Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε που οι Subaru και Toyota ανακοίνωσαν πως ανακαλούν 400.000 αυτοκίνητα ανάμεσα στα οποία βρίσκονται τα BRZ και GT86. Η είδηση, όμως, είναι ότι υπάρχουν κινητήρες που έσπασαν μετά τις εργασίες της ανάκλησης.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες κάλεσαν τους ιδιοκτήτες να επισκεφτούν τις επίσημες αντιπροσωπίες λόγω προβλήματος στα ελατήρια των βαλβίδων στους 2λιτρους
boxer κινητήρες. Το κόστος της επισκευής καλύφθηκε εξ’ ολοκλήρου από την Subaru, μιας και αυτή κατασκεύασε τους κινητήρες, ενώ πρόκειται για μία πολύπλοκη διαδικασία μιας και έπρεπε να κατεβεί και να λυθεί ο κινητήρας.
Περνάμε τώρα στην είδηση, η οποία δεν είναι άλλη από την καταστροφή αρκετών κινητήρων μετά τις διορθώσεις που συμπεριλαμβάνονταν στην ανάκληση. Σύμφωνα με αναφορές ιδιοκτητών μέχρι στιγμής υπάρχουν 24 κρούσματα κατεστραμμένων κινητήρων. Οι συνέπειες είναι σε πρώτη φάση έντονος θόρυβος και σε δεύτερη φάση καταστροφή σημαντικών μερών του κινητήρα, όπως οι μπιέλες και τα χιτώνια.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες κάλεσαν τους ιδιοκτήτες να επισκεφτούν τις επίσημες αντιπροσωπίες λόγω προβλήματος στα ελατήρια των βαλβίδων στους 2λιτρους
boxer κινητήρες. Το κόστος της επισκευής καλύφθηκε εξ’ ολοκλήρου από την Subaru, μιας και αυτή κατασκεύασε τους κινητήρες, ενώ πρόκειται για μία πολύπλοκη διαδικασία μιας και έπρεπε να κατεβεί και να λυθεί ο κινητήρας.
Περνάμε τώρα στην είδηση, η οποία δεν είναι άλλη από την καταστροφή αρκετών κινητήρων μετά τις διορθώσεις που συμπεριλαμβάνονταν στην ανάκληση. Σύμφωνα με αναφορές ιδιοκτητών μέχρι στιγμής υπάρχουν 24 κρούσματα κατεστραμμένων κινητήρων. Οι συνέπειες είναι σε πρώτη φάση έντονος θόρυβος και σε δεύτερη φάση καταστροφή σημαντικών μερών του κινητήρα, όπως οι μπιέλες και τα χιτώνια.