Η παρακάτω κόντρα είναι λίγο «ανορθόδοξη», μιας και η Porsche 911 και το Nissan GT-R είναι βελτιωμένα, ενώ η BMW M5 βρίσκεται στην εργοστασιακή της μορφή.
Ξεκινώντας από το βαυαρικό μοντέλο, πρόκειται για την έκδοση Competition που εξοπλίζεται με τον V8 TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 625 ίππους στις
6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δεύτερα και τα 200 σε 10,8”.
Από την άλλη πλευρά, το Nissan GT-R είναι βελτιωμένο από την εταιρεία Litchfield και η Porsche 911 (997) Turbo από την ES Motor. Το γερμανικό supercar αποδίδει 760 ίππους και ο «Godzilla» 640 ίππους. Όπως θα δείτε η διαφορά είναι χαοτική, τόσο σε επιτάχυνση από στάση, όσο και σε rolling start.
6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δεύτερα και τα 200 σε 10,8”.
Από την άλλη πλευρά, το Nissan GT-R είναι βελτιωμένο από την εταιρεία Litchfield και η Porsche 911 (997) Turbo από την ES Motor. Το γερμανικό supercar αποδίδει 760 ίππους και ο «Godzilla» 640 ίππους. Όπως θα δείτε η διαφορά είναι χαοτική, τόσο σε επιτάχυνση από στάση, όσο και σε rolling start.