Έξι μήνες μετά την αποκάλυψη της Mercedes-AMG A35, έφτασε η ώρα της έλευσης για την sedan έκδοση, απέναντι στην οποία βρίσκονται μοντέλα σαν το Audi S3 Sedan.
Εξωτερικά, βλέπουμε ένα μοντέλο που δικαιολογεί το λογότυπο AMG, με αιχμηρή σχεδίαση και μεγάλες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος. Τα έντονα νεύρα στο καπό και το πλαινό τμήμα, σε συνδυασμό με τα
βράγχια δίνουν έναν sportive τόνο, που ολοκληρώνεται με τις δίχρωμες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, τον διαχύτη και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Παρόμοιο είναι και το σκηνικό στο εσωτερικό, με ένα εντυπωσιακό flat-buttomed τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και αλουμινένια πεντάλ. Επιπλέον, τα αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία και τα καθίσματα τύπου bucket δημιουργούν αγωνιστικό και ταυτόχρονα πολυτελές κλίμα.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη ξεκινώντας με τον κινητήρα ο οποίος είναι κοινός με αυτόν της hatchback έκδοσης. Είναι τετρακύλινδρος 2λιτρος twin-scroll turbo με απόδοση που αγγίζει τους 306 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 400 Nm από τις μόλις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic και το 7άρι AMG SPEEDSHIFT DCT κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.
Επιπλέον, η αρχιτεκτονική της ανάρτησης συνδυάζει γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους στο πίσω μέρος, ενώ το ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης AMG Ride Control διαθέτει τέσσερα προφίλ ρύθμισης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual).Εξωτερικά, βλέπουμε ένα μοντέλο που δικαιολογεί το λογότυπο AMG, με αιχμηρή σχεδίαση και μεγάλες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος. Τα έντονα νεύρα στο καπό και το πλαινό τμήμα, σε συνδυασμό με τα
βράγχια δίνουν έναν sportive τόνο, που ολοκληρώνεται με τις δίχρωμες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, τον διαχύτη και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Παρόμοιο είναι και το σκηνικό στο εσωτερικό, με ένα εντυπωσιακό flat-buttomed τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και αλουμινένια πεντάλ. Επιπλέον, τα αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία και τα καθίσματα τύπου bucket δημιουργούν αγωνιστικό και ταυτόχρονα πολυτελές κλίμα.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη ξεκινώντας με τον κινητήρα ο οποίος είναι κοινός με αυτόν της hatchback έκδοσης. Είναι τετρακύλινδρος 2λιτρος twin-scroll turbo με απόδοση που αγγίζει τους 306 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 400 Nm από τις μόλις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic και το 7άρι AMG SPEEDSHIFT DCT κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.