Έχουν περάσει περίπου δύο μήνες από την παρουσίαση της sedan έκδοσης του Audi A6, αλλά το όνομα της γερμανικής φίρμας έχει ταυτιστεί με τα station αμαξώματα. Έτσι, ήρθε η ώρα να δούμε το νέο Audi A6 Avant.
Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο της Audi φαίνεται ότι «δανείζεται» τη φιλοσοφία του μεγαλύτερου A8, με την τραπεζοειδή μάσκα και τα έντονα νεύρα πάνω στο καπό. Αντίθετα, στο πίσω μέρος βλέπουμε νέα φωτιστικά
σώματα, την σχεδιαστική λεπτομέρεια που ενώνει τα δύο σώματα και έναν διακριτικό διαχύτη. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω είναι τεχνολογίας Led, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε και την τεχνολογία Laser. Το μήκος του station αμαξώματος αγγίζει τα 4,94 μέτρα και το πλάτος τα 1,89 μέτρα, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,27 cd. Σε ότι αφορά τις ζάντες αλουμινίου, τα σχέδια είναι πολλά και τα μεγέθη κυμαίνονται από 17 έως 21 ίντσες.
Στο εσωτερικό συναντάμε το σπορ τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις και ξύλινες ή αλουμινίνιες διακοσμητικές επιφάνειες, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Το λογισμικό MMI της Audi συνδέεται με έξυπνες συσκευές και ο έλεγχος γίνεται από μία οθόνη 8,6 ιντσών. Επιπλέον, στην προαιρετική έκδοση MMI Plus υπάρχει άλλη μία οθόνη για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία με μέγεθος 10,1”, ενώ σε κάθε έκδοση ο πίνακας οργάνων θα είναι ψηφιακός με οθόνη 12,3 ιντσών. Να σημειώσουμε επιπλέον, ότι μέσω της MyAudi εφαρμογής, το πολυτελές sedan θα μπορεί να παρκάρει χωρίς τον οδηγό και να κλειδώνει-ξεκλειδώνει με την απουσία του κανονικού κλειδιού. Σε επίπεδο χώρων αποθήκευσης, τα 565 λίτρα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, ενώ αν να πέσουν τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα αυξάνεται έως 1.680 λίτρα.
Το μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην «υποτυπώδη» υβριδική τεχνολογία του νέου Audi A6, η οποία εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις και παραμένει ενεργοποιημένη από τα 55 έως τα 160 km/h. Κερδίζει ενέργεια από την επιβράδυνση και εξοικονομεί έως και 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, γνωστές προς το παρόν είναι μόνο οι μεγάλες εκδόσεις με τον βενζινοκίνητο V6 TFSI χωρητικότητας 3.000 κ.εκ να αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, με αποτέλεσμα να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί ο πετρελαιοκίνητος 3.0 TDI με δύο εκδόσεις, μία με 228 ίππους και μία με 286 ίππους και 620 Nm ροπής. Ασφαλώς, το Audi A6 θα διατεθεί και σε 2λιτρες εκδόσεις, αλλά και στις σκληροπυρηνικές «S» και «RS». Και τα τρία μηχανικά σύνολα συνοδεύονται από το σύστημα τετρακίνησης Quattro, ενώ η βενζινοκίνητη έκδοση εξοπλίζεται με το 7άρι αυτόματο S-Tronic και οι πετρελαιοκίνητες με το 8τάχυτο αυτόματο Tiptronic.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος
Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο της Audi φαίνεται ότι «δανείζεται» τη φιλοσοφία του μεγαλύτερου A8, με την τραπεζοειδή μάσκα και τα έντονα νεύρα πάνω στο καπό. Αντίθετα, στο πίσω μέρος βλέπουμε νέα φωτιστικά
σώματα, την σχεδιαστική λεπτομέρεια που ενώνει τα δύο σώματα και έναν διακριτικό διαχύτη. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω είναι τεχνολογίας Led, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε και την τεχνολογία Laser. Το μήκος του station αμαξώματος αγγίζει τα 4,94 μέτρα και το πλάτος τα 1,89 μέτρα, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,27 cd. Σε ότι αφορά τις ζάντες αλουμινίου, τα σχέδια είναι πολλά και τα μεγέθη κυμαίνονται από 17 έως 21 ίντσες.
Στο εσωτερικό συναντάμε το σπορ τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις και ξύλινες ή αλουμινίνιες διακοσμητικές επιφάνειες, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Το λογισμικό MMI της Audi συνδέεται με έξυπνες συσκευές και ο έλεγχος γίνεται από μία οθόνη 8,6 ιντσών. Επιπλέον, στην προαιρετική έκδοση MMI Plus υπάρχει άλλη μία οθόνη για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία με μέγεθος 10,1”, ενώ σε κάθε έκδοση ο πίνακας οργάνων θα είναι ψηφιακός με οθόνη 12,3 ιντσών. Να σημειώσουμε επιπλέον, ότι μέσω της MyAudi εφαρμογής, το πολυτελές sedan θα μπορεί να παρκάρει χωρίς τον οδηγό και να κλειδώνει-ξεκλειδώνει με την απουσία του κανονικού κλειδιού. Σε επίπεδο χώρων αποθήκευσης, τα 565 λίτρα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, ενώ αν να πέσουν τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα αυξάνεται έως 1.680 λίτρα.
Το μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην «υποτυπώδη» υβριδική τεχνολογία του νέου Audi A6, η οποία εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις και παραμένει ενεργοποιημένη από τα 55 έως τα 160 km/h. Κερδίζει ενέργεια από την επιβράδυνση και εξοικονομεί έως και 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, γνωστές προς το παρόν είναι μόνο οι μεγάλες εκδόσεις με τον βενζινοκίνητο V6 TFSI χωρητικότητας 3.000 κ.εκ να αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, με αποτέλεσμα να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί ο πετρελαιοκίνητος 3.0 TDI με δύο εκδόσεις, μία με 228 ίππους και μία με 286 ίππους και 620 Nm ροπής. Ασφαλώς, το Audi A6 θα διατεθεί και σε 2λιτρες εκδόσεις, αλλά και στις σκληροπυρηνικές «S» και «RS». Και τα τρία μηχανικά σύνολα συνοδεύονται από το σύστημα τετρακίνησης Quattro, ενώ η βενζινοκίνητη έκδοση εξοπλίζεται με το 7άρι αυτόματο S-Tronic και οι πετρελαιοκίνητες με το 8τάχυτο αυτόματο Tiptronic.
Σύνταξη κειμένου: Θοδωρής Κολονέλος