Κρατάς το κλασσικό καλούπι της BMW M3 (e30) και δημιουργείς ένα project για τριάντα τυχερούς ιδιοκτήτες. Αυτό έκανε ο βρετανικός οίκος Redux και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό!
Μόλις τριάντα αντίτυπα θα κατασκευαστούν και το εικονιζόμενο είναι το πρώτο από αυτά, το οποίο ήδη παραδόθηκε στον τυχερό αγοραστή.Εξωτερικά οι τροποποιήσεις είναι σκόπιμα ελάχιστες ώστε να
διατηρηθεί ο αυθεντικός χαρακτήρας του βαυαρικού μοντέλου και περιορίζονται μόνο σε κάποια ανθρακονημάτινα κομμάτια.
Οι ζάντες είναι της εταιρείας Cinel και κατασκευάστηκαν από σφυρήλατο αλουμίνιο. «Φιλοξενούν» φρένα της εταιρείας AP Racing με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν και κεραμικές δισκόπλακες. Επιπλέον, οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες και στον πίσω άξονα υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετές διαφορές σε σχέση με μία τυπική BMW M3, μιας και όλη η καμπίνα «ντύθηκε» με alcantara επενδύσεις. Τοποθετήθηκε ταυτόχρονα roll cage, ψηφιακός πίνακας οργάνων και πανέμορφα καθίσματα της Recaro.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερκυβισμένος στα 2.500 κ.εκ τετρακύλινδρος κινητήρας (S14), ακριβώς όπως συμβαίνει και στην περίπτωση της ειδικές έκδοσης «M3 Sport Evolution», ενώ αν ζητηθεί από τον αγοραστή, υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης turbo με πίεση υπερπλήρωσης στο 1 bar, που απογειώνει την ισχύ στους 390 ίππους και 530 Nm ροπής. Τέλος, η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.
Σύμφωνα με την εταιρεία Redux, έπειτα από μία παραγγελία απαιτούνται από 18 έως 24 μήνες για την κατασκευή, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αξίζει η αναμονή!
Μόλις τριάντα αντίτυπα θα κατασκευαστούν και το εικονιζόμενο είναι το πρώτο από αυτά, το οποίο ήδη παραδόθηκε στον τυχερό αγοραστή.Εξωτερικά οι τροποποιήσεις είναι σκόπιμα ελάχιστες ώστε να
διατηρηθεί ο αυθεντικός χαρακτήρας του βαυαρικού μοντέλου και περιορίζονται μόνο σε κάποια ανθρακονημάτινα κομμάτια.
Οι ζάντες είναι της εταιρείας Cinel και κατασκευάστηκαν από σφυρήλατο αλουμίνιο. «Φιλοξενούν» φρένα της εταιρείας AP Racing με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν και κεραμικές δισκόπλακες. Επιπλέον, οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες και στον πίσω άξονα υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετές διαφορές σε σχέση με μία τυπική BMW M3, μιας και όλη η καμπίνα «ντύθηκε» με alcantara επενδύσεις. Τοποθετήθηκε ταυτόχρονα roll cage, ψηφιακός πίνακας οργάνων και πανέμορφα καθίσματα της Recaro.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερκυβισμένος στα 2.500 κ.εκ τετρακύλινδρος κινητήρας (S14), ακριβώς όπως συμβαίνει και στην περίπτωση της ειδικές έκδοσης «M3 Sport Evolution», ενώ αν ζητηθεί από τον αγοραστή, υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης turbo με πίεση υπερπλήρωσης στο 1 bar, που απογειώνει την ισχύ στους 390 ίππους και 530 Nm ροπής. Τέλος, η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.
Σύμφωνα με την εταιρεία Redux, έπειτα από μία παραγγελία απαιτούνται από 18 έως 24 μήνες για την κατασκευή, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αξίζει η αναμονή!