Η Ferrari και η Mercedes μοιάζουν πιο κοντά από ποτέ σε ρυθμό ύστερα από την πρώτη μέρα του επετειακού 1000ου Grand Prix της Formula 1 και η μάχη του Σαββατοκύριακου αναμένεται καυτή στην Σαγκάη.
Αυτό που είναι γνωστό απανταχού είναι η σημασία και η εξέχουσα θέση του δράκου στην Κινεζική μυθολογία. Αυτό που αντίθετα είναι λιγότερο γνωστό είναι πως η νέμεση του φανταστικού αυτού πλάσματος
είναι πάντα η τίγρη. Κάπως έτσι, μοιάζει να είναι διαμορφωμένη η κατάσταση και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια, με την παραδοσιακή δύναμη που ακούσει στο όνομα Ferrari να έχει βρει την δικιά της νέμεση στην παντοδύναμη και απόλυτα κυρίαρχη Mercedes.
Στο ίδιο έργο θεατές μοιάζει να βρισκόμαστε για ακόμα ένα τριήμερο μετά την μάχη των «Ασημί Βελών» με το «Αλογάκι» σε Μελβούρνη και Σακχίρ, που έφερε το σκορ στο 2-0 υπέρ των Γερμανών στον φετινό τρίτο διαδοχικό πόλεμο ανάμεσα στην Στουτγάρδη και το Μαρανέλλο για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
Αυτό το σερί νικών της Mercedes φιλοδοξούν να σπάσουν το τρέχον τριήμερο οι «Κόκκινοι» σε μια πίστα που η Ferrari δεν έχει κερδίσει από το 2013, πήρε όμως την pole position την περσινή σεζόν και θα είχε πάρει και την νίκη αν πρώτα ο Valtteri Bottas και ύστερα ο Daniel Ricciardo δεν έπαιρναν «Άριστα 10» στην στρατηγική και συνάμα τις δύο πιο ψηλές θέσεις του βάθρου. Η εικόνα της Παρασκευής έδειξε πως οι διαφορές ανάμεσα στην W10 και την SF90 είναι απειροελάχιστα μικρές, τόσο σε απόλυτο χρόνο κατατακτηρίων δοκιμών όσο και σε ρυθμό αγώνα, με τον Valtteri Bottas να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με 1:33:330, μόλις 2.7 εκατοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον Sebastian Vettel, που είχε εντυπωσιάσει το πρωί με τον καταιγιστικό ρυθμό του και την διαφορά των παραπάνω από δύο δεκάτων που είχε χτίσει από τον Lewis Hamilton με πιο σκληρά ελαστικά.
Στην μάχη για την κατάκτηση της νίκης φαίνεται να μπαίνει «από το παράθυρο» και η Red Bull, με τον Max Verstappen να είναι ταχύτερος από μία Mercedes σε εκάστη περίοδο δοκιμών μα τον Pierre Gasly να μοιάζει να μην έχει ξεπεράσει τα «teething problems» που τον ταλαιπώρησαν στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν, σκοράροντας μία έβδομη και μία δέκατη θέση. Στην μάχη για την κατάληψη της «best of the rest» θέσης μοιάζουν να βρίσκονται κυρίως τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα της Renault, τα δύο της εργοστασιακής ομάδας και τα δύο της «πελάτισσας» McLaren που κλείδωσαν τις θέσεις 5-9 στην δεύτερη περίοδο δοκιμών, με τον Charles Leclerc ανάμεσά τους, στην έβδομη θέση, ενώ και στην πρώτη ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος από τους πιλότους του ‘midfield’ σκοράροντας την έκτη θέση.
Μεικτή ήταν η ημέρα για την Haas, η οποία ξεκίνησε πολύ ενθαρρυντικά με δύο μονοθέσια στην δεκάδα στο FP1, είδε όμως μια πολύ απογοητευτική εικόνα το απόγευμα, όταν ο Romain Grosjean και ο Kevin Magnussen κατέλαβαν μόλις την 17η και 16η θέση αντίστοιχα. Από την άλλη, η Alfa Romeo έδειξε σημαντική βελτίωση από ένα μέτριο πρωινό και έφερε τον Kimi Raikkonen στην ενδέκατη θέση στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, με τον Antonio Giovinazzi όμως φανερά επηρεασμένο ακόμα από το πρόβλημα που εμφάνισε η C38 του με την κινητήρια μονάδα της στο FP1. Καλή συνολικά ήταν η εικόνα της Toro Rosso με τους Alexander Albon και Daniil Kvyat στα πέριξ της δεκάδας σε αμφότερες τις περιόδους ενώ άλλη μια μέτρια Παρασκευή πέρασε η Racing Point με μοναδικό ‘high point’ την ένατη θέση του Stroll στην πρωινή περίοδο. Στις τελευταίες θέσεις ήταν για άλλη μία μέρα η Williams, που συνεχίζει να ταλανίζεται από τα προβλήματα που την μάστισαν ήδη από την αρχή της σεζόν. Η δράση συνεχίζεται αυτή τη στιγμή, με τις κατατακτήριες που μεταδίδονται ζωντανά από το αθλητικό κανάλι της ΕΡΤ, ΕΡΤ SPORTS καθώς και από το συνδρομητικό Cosmote Sport5HD.
Αυτό που είναι γνωστό απανταχού είναι η σημασία και η εξέχουσα θέση του δράκου στην Κινεζική μυθολογία. Αυτό που αντίθετα είναι λιγότερο γνωστό είναι πως η νέμεση του φανταστικού αυτού πλάσματος
είναι πάντα η τίγρη. Κάπως έτσι, μοιάζει να είναι διαμορφωμένη η κατάσταση και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια, με την παραδοσιακή δύναμη που ακούσει στο όνομα Ferrari να έχει βρει την δικιά της νέμεση στην παντοδύναμη και απόλυτα κυρίαρχη Mercedes.
Στο ίδιο έργο θεατές μοιάζει να βρισκόμαστε για ακόμα ένα τριήμερο μετά την μάχη των «Ασημί Βελών» με το «Αλογάκι» σε Μελβούρνη και Σακχίρ, που έφερε το σκορ στο 2-0 υπέρ των Γερμανών στον φετινό τρίτο διαδοχικό πόλεμο ανάμεσα στην Στουτγάρδη και το Μαρανέλλο για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
Αυτό το σερί νικών της Mercedes φιλοδοξούν να σπάσουν το τρέχον τριήμερο οι «Κόκκινοι» σε μια πίστα που η Ferrari δεν έχει κερδίσει από το 2013, πήρε όμως την pole position την περσινή σεζόν και θα είχε πάρει και την νίκη αν πρώτα ο Valtteri Bottas και ύστερα ο Daniel Ricciardo δεν έπαιρναν «Άριστα 10» στην στρατηγική και συνάμα τις δύο πιο ψηλές θέσεις του βάθρου. Η εικόνα της Παρασκευής έδειξε πως οι διαφορές ανάμεσα στην W10 και την SF90 είναι απειροελάχιστα μικρές, τόσο σε απόλυτο χρόνο κατατακτηρίων δοκιμών όσο και σε ρυθμό αγώνα, με τον Valtteri Bottas να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με 1:33:330, μόλις 2.7 εκατοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον Sebastian Vettel, που είχε εντυπωσιάσει το πρωί με τον καταιγιστικό ρυθμό του και την διαφορά των παραπάνω από δύο δεκάτων που είχε χτίσει από τον Lewis Hamilton με πιο σκληρά ελαστικά.
Στην μάχη για την κατάκτηση της νίκης φαίνεται να μπαίνει «από το παράθυρο» και η Red Bull, με τον Max Verstappen να είναι ταχύτερος από μία Mercedes σε εκάστη περίοδο δοκιμών μα τον Pierre Gasly να μοιάζει να μην έχει ξεπεράσει τα «teething problems» που τον ταλαιπώρησαν στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν, σκοράροντας μία έβδομη και μία δέκατη θέση. Στην μάχη για την κατάληψη της «best of the rest» θέσης μοιάζουν να βρίσκονται κυρίως τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα της Renault, τα δύο της εργοστασιακής ομάδας και τα δύο της «πελάτισσας» McLaren που κλείδωσαν τις θέσεις 5-9 στην δεύτερη περίοδο δοκιμών, με τον Charles Leclerc ανάμεσά τους, στην έβδομη θέση, ενώ και στην πρώτη ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος από τους πιλότους του ‘midfield’ σκοράροντας την έκτη θέση.
Μεικτή ήταν η ημέρα για την Haas, η οποία ξεκίνησε πολύ ενθαρρυντικά με δύο μονοθέσια στην δεκάδα στο FP1, είδε όμως μια πολύ απογοητευτική εικόνα το απόγευμα, όταν ο Romain Grosjean και ο Kevin Magnussen κατέλαβαν μόλις την 17η και 16η θέση αντίστοιχα. Από την άλλη, η Alfa Romeo έδειξε σημαντική βελτίωση από ένα μέτριο πρωινό και έφερε τον Kimi Raikkonen στην ενδέκατη θέση στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, με τον Antonio Giovinazzi όμως φανερά επηρεασμένο ακόμα από το πρόβλημα που εμφάνισε η C38 του με την κινητήρια μονάδα της στο FP1. Καλή συνολικά ήταν η εικόνα της Toro Rosso με τους Alexander Albon και Daniil Kvyat στα πέριξ της δεκάδας σε αμφότερες τις περιόδους ενώ άλλη μια μέτρια Παρασκευή πέρασε η Racing Point με μοναδικό ‘high point’ την ένατη θέση του Stroll στην πρωινή περίοδο. Στις τελευταίες θέσεις ήταν για άλλη μία μέρα η Williams, που συνεχίζει να ταλανίζεται από τα προβλήματα που την μάστισαν ήδη από την αρχή της σεζόν. Η δράση συνεχίζεται αυτή τη στιγμή, με τις κατατακτήριες που μεταδίδονται ζωντανά από το αθλητικό κανάλι της ΕΡΤ, ΕΡΤ SPORTS καθώς και από το συνδρομητικό Cosmote Sport5HD.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!