Λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση της Mercedes-AMG A35, ήρθε η στιγμή της αποκάλυψης για την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοσης της CLA.
Πρόκειται για την Mercedes-AMG CLA A35, της οποίας η σχεδιαστική φιλοσοφία παραπέμπει στις Α35 και Α35 sedan με έντονα νεύρα στο καπό και ανασχεδιασμένη μάσκα μπροστά, διαχύτη, ενσωματωμένη
αεροτομή και διπλές απολήξεις, ενώ οι ζάντες είναι 18 ή 19 ιντσών.
Παρόμοιο είναι και το σκηνικό στο εσωτερικό, με ένα εντυπωσιακό flat-buttomed τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και αλουμινένια πεντάλ. Επιπλέον, τα αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία και τα καθίσματα τύπου bucket δημιουργούν αγωνιστικό και ταυτόχρονα πολυτελές κλίμα.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, στα οποία δεν υπάρχουν σοβαρές αλλαγές σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος 2λιτρος twin-scroll turbo με απόδοση που αγγίζει τους 306 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 400 Nm από τις μόλις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic και το 7άρι AMG SPEEDSHIFT DCT κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη (διαφορετικής κλιμάκωσης από A35 AMG), τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα.
Επιπλέον, η αρχιτεκτονική της ανάρτησης συνδυάζει γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους στο πίσω μέρος, ενώ το ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης AMG Ride Control διαθέτει τέσσερα προφίλ ρύθμισης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual). Τέλος, το πλαίσιο είναι πιο ενισχυμένο για μέγιστη στρεπτική ακαμψία.
Πρόκειται για την Mercedes-AMG CLA A35, της οποίας η σχεδιαστική φιλοσοφία παραπέμπει στις Α35 και Α35 sedan με έντονα νεύρα στο καπό και ανασχεδιασμένη μάσκα μπροστά, διαχύτη, ενσωματωμένη
αεροτομή και διπλές απολήξεις, ενώ οι ζάντες είναι 18 ή 19 ιντσών.
Παρόμοιο είναι και το σκηνικό στο εσωτερικό, με ένα εντυπωσιακό flat-buttomed τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και αλουμινένια πεντάλ. Επιπλέον, τα αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία και τα καθίσματα τύπου bucket δημιουργούν αγωνιστικό και ταυτόχρονα πολυτελές κλίμα.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, στα οποία δεν υπάρχουν σοβαρές αλλαγές σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος 2λιτρος twin-scroll turbo με απόδοση που αγγίζει τους 306 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 400 Nm από τις μόλις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic και το 7άρι AMG SPEEDSHIFT DCT κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη (διαφορετικής κλιμάκωσης από A35 AMG), τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα.
Επιπλέον, η αρχιτεκτονική της ανάρτησης συνδυάζει γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους στο πίσω μέρος, ενώ το ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης AMG Ride Control διαθέτει τέσσερα προφίλ ρύθμισης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual). Τέλος, το πλαίσιο είναι πιο ενισχυμένο για μέγιστη στρεπτική ακαμψία.
Οι πωλήσεις της νέας της νέας Mercedes-AMG CLA 35 αναμένεται να ξεκινήσουν στις 29 Απριλίου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του Αυγούστου.