Ήρθη η στιγμή της απάντησης από την Porsche στην κατηγορία που μέχρι σήμερα πρωταγωνιστούν τα Audi Q8, BMW X6 και Mercedes-Benz GLE Coupe.
Ο λόγος για τη νέα Porsche Cayenne Coupe, η οποία αποκαλύφθηκε επίσημα και θα πρωτοεμφανιστεί στην επερχόμενη έκθεση της Νέας Υόρκης. Βασίζεται στην Porsche Cayenne, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί έναν
πιο «sportive» χαρακτήρα. Είναι πιο χαμηλή κατά 20 χιλιοστά και στο πίσω μέρος τα ανασχεδιασμένα φτερά δημιουργούν ένα πιο μυώδες αμάξωμα. Επιπλέον, στον στάνταρ εξοπλισμό η κεκλιμένη οροφή είναι πανοραμική, ενώ προαιρετικά μπορεί να κατασκευαστεί εξ΄ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Παράλληλα, παίρνει στοιχεία και από το πακέτο «Porsche Active Aerodynamics», όπως η πίσω ενεργή αεροτομή.
Η αποκλειστικά τετραθέσια καμπίνα δανείζεται όλα τα στοιχεία της Cayenne και διαθέτει αρκετές alcantara επενδύσεις. Παρά τον σχεδιασμό της, έχει περισσότερους χώρους για τα κεφάλια των πίσω επιβατών σε σχέση με την Cayenne, διότι τα καθίσματα έχουν τοποθετηθεί πιο χαμηλά, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ελάχιστα μειωμένος (600 λίτρα έναντι 625).
Περνάμε στους διαθέσιμους κινητήρες, όπου για την ώρα υπάρχουν δύο εκδόσεις βενζίνης. Η πρώτη εξοπλίζεται με V6 turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 243 km/h.
H Porsche Cayenne Turbo Coupe τροφοδοτείται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, με την απόδοση να φτάνει στους 550 ίππους και 770 Nm ροπής. Για τα 0-100 αρκούν 3,9 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 286 km/h.
Η πρώτες πωλήσεις της νέας Porsche Cayenne Coupe αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του ερχόμενου φθινοπώρου.
Ο λόγος για τη νέα Porsche Cayenne Coupe, η οποία αποκαλύφθηκε επίσημα και θα πρωτοεμφανιστεί στην επερχόμενη έκθεση της Νέας Υόρκης. Βασίζεται στην Porsche Cayenne, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί έναν
πιο «sportive» χαρακτήρα. Είναι πιο χαμηλή κατά 20 χιλιοστά και στο πίσω μέρος τα ανασχεδιασμένα φτερά δημιουργούν ένα πιο μυώδες αμάξωμα. Επιπλέον, στον στάνταρ εξοπλισμό η κεκλιμένη οροφή είναι πανοραμική, ενώ προαιρετικά μπορεί να κατασκευαστεί εξ΄ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Παράλληλα, παίρνει στοιχεία και από το πακέτο «Porsche Active Aerodynamics», όπως η πίσω ενεργή αεροτομή.
Η αποκλειστικά τετραθέσια καμπίνα δανείζεται όλα τα στοιχεία της Cayenne και διαθέτει αρκετές alcantara επενδύσεις. Παρά τον σχεδιασμό της, έχει περισσότερους χώρους για τα κεφάλια των πίσω επιβατών σε σχέση με την Cayenne, διότι τα καθίσματα έχουν τοποθετηθεί πιο χαμηλά, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ελάχιστα μειωμένος (600 λίτρα έναντι 625).
Περνάμε στους διαθέσιμους κινητήρες, όπου για την ώρα υπάρχουν δύο εκδόσεις βενζίνης. Η πρώτη εξοπλίζεται με V6 turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 243 km/h.
H Porsche Cayenne Turbo Coupe τροφοδοτείται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, με την απόδοση να φτάνει στους 550 ίππους και 770 Nm ροπής. Για τα 0-100 αρκούν 3,9 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 286 km/h.
Η πρώτες πωλήσεις της νέας Porsche Cayenne Coupe αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του ερχόμενου φθινοπώρου.