Αναλυτικότερα, στα επόμενα μοντέλα της κορεάτικης φίρμας, το σύστημα κλιματισμού θα χαρακτηρίζεται από τις λειτουργίες «After-Blow», «Multi-Air Mode» και «Fine Dust Indicator». Η πρώτη λειτουργία σχετίζεται με την καταστολή της ανάπτυξης μούχλας στο σύστημα κλιματισμού. Το φαινόμενο αυτό προκαλεί οσμή κατά τη διάρκεια ζεστού καιρού.
Δείτε επίσης: Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη από την Hyundai
Έτσι, μόλις ο οδηγός σβήνει το σύστημα κλιματισμού, θα λειτουργεί για 10 λεπτά το «After-Blow» ώστε να στεγνώσει το κύκλωμα, ακόμα κι αν ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία. Εννοείται πως θα χρησιμοποιείται ένας αισθητήρας μπαταρίας (IBS) και θα σταματά τη λειτουργία «After-Blow» όταν η μπαταρία είναι χαμηλή.
Δείτε επίσης: Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη από την Hyundai
Έτσι, μόλις ο οδηγός σβήνει το σύστημα κλιματισμού, θα λειτουργεί για 10 λεπτά το «After-Blow» ώστε να στεγνώσει το κύκλωμα, ακόμα κι αν ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία. Εννοείται πως θα χρησιμοποιείται ένας αισθητήρας μπαταρίας (IBS) και θα σταματά τη λειτουργία «After-Blow» όταν η μπαταρία είναι χαμηλή.
Η δεύτερη τεχνολογία ονομάζεται «Multi-Air Mode» και φέρει περισσότερα σημεία εξαγωγής του αέρα. Η συνολική παροχή παραμένει σε ίδιο επίπεδο, αλλά η διασπορά του αέρα μειώνει την άμεση επαφή με τους επιβάτες. Η τρίτη και τελευταία τεχνολογία λέγεται «Fine Dust Indicator» και παρέχει πληροφορίες στον οδηγό σχετικά με το επίπεδο συγκέντρωσης μικροσωματιδίων στον αέρα της καμπίνας. Αν ο δείκτης είναι υψηλός ενεργοποιείται το σύστημα ανακυκλοφορίας αέρα. Σε περίπτωση που δε βελτιωθεί η κατάσταση ανάβει λυχνία για αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας.