Έχουν περάσει σχεδόν έξι μήνες από τότε που η Lamborghini παρουσίασε την SVJ, ένα αυτοκίνητο που δίνει έμφαση στην αεροδυναμική. Αυτή τη φορά, στην έκθεση της Γενεύης, ήρθε η ώρα να παρουσιαστεί η «ανοιχτή έκδοση».
Μπορεί η Aventador SVJ να παράχθηκε για μόλις 63 τυχερούς αγοραστές, αλλά η Roadster θα διατεθεί σε 800 αντίτυπα, με την παραγωγή της να ξεκινά εντός του ερχόμενου καλοκαιριού και την τιμή της να αγγίζει
τις 387.007 ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι φόροι της εκάστοτε χώρας. Ασφαλώς πρόκειται για μία έκδοση που πέρα από την αυξημένη ισχύ της, το κύριο χαρακτηριστικό της είναι τα επιπλέον αεροδυναμικά της βοηθήματα.
Εξοπλίζεται με τη δεύτερη γενιά του συστήματος Lamborghini Attiva, το οποίο συναντήσαμε για πρώτη φορά στην Lamborghini Huracan Performante. Οι πτερυγώσεις που βρίσκονται στο αμάξωμα ανοίγουν και κλείνουν μέσα σε μόλις 500 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Έτσι, η Lamborghini υπόσχεται 40% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την απλή έκδοση και μειωμένη αντίσταση αέρα (drag) κατά 1%.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη, να ξεκαθαρίσουμε ότι ο συγκεκριμένος ατμοσφαιρικός V12 χωρητικότητας 6,5 λίτρων είναι ο ισχυρότερος της ιταλικής εταιρείας, με την ιπποδύναμή του να αγγίζει τους 770 ίππους και τη ροπή τα 720 Nm. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων μονού συμπλέκτη, ενώ υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Πέρα από την αεροδυναμική, τεράστια έμφαση έχει δοθεί και στη μείωση του βάρους. Οι carbon επιφάνειες όπως η οροφή, το κάλυμμα του κινητήρα και πολλά άλλα μείωσαν το συνολικό βάρος στα μόλις 1.575 κιλά, δηλαδή μόλις +50 σε σχέση με την coupe. Κάτι τέτοιο επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2,9 δεύτερα και τα 200 km/h σε 8,8”, ενώ η τελική αγγίζει τα 350 km/h.
Μπορεί η Aventador SVJ να παράχθηκε για μόλις 63 τυχερούς αγοραστές, αλλά η Roadster θα διατεθεί σε 800 αντίτυπα, με την παραγωγή της να ξεκινά εντός του ερχόμενου καλοκαιριού και την τιμή της να αγγίζει
τις 387.007 ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι φόροι της εκάστοτε χώρας. Ασφαλώς πρόκειται για μία έκδοση που πέρα από την αυξημένη ισχύ της, το κύριο χαρακτηριστικό της είναι τα επιπλέον αεροδυναμικά της βοηθήματα.
Εξοπλίζεται με τη δεύτερη γενιά του συστήματος Lamborghini Attiva, το οποίο συναντήσαμε για πρώτη φορά στην Lamborghini Huracan Performante. Οι πτερυγώσεις που βρίσκονται στο αμάξωμα ανοίγουν και κλείνουν μέσα σε μόλις 500 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Έτσι, η Lamborghini υπόσχεται 40% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την απλή έκδοση και μειωμένη αντίσταση αέρα (drag) κατά 1%.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη, να ξεκαθαρίσουμε ότι ο συγκεκριμένος ατμοσφαιρικός V12 χωρητικότητας 6,5 λίτρων είναι ο ισχυρότερος της ιταλικής εταιρείας, με την ιπποδύναμή του να αγγίζει τους 770 ίππους και τη ροπή τα 720 Nm. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων μονού συμπλέκτη, ενώ υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Πέρα από την αεροδυναμική, τεράστια έμφαση έχει δοθεί και στη μείωση του βάρους. Οι carbon επιφάνειες όπως η οροφή, το κάλυμμα του κινητήρα και πολλά άλλα μείωσαν το συνολικό βάρος στα μόλις 1.575 κιλά, δηλαδή μόλις +50 σε σχέση με την coupe. Κάτι τέτοιο επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2,9 δεύτερα και τα 200 km/h σε 8,8”, ενώ η τελική αγγίζει τα 350 km/h.
Ασφαλώς, δεν πρέπει να ξεχάσουμε το εντυπωσιακό ρεκόρ την «κλειστής» έκδοσης στην «πράσινη κόλαση», όπου τα 20,6 χιλιόμετρα ολοκληρώθηκαν σε χρόνο 6:44,97 αφήνοντας πίσω την Porsche 911 GT2 RS. Η επίδοση μετρήθηκε με VBOX-Racelogic και τα ελαστικά P Zero Trofeo R της Pirelli, ενώ πίσω από το τιμόνι βρισκόταν ο Marco Mapelli, δοκιμαστής της ιταλικής φίρμας.