Η ιαπωνική φίρμα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα, η πίσω ανάρτηση είναι ανεξάρτητη, ενώ η κατανομή του βάρους πετυχαίνει το απόλυτο 50:50.
Δείτε επίσης: Τετρακίνητο και με τεχνολογία από NSX το επόμενο Honda Civic Type R
Στην βασική έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 315 Nm ροπής, με τα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9 δευτερόλεπτα. Στην έκδοση «Advance» η ισχύς είναι αυξημένη στους 154 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις φτάνει τα 145 χλμ/ώρα.
Δείτε επίσης: Τετρακίνητο και με τεχνολογία από NSX το επόμενο Honda Civic Type R
Στην βασική έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 315 Nm ροπής, με τα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9 δευτερόλεπτα. Στην έκδοση «Advance» η ισχύς είναι αυξημένη στους 154 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις φτάνει τα 145 χλμ/ώρα.
Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία 35,5 kWh προσφέρει αυτονομία 222 χλμ (WLTP), με το 80% της πλήρωσης να επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά ταχείας φόρτισης. Στην περίπτωση που το Honda e Advance εξοπλίζεται με τις προαιρετικές ζάντες 17” η αυτονομία μειώνεται στα 210 χλμ (WLTP).
Ακολουθούν οι αναλυτικές τιμές, όπως ανακοινώθηκαν από την επίσημη αντιπροσωπεία με την κρατική επιδότηση να συμπεριλαμβάνεται:
Honda e: 30.186 € (επιδότηση 20%)
Ακολουθούν οι αναλυτικές τιμές, όπως ανακοινώθηκαν από την επίσημη αντιπροσωπεία με την κρατική επιδότηση να συμπεριλαμβάνεται:
Honda e: 30.186 € (επιδότηση 20%)
Honda e Advance 16’’: 34.274 € (επιδότηση 15%)
Honda e Advance 17’’: 34.274 € (επιδότηση 15%)