Η αντίστροφη μέτρηση για την παρουσίαση του νέο Volkswagen Golf έχει ξεκινήσει, μιας και η όγδοη γενιά θα αποκαλυφθεί εντός του 2ου εξαμήνου του 2019.
Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε να πάρουμε μία γεύση του νέου μοντέλου διότι εντοπίστηκε στη Νότια Αφρική χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι θα διατεθεί μόνο με 5θυρο αμάξωμα, μιας και η
τρίθυρη και η wagon έκδοση καταργούνται.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB Evo, και παρά το αυξημένο μεταξόνιο, το συνολικό βάρος θα είναι μειωμένο κατά περίπου 50 κιλά. Παρομοίως και εσωτερικά θα είναι πιο ευρύχωρο, αλλά και πιο προηγμένο τεχνολογικά, με τις οθόνες αφής να παίρνουν το ρόλο των κουμπιών.
Πέρα από τη μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, θα υπάρξει και μία υβριδική έκδοση που θα συνοδεύεται από τον 1.5 TSI Evo απόδοσης 150 ίππων, αλλά και το νέο αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Στις αρχές του επόμενου έτους θα αποκαλυφθούν και οι πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις GTI και R, με τις ιπποδυνάμεις να βρίσκονται σε επίπεδα 255-350 ίππων. Αναμένουμε, λοιπό, για περισσότερες λεπτομέρειες.
Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε να πάρουμε μία γεύση του νέου μοντέλου διότι εντοπίστηκε στη Νότια Αφρική χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι θα διατεθεί μόνο με 5θυρο αμάξωμα, μιας και η
τρίθυρη και η wagon έκδοση καταργούνται.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB Evo, και παρά το αυξημένο μεταξόνιο, το συνολικό βάρος θα είναι μειωμένο κατά περίπου 50 κιλά. Παρομοίως και εσωτερικά θα είναι πιο ευρύχωρο, αλλά και πιο προηγμένο τεχνολογικά, με τις οθόνες αφής να παίρνουν το ρόλο των κουμπιών.
Πέρα από τη μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, θα υπάρξει και μία υβριδική έκδοση που θα συνοδεύεται από τον 1.5 TSI Evo απόδοσης 150 ίππων, αλλά και το νέο αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Στις αρχές του επόμενου έτους θα αποκαλυφθούν και οι πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις GTI και R, με τις ιπποδυνάμεις να βρίσκονται σε επίπεδα 255-350 ίππων. Αναμένουμε, λοιπό, για περισσότερες λεπτομέρειες.