημέρα δοκιμών για το Grand Prix του Bahrain, κάνοντας το 1-2 σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων της Παρασκευής. Περιθώριο για αισιοδοξία και στα «Ασημένια Βέλη» της Mercedes.
Η απόσταση ανάμεσα στην Μελβούρνη και το Σακχίρ, υπολογίζεται περίπου στα 7.500 μίλια ή 12.111 χιλιόμετρα αν θέλουμε να είμαστε πιο ακριβείς και… «διεθνοπρεπείς». Τόση ήταν περίπου και η απόσταση
ανάμεσα στα δύο πρόσωπα της Scuderia Ferrari σε ισάριθμα Σαββατοκύριακα, τουλάχιστον προς ώρας. Τα κόκκινα μονοθέσια, που γιόρταζαν κιόλας τα 90 χρόνια από την ίδρυση της φίρμας ως αγωνιστικό ‘division’ της Alfa Romeo στην Αυστραλία, ήταν αγνώριστα χθες το απόγευμα στην έρημο του Σακχίρ, έναντι του νωχελικού προσώπου που εμφάνισαν σε δοκιμές, κατατακτήριες και αγώνα στο ηλιόλουστο Albert Park δύο εβδομάδες νωρίτερα.
Τα διαφαινόμενα προβλήματα ψύξης του κινητήρα δεν παρουσιάστηκαν στο κάμα του Μπαχρέιν, τα χαμόγελα αισιοδοξίας ήταν διάχυτα μετά το πέρας της πρώτης ημέρας και πως άλλωστε να μην είναι, με τις δύο SF90 να είναι ταχύτερες με σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους τόσο στο FP1 όσο και στο FP2 σε απόλυτο χρόνο.
Τα παραπάνω ενσπείρουν φυσικά προβληματισμό στο στρατόπεδο της Mercedes, που έκλεισε την Παρασκευή πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον ταχύτερο χρόνο που σημειώθηκε μέσα στην ημέρα από την Scuderia και πιο συγκεκριμένα από τον Sebastian Vettel το απόγευμα. Από την άλλη, η υποψία ότι η Ferrari έτρεχε τον κινητήρα της σε υψηλότερο τέμπο και με πιο έντονα modes για να δοκιμάσει την αντοχή του σε υπερθέρμανση σε συνδυασμό με την ενθαρρυντική εικόνα του Valtteri Bottas με την μαλακή γόμα σε συνθήκες προσομοίωσης αγώνα, έκαναν τον μεν Toto Wolff και τον δε Mattia Binotto να δηλώνουν πως αναμένουν μία έντονη Ιταλογερμανική μάχη για την pole position αύριο το απόγευμα.
Αρκετά προβληματική εικόνα έδειξε από την άλλη η Red Bull, ειδικά σε προσομοιώσεις κατατακτηρίων δοκιμών. Ο Max Verstappen δεν μπορούσε ξεκάθαρα να ακολουθήσει σε ρυθμό τα τέσσερα προπορευόμενα μονοθέσια και μάλιστα το απόγευμα έμεινε πίσω και από τον Nico Hulkenberg με την Renault, ενώ ο Pierre Gasly έδειξε σε αμφότερες τις περιόδους να δυσκολεύεται με την ισορροπία και το στήσιμο του μονοθεσίου του. Μοναδική θετική νότα στην Παρασκευιάτικη «παραφωνία» της Red Bull ήταν ο πολύ ταχύς ρυθμός που επέδειξε η RB15 με την μέση γόμα στα χέρια του Verstappen στο τέλος του FP2.
Βίοι αντίθετοι για την πρώην προμηθεύτρια κινητήρων των Αυστριακών, Renault, η οποία μετά από μια μέτρια επίδοση στην Αυστραλία, εμφανίζεται πολύ δυνατή στο Bahrain, με αποκορύφωμα την προαναφερθείσα πέμπτη θέση του Nico Hulkenberg στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Τα πράγματα βέβαια δεν κύλησαν τόσο ομαλά για τον Daniel Ricciardo, ο οποίος «φορά» το τρίτο, ‘spare’, σασί της ομάδας έπειτα από το ατύχημά του στην εκκίνηση του αγώνα στο Albert Park και δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει σε κανένα σημείο τον ρυθμό του team-mate του.
Από κοντά στους Γάλλους βρέθηκε και η Haas, που έπειτα από ένα ήσυχο πρωινό στην πρώτη περίοδο δοκιμών, έφερε και τα δύο της μονοθέσια στην δεκάδα στην δεύτερη, στην έβδομη και ένατη θέση. Μαζί με την ομάδα από την Καννάπολη της Βόρειας Καρολίνας στις παρυφές (ή και μέσα στην δεκάδα) έμοιαζαν να βρίσκονται οι McLaren και Toro Rosso.
Η ιστορική Βρετανική ομάδα είδε τον Carlos Sainz Jr. να σημειώνει έναν εντυπωσιακό χρόνο στις πρωινές δοκιμές, πλασάροντας την MCL34 στην έβδομη θέση, ενώ και το απόγευμα βρέθηκε μια ανάσα από το Top10 τερματίζοντας την διαδικασία ενδέκατος. Σε αυτό βέβαια, βρέθηκε ο άλλος πιλότος της ομάδας με τα πορτοκαλί, ο Lando Norris, αφήνοντας έτσι περιθώρια αισιοδοξίας στο Woking για ένα καλό διπλό αποτέλεσμα αυτό το τριήμερο.
Παρόμοια είναι η κατάσταση και στην Toro Rosso, με τον Daniil Kvyat να πλασάρει την STR-14 μέσα στην δεκάδα καθόλη την διάρκεια της ημέρας, επιβεβαιώνοντας τον καλό ρυθμό που δείχνει διαχρονικά η μικρή ομάδα της Red Bull στην πίστα του Σακχίρ.
Μια περίεργη μέρα βίωσαν οι άνθρωποι της Alfa Romeo, που είδαν τόσο τον Kimi Raikkonen όσο και τον Antonio Giovinazzi να αντιμετωπίζουν προβλήματα ύστερα από ένα ενθαρρυντικό πρωινό και να περιορίζονται μόλις στους 16 γύρους ανάμεσά τους στην δεύτερη, απογευματινή περίοδο.
Μέτρια ήταν η εμφάνιση της πάλαι ποτέ Racing Point και νυν Force India, που βρισκόταν επί μονίμου βάσεως μακριά από την πρώτη δεκάδα και δείχνει να δυσκολεύεται πολύ στην αραβική πίστα. Παρεμφερές το κλίμα και στην Williams, η οποία παρότι ανακοίνωσε την ενεργή επαναδραστηριοποίηση του Patrick Head στα τεχνικά «κοινά» της ομάδας, προετοιμάζεται για άλλο ένα πολύ δύσκολο τριήμερο, με τους George Russel και Robert Kubica στις τελευταίες θέσεις του grid εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Η απόσταση ανάμεσα στην Μελβούρνη και το Σακχίρ, υπολογίζεται περίπου στα 7.500 μίλια ή 12.111 χιλιόμετρα αν θέλουμε να είμαστε πιο ακριβείς και… «διεθνοπρεπείς». Τόση ήταν περίπου και η απόσταση
ανάμεσα στα δύο πρόσωπα της Scuderia Ferrari σε ισάριθμα Σαββατοκύριακα, τουλάχιστον προς ώρας. Τα κόκκινα μονοθέσια, που γιόρταζαν κιόλας τα 90 χρόνια από την ίδρυση της φίρμας ως αγωνιστικό ‘division’ της Alfa Romeo στην Αυστραλία, ήταν αγνώριστα χθες το απόγευμα στην έρημο του Σακχίρ, έναντι του νωχελικού προσώπου που εμφάνισαν σε δοκιμές, κατατακτήριες και αγώνα στο ηλιόλουστο Albert Park δύο εβδομάδες νωρίτερα.
Τα διαφαινόμενα προβλήματα ψύξης του κινητήρα δεν παρουσιάστηκαν στο κάμα του Μπαχρέιν, τα χαμόγελα αισιοδοξίας ήταν διάχυτα μετά το πέρας της πρώτης ημέρας και πως άλλωστε να μην είναι, με τις δύο SF90 να είναι ταχύτερες με σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους τόσο στο FP1 όσο και στο FP2 σε απόλυτο χρόνο.
Τα παραπάνω ενσπείρουν φυσικά προβληματισμό στο στρατόπεδο της Mercedes, που έκλεισε την Παρασκευή πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον ταχύτερο χρόνο που σημειώθηκε μέσα στην ημέρα από την Scuderia και πιο συγκεκριμένα από τον Sebastian Vettel το απόγευμα. Από την άλλη, η υποψία ότι η Ferrari έτρεχε τον κινητήρα της σε υψηλότερο τέμπο και με πιο έντονα modes για να δοκιμάσει την αντοχή του σε υπερθέρμανση σε συνδυασμό με την ενθαρρυντική εικόνα του Valtteri Bottas με την μαλακή γόμα σε συνθήκες προσομοίωσης αγώνα, έκαναν τον μεν Toto Wolff και τον δε Mattia Binotto να δηλώνουν πως αναμένουν μία έντονη Ιταλογερμανική μάχη για την pole position αύριο το απόγευμα.
Αρκετά προβληματική εικόνα έδειξε από την άλλη η Red Bull, ειδικά σε προσομοιώσεις κατατακτηρίων δοκιμών. Ο Max Verstappen δεν μπορούσε ξεκάθαρα να ακολουθήσει σε ρυθμό τα τέσσερα προπορευόμενα μονοθέσια και μάλιστα το απόγευμα έμεινε πίσω και από τον Nico Hulkenberg με την Renault, ενώ ο Pierre Gasly έδειξε σε αμφότερες τις περιόδους να δυσκολεύεται με την ισορροπία και το στήσιμο του μονοθεσίου του. Μοναδική θετική νότα στην Παρασκευιάτικη «παραφωνία» της Red Bull ήταν ο πολύ ταχύς ρυθμός που επέδειξε η RB15 με την μέση γόμα στα χέρια του Verstappen στο τέλος του FP2.
Βίοι αντίθετοι για την πρώην προμηθεύτρια κινητήρων των Αυστριακών, Renault, η οποία μετά από μια μέτρια επίδοση στην Αυστραλία, εμφανίζεται πολύ δυνατή στο Bahrain, με αποκορύφωμα την προαναφερθείσα πέμπτη θέση του Nico Hulkenberg στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Τα πράγματα βέβαια δεν κύλησαν τόσο ομαλά για τον Daniel Ricciardo, ο οποίος «φορά» το τρίτο, ‘spare’, σασί της ομάδας έπειτα από το ατύχημά του στην εκκίνηση του αγώνα στο Albert Park και δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει σε κανένα σημείο τον ρυθμό του team-mate του.
Από κοντά στους Γάλλους βρέθηκε και η Haas, που έπειτα από ένα ήσυχο πρωινό στην πρώτη περίοδο δοκιμών, έφερε και τα δύο της μονοθέσια στην δεκάδα στην δεύτερη, στην έβδομη και ένατη θέση. Μαζί με την ομάδα από την Καννάπολη της Βόρειας Καρολίνας στις παρυφές (ή και μέσα στην δεκάδα) έμοιαζαν να βρίσκονται οι McLaren και Toro Rosso.
Η ιστορική Βρετανική ομάδα είδε τον Carlos Sainz Jr. να σημειώνει έναν εντυπωσιακό χρόνο στις πρωινές δοκιμές, πλασάροντας την MCL34 στην έβδομη θέση, ενώ και το απόγευμα βρέθηκε μια ανάσα από το Top10 τερματίζοντας την διαδικασία ενδέκατος. Σε αυτό βέβαια, βρέθηκε ο άλλος πιλότος της ομάδας με τα πορτοκαλί, ο Lando Norris, αφήνοντας έτσι περιθώρια αισιοδοξίας στο Woking για ένα καλό διπλό αποτέλεσμα αυτό το τριήμερο.
Παρόμοια είναι η κατάσταση και στην Toro Rosso, με τον Daniil Kvyat να πλασάρει την STR-14 μέσα στην δεκάδα καθόλη την διάρκεια της ημέρας, επιβεβαιώνοντας τον καλό ρυθμό που δείχνει διαχρονικά η μικρή ομάδα της Red Bull στην πίστα του Σακχίρ.
Μια περίεργη μέρα βίωσαν οι άνθρωποι της Alfa Romeo, που είδαν τόσο τον Kimi Raikkonen όσο και τον Antonio Giovinazzi να αντιμετωπίζουν προβλήματα ύστερα από ένα ενθαρρυντικό πρωινό και να περιορίζονται μόλις στους 16 γύρους ανάμεσά τους στην δεύτερη, απογευματινή περίοδο.
Μέτρια ήταν η εμφάνιση της πάλαι ποτέ Racing Point και νυν Force India, που βρισκόταν επί μονίμου βάσεως μακριά από την πρώτη δεκάδα και δείχνει να δυσκολεύεται πολύ στην αραβική πίστα. Παρεμφερές το κλίμα και στην Williams, η οποία παρότι ανακοίνωσε την ενεργή επαναδραστηριοποίηση του Patrick Head στα τεχνικά «κοινά» της ομάδας, προετοιμάζεται για άλλο ένα πολύ δύσκολο τριήμερο, με τους George Russel και Robert Kubica στις τελευταίες θέσεις του grid εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!