Σπάνια, ξεχωριστή, ονειρική! Αυτά είναι τα τρία επίθετα που περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο τη συγκεκριμένη αγγελία.
Αυτή τη στιγμή, στον βρετανικό οίκο «Girardo» πωλείται η Bugatti EB110 SS που κατασκευάστηκε τελευταία από τις συνολικά 33. Φέρει αριθμό πλαισίου «39040» και βγήκε από το εργοστάσιο το 1995, ενώ είναι
βαμμένη σε ασημί «Grigio Chiaro Met» και στο εσωτερικό υπάρχει διχρωμία. Αυτή τη στιγμή ανήκει σε Ιταλό ιδιοκτήτη, ο οποίος την αγόρασε το 2003 με μόλις 1.130 χιλιόμετρα.
Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, η συγκεκριμένη είχε μεγαλύτερα μπεκ και ένα νέο σύστημα εξάτμισης με δύο λιγότερους καταλυτικούς μετατροπείς και ένα νέο ECU. Η αυξημένη ισχύς δεν ήταν η μόνη βελτίωση για τις SS, μιας και δόθηκε μεγάλη έμφαση στην απώλεια βάρους, που είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση κατά 160 κιλά. Για να γίνει κάτι τέτοιο, το κάλυμμα του κινητήρα κατασκευάστηκε από ανθρακονήματα και τα πλευρικά παράθυρα αντικαταστάθηκαν με πέντε οπές εισόδου αέρα. Άλλες τροποποιήσεις ήταν η τοποθέτηση σταθερής οπίσθιας αεροτομής, ειδικών αεραγωγών ψύξης φρένων πίσω από τους μπροστινούς τροχούς και πιο επιθετικού μπροστινού προφυλακτήρα.
Υπενθυμίζουμε ότι κάτω από το καπό της βρίσκεται ο θηριώδης 60βαλβιδος V12 χωρητικότητας 3,5 λίτρων που, με τη συνεισφορά τεσσάρων turbo, αποδίδει 611 ίππους. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ για τα 100 km/h από στάση απαιτούνται μόλις 3,26 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 355 km/h.
Μπορεί η τιμή πώλησης να μην έχει ανακοινωθεί, αλλά επειδή σίγουρα θα πλησιάζει το εκατομμύριο, ας περιοριστούμε σε μερικές όμορφες φωτογραφίες από αυτό το διαμάντι της αυτοκίνησης, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε κάθε λεπτομέρεια από την αγγελία.
Αυτή τη στιγμή, στον βρετανικό οίκο «Girardo» πωλείται η Bugatti EB110 SS που κατασκευάστηκε τελευταία από τις συνολικά 33. Φέρει αριθμό πλαισίου «39040» και βγήκε από το εργοστάσιο το 1995, ενώ είναι
βαμμένη σε ασημί «Grigio Chiaro Met» και στο εσωτερικό υπάρχει διχρωμία. Αυτή τη στιγμή ανήκει σε Ιταλό ιδιοκτήτη, ο οποίος την αγόρασε το 2003 με μόλις 1.130 χιλιόμετρα.
Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, η συγκεκριμένη είχε μεγαλύτερα μπεκ και ένα νέο σύστημα εξάτμισης με δύο λιγότερους καταλυτικούς μετατροπείς και ένα νέο ECU. Η αυξημένη ισχύς δεν ήταν η μόνη βελτίωση για τις SS, μιας και δόθηκε μεγάλη έμφαση στην απώλεια βάρους, που είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση κατά 160 κιλά. Για να γίνει κάτι τέτοιο, το κάλυμμα του κινητήρα κατασκευάστηκε από ανθρακονήματα και τα πλευρικά παράθυρα αντικαταστάθηκαν με πέντε οπές εισόδου αέρα. Άλλες τροποποιήσεις ήταν η τοποθέτηση σταθερής οπίσθιας αεροτομής, ειδικών αεραγωγών ψύξης φρένων πίσω από τους μπροστινούς τροχούς και πιο επιθετικού μπροστινού προφυλακτήρα.
Υπενθυμίζουμε ότι κάτω από το καπό της βρίσκεται ο θηριώδης 60βαλβιδος V12 χωρητικότητας 3,5 λίτρων που, με τη συνεισφορά τεσσάρων turbo, αποδίδει 611 ίππους. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ για τα 100 km/h από στάση απαιτούνται μόλις 3,26 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 355 km/h.
Μπορεί η τιμή πώλησης να μην έχει ανακοινωθεί, αλλά επειδή σίγουρα θα πλησιάζει το εκατομμύριο, ας περιοριστούμε σε μερικές όμορφες φωτογραφίες από αυτό το διαμάντι της αυτοκίνησης, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε κάθε λεπτομέρεια από την αγγελία.