Ο βασιλιάς των GT-R, ο «δολοφόνος» των απανταχού supercars ανανεώθηκε και αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης.
Το νέο Nissan GT-R Nismo, μπορεί να μην έχει μεγάλες διαφορές από το προηγούμενο, αλλά είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά, λόγω της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων. Εξωτερικά, πέρα από
όλα τα κομμάτια που πλέον είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, καινούριες είναι και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών της Rays, οι οποίες κατασκευάστηκαν από σφυρήλατο αλουμίνιο για μειωμένο βάρος και μέγιστη ακαμψία, ενώ «φιλοξενούν» κεραμικά δισκόφρενα μεγέθους 410mm εμπρός και 390mm πίσω.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του V6 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων κινητήρα, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής. Παρόλα αυτά, έχει τοποθετηθεί turbo από το αγωνιστικό GT-R GT3, το οποίο διαδέτει τροποποιημένο σχήμα στροβίλου και λιγότερες λεπίδες. Αυτό βελτιστοποιεί τον ρυθμό ροής και ενισχύει την απόκριση επιτάχυνσης κατά 20% ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Επιπρόσθετες αλλαγές εντοπίζονται στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που, με την εφαρμογή νέου λογισμικού πετυχαίνει ταχύτερες αλλαγές, αλλά και στο σύστημα εξάτμισης που είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από τιτάνιο με χειροποίητα γυαλισμένα μπλε άκρα. Παράλληλα, το τροποποιημένο σύστημα ανάρτησης βελτιώνει τη σταθερότητα των στροφών, ενώ το τιμόνι διαθέτει καλύτερη γραμμικότητα και ακρίβεια από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 km/h.
Το νέο Nissan GT-R Nismo, μπορεί να μην έχει μεγάλες διαφορές από το προηγούμενο, αλλά είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά, λόγω της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων. Εξωτερικά, πέρα από
όλα τα κομμάτια που πλέον είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, καινούριες είναι και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών της Rays, οι οποίες κατασκευάστηκαν από σφυρήλατο αλουμίνιο για μειωμένο βάρος και μέγιστη ακαμψία, ενώ «φιλοξενούν» κεραμικά δισκόφρενα μεγέθους 410mm εμπρός και 390mm πίσω.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του V6 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων κινητήρα, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής. Παρόλα αυτά, έχει τοποθετηθεί turbo από το αγωνιστικό GT-R GT3, το οποίο διαδέτει τροποποιημένο σχήμα στροβίλου και λιγότερες λεπίδες. Αυτό βελτιστοποιεί τον ρυθμό ροής και ενισχύει την απόκριση επιτάχυνσης κατά 20% ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.