Σάββατο, 7 Απριλίου 2018

FP3: Ιπτάμενος Φινλανδός

Ο Kimi Raikkonen ήταν ταχύτατος στην τρίτη περίοδο δοκιμών, τα προβλήματα στους ταχύτερους γύρους των Vettel και Mercedes όμως αφήνουν ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα ενόψει κατατακτηρίων. Στην δεύτερη θέση ο Max Verstappen, πίσω του ο Daniel Ricciardo.
2308078-48060337-1600-900

Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Bahrain ολοκληρώθηκε πριν από λίγο με τον Kimi Raikkonen να αναδεικνύεται σε απόλυτο κυρίαρχο αυτής. Πέτυχε έναν εκπληκτικό γύρο που τον έφερε με
άνεση στην πρώτη θέση της κατάταξης και φαινομενικό απόλυτο φαβορί ενόψει των Κατατακτηρίων Δοκιμών που ξεκινούν στις 18:00 το απόγευμα στην πίστα του Sakhir.
Μονάχα φαινομενικό όμως, καθώς η διαδικασία δεν κύλησε διόλου ομαλά, ούτε για τον team-mate του, Sebastian Vettel, που αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα σπασμένο sidepod στην αρχή και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει γύρο με φρέσκια supersoft γόμα στο τέλος, περιοριζόμενος έτσι στην τέταρτη θέση της κατάταξης, ούτε για καμία από τις δύο Mercedes. Ο μεν Valtteri Bottas μπλόκαρε τα ελαστικά του στην πρώτη στροφή της γρήγορης προσπάθειάς του, καταστρέφοντας ολοσχερώς το φρέσκο σετ του και ο δε Lewis Hamilton έκανε ξανά πολλαπλά λάθη στον ταχύτερό του γύρο, μην καταφέρνοντας να εκμεταλλευτεί στο maximum την απόδοση της W09 του. Λάθη, τα οποία μπορεί να στοιχίσουν πολύ ακριβά στον Hamilton το απόγευμα, αφού ούτως ή άλλως ο Βρετανός δεν μπορεί να εκκινήσει πάνω από την έκτη θέση, μετά την αλλαγή κιβωτίου και την ποινή πέντε θέσεων στο grid στην οποία τον ανάγκασε η διαρροή στο προηγούμενο κιβώτιό του.

Με τους Hamilton και Bottas, λοιπόν στην τέταρτη και έκτη θέση αντίστοιχα, άνοιξε ο δρόμος για τις δύο Red Bull, που με μπροστάρη τον Max Verstappen και «δεύτερο βιολί» τον Daniel Ricciardo κατέλαβαν τις δύο θέσεις πίσω από τον Raikkonen.
Από εκεί κι έπειτα, στην μάχη του midfield, την κορυφή δείχνει να κρατά από χθες το απόγευμα η Renault, με τους Nico Hulkenberg και Carlos Sainz Jr. να καταλαμβάνουν άνετα τις ‘best of the rest’ θέσεις, πίσω από τους τρεις μεγάλους. Ακριβώς από πίσω τους, στην ένατη θέση της κατάταξης βρέθηκε ξανά ο Pierre Gasly, πιστοποιώντας την καλή λειτουργία των αναβαθμίσεων της Toro Rosso, που εξέπληξε άπαντες χθες με τον ρυθμό και τους χρόνους της. Αναβαθμίσεις οι οποίες πέρασαν σήμερα και στο μονοθέσιο του Brendon Hartley, ο οποίος και τερμάτισε την τρίτη περίοδο στην 11η θέση. Ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της STR βρέθηκε ο Fernando Alonso, μόλις επτά χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Gasly, κλείνοντας την πρώτη δεκάδα.
Εκτός αυτής έμειναν και τα δύο μονοθέσια της Haas, με τον Romain Grosjean, που δυσκολεύτηκε στον ταχύτερό του γύρο λόγω κίνησης να τερματίζει με τον 12ο ταχύτερο χρόνο, την ώρα που ο team-mate του, Kevin Magnussen, περιορίστηκε τελικά στην 15η θέση. «Σάντουιτς» ανάμεσα στις δύο Haas, βρέθηκαν τα μονοθέσια της Force India, εκ νέου στην 13η και 14η θέση, με τον Esteban Ocon οριακά μπροστά από τον Sergio Perez.

Στο πίσω μέρος του grid, βρίσκουμε και πάλι τις δύο Sauber, με σαφώς βελτιωμένο ρυθμό σε σχέση με την Μελβούρνη και τον Marcus Ericsson μπροστά από τον Charles Leclerc, στην 16η και 18η θέση. Ανάμεσα στους δύο βρέθηκε ο απογοητευτικός Stoffel Vandoorne, ο οποίος δεν κατάφερε να κάνει έναν χρόνο εφάμιλλο του team-mate του και έμεινε περίπου μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Ισπανό ομόλογό του. Στις δύο τελευταίες θέσεις του grid και με σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους ήταν και πάλι οι δύο Williams, πιστοποιώντας την κάκιστη κατάσταση του μονοθεσίου της ομάδας του Grove, με τους Sergey Sirotkin και Lance Stroll, να έχουν πολλή δουλειά ενόψει κατατακτήριων δοκιμών, για να καλύψουν μια διαφορά της τάξης των 0.8-1.0 sec από την 15η θέση και την είσοδο στο Q2. Με τις Κατατακτήριες Δοκιμές όμως να ξεκινούν σε κάτι λιγότερο από μία ώρα, τα πράγματα μοιάζουν μάλλον δύσκολα για τους ανθρώπους της ιστορικής Βρετανικής ομάδας.
Η αναλυτική κατάταξη της τρίτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών καθώς και το πρόγραμμα του υπόλοιπου διημέρου παρατίθενται παρακάτω:
Κατάταξη-FP3
πρόγραμμα
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου