Ένας από τους πρωταγωνιστές της φετινής έκθεσης της Γενεύης είναι ασφαλώς το εικονιζόμενο megacar. Ώρα να υποδεχθούμε τη νέα Koenigsegg Jesko, αυτοκίνητο που αποτελεί τον αντικαταστάτη της Agera RS και πήρε το όνομα του παππού του Christian.
Το νέο μοντέλο διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της σουηδικής φίρμας, το monocoque πλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από carbon με απίστευτη στρεπτική ακαμψία (65.000 Nm/μοίρα), ενώ για
πρώτη φορά σε μοντέλο της φίρμας συναντάμε σύστημα τετραδιεύθυνσης. Οι ζάντες είναι επίσης κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, με τις εμπρός να είναι 20 ιντσών και τις πίσω 21, ενώ το βάρος τους είναι μόλις 5,9 και 7,7 κιλά αντίστοιχα.
Εκπληκτική δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της αεροδυναμικής, με αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το αποτέλεσμα είναι παραγωγή 800 κιλών κάθετης δύναμης στα 250 km/h, 1000 κιλών στα 275 km/h και 1.400 κιλών στην τελική ταχύτητα. Ενδεικτικά να τονίσουμε ότι το αμάξωμα των 1.420 κιλών είναι ικανό να παράγει +30% κάθετη δύναμη σε σχέση με την Koenigsegg One:1.
Περνάμε στον κινητήρα, o οποίος είναι V8 twin-turbo χωρητικότητα 5 λίτρων (ήδη γνωστός από την Agera RS) και εξοπλίζεται με νέο flat-plane στροφαλοφόρο άξονα, 5 κιλά ελαφρύτερο, που επιτρέπει αυξημένο όριο περιστροφής στις 8.500 σ.α.λ. Με χρήση βιοκαυσίμου E85, ο κινητήρας αποδίδει 1.600 ίππους και 1.500 Nm ροπής, ενώ με «95άρα» βενζίνη υπάρχει μείωση στους 1.280 ίππους.
Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 125 αντίτυπα της Koenigsegg, με τα 80 να έχουν ήδη πουληθεί σε τιμή που προσεγγίζεται κοντά στα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Το νέο μοντέλο διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της σουηδικής φίρμας, το monocoque πλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από carbon με απίστευτη στρεπτική ακαμψία (65.000 Nm/μοίρα), ενώ για
πρώτη φορά σε μοντέλο της φίρμας συναντάμε σύστημα τετραδιεύθυνσης. Οι ζάντες είναι επίσης κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, με τις εμπρός να είναι 20 ιντσών και τις πίσω 21, ενώ το βάρος τους είναι μόλις 5,9 και 7,7 κιλά αντίστοιχα.
Εκπληκτική δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της αεροδυναμικής, με αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το αποτέλεσμα είναι παραγωγή 800 κιλών κάθετης δύναμης στα 250 km/h, 1000 κιλών στα 275 km/h και 1.400 κιλών στην τελική ταχύτητα. Ενδεικτικά να τονίσουμε ότι το αμάξωμα των 1.420 κιλών είναι ικανό να παράγει +30% κάθετη δύναμη σε σχέση με την Koenigsegg One:1.
Περνάμε στον κινητήρα, o οποίος είναι V8 twin-turbo χωρητικότητα 5 λίτρων (ήδη γνωστός από την Agera RS) και εξοπλίζεται με νέο flat-plane στροφαλοφόρο άξονα, 5 κιλά ελαφρύτερο, που επιτρέπει αυξημένο όριο περιστροφής στις 8.500 σ.α.λ. Με χρήση βιοκαυσίμου E85, ο κινητήρας αποδίδει 1.600 ίππους και 1.500 Nm ροπής, ενώ με «95άρα» βενζίνη υπάρχει μείωση στους 1.280 ίππους.
Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 125 αντίτυπα της Koenigsegg, με τα 80 να έχουν ήδη πουληθεί σε τιμή που προσεγγίζεται κοντά στα 3 εκατομμύρια ευρώ.