Με μοναδική επιλογή στην Ευρώπη τον κινητήρα πετρελαίου έρχεται πλέον το Audi S5, καταργώντας λόγω ρύπων τον 3.0 TFSI.
Ο νέος κινητήρας θα είναι η μοναδική επιλογή τόσο στην Coupe, όσο και στην Sportback έκδοση. Πρόκειται για ένα TDI μοτέρ με χωρητικότητα 3 λίτρων και έξι κυλίνδρους σε διάταξη «V» το οποίο, με τη βοήθεια
ηλεκτρικού turbo, αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής από τις 2.500 μέχρι τις 3.100 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό turbo τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Audi SQ7.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic και με σύστημα τετρακίνησης Quattro, το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να κατανείμει τη ροπή εμπρός- πίσω από 70-30% μέχρι και 15-85%, ενώ σε φυσιολογικούς ρυθμούς θα κινείται με 40-60%. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4,8 και 4,9 δευτερόλεπτα στην Coupe και Sportback έκδοση αντίστοιχα.Τέλος, να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτή η στροφή στην αποκλειστική χρήση πετρελαιοκινητήρα στο Audi S5 θα γίνει μόνο στις ευρωπαϊκές χώρες λόγω ανάγκης μείωσης των εκπομπών ρύπων, στις υπόλοιπες χώρες είναι διαθέσιμος ο 3.0 TFSI απόδοσης 354 ίππων.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν εντός του μήνα και η Audi δεσμεύεται σε μία μείωση της κατανάλωσης κατά 19% σε σχέση με τον κινητήρα βενζίνης που αντικαθιστά.
Ο νέος κινητήρας θα είναι η μοναδική επιλογή τόσο στην Coupe, όσο και στην Sportback έκδοση. Πρόκειται για ένα TDI μοτέρ με χωρητικότητα 3 λίτρων και έξι κυλίνδρους σε διάταξη «V» το οποίο, με τη βοήθεια
ηλεκτρικού turbo, αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής από τις 2.500 μέχρι τις 3.100 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό turbo τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Audi SQ7.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic και με σύστημα τετρακίνησης Quattro, το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να κατανείμει τη ροπή εμπρός- πίσω από 70-30% μέχρι και 15-85%, ενώ σε φυσιολογικούς ρυθμούς θα κινείται με 40-60%. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4,8 και 4,9 δευτερόλεπτα στην Coupe και Sportback έκδοση αντίστοιχα.Τέλος, να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτή η στροφή στην αποκλειστική χρήση πετρελαιοκινητήρα στο Audi S5 θα γίνει μόνο στις ευρωπαϊκές χώρες λόγω ανάγκης μείωσης των εκπομπών ρύπων, στις υπόλοιπες χώρες είναι διαθέσιμος ο 3.0 TFSI απόδοσης 354 ίππων.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν εντός του μήνα και η Audi δεσμεύεται σε μία μείωση της κατανάλωσης κατά 19% σε σχέση με τον κινητήρα βενζίνης που αντικαθιστά.