Η δεύτερη μέρα έλαβε τέλος χθες, βρίσκοντας τον Εσθονό οδηγό της Toyota Ott Tanak στην κορυφή της γενικής κατάταξης με μία «ασφαλή» διαφορά 22,7 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Kris Meeke και τρίτο τον Thierry Neuville με μικρή διαφορά από τον δεύτερο.
Οι θέσεις άλλαξαν πολύ εχθές. Στην αρχή ήταν πρώτος ο Andreas Mikkelsen μέχρι την 3η ειδική, ο οποίος λίγο αργότερα στην ειδική Las Bajadas, μην αντέχοντας την πίεση του Tanak έκανε το λάθος κι έχασε τον
έλεγχο του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να πέσει 8ος στην κατάταξη.
Σημαντική ήταν και η εγκατάλειψη του Jari Matti Latvala από σπασμένη ανάρτηση στην 3η ειδική κι έτσι ο αγώνας τελείωσε πολύ πρόωρα για εκείνον. Να σημειωθεί ότι ανταγωνισμός από την 3η θέση και πίσω είναι αρκετά έντονος και προβλέπονται σκληρές μάχες σήμερα. Ας δούμε όμως και λίγο το τεχνικό κομμάτι του αγώνα.
Ο αγώνας της Αργεντινής είναι ένας αρκετά σκληρός αγώνας με πολύ τραχύ οδόστρωμα και αρκετά χαντάκια και παγίδες που παραμονεύουν. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στην διαχείριση των ελαστικών, αλλά ακόμα περισσότερη στην επιλογή τους. Άλλοι επιλέγουν μαλακά ελαστικά, άλλοι πάλι σκληρά και άλλοι μεσαία. Ο κάθε οδηγός έχει ετοιμάσει την τακτική του πριν τον αγώνα και έχει κάνει ένα πλάνο για τον ρυθμό που θα ακολουθήσει στο εκάστοτε loop ειδικών.
Ωστόσο, πολλές φορές γίνονται λάθη στην επιλογή των ελαστικών κι αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλά κλαταρίσματα και εν τέλει, γιατί όχι και εγκαταλείψεις. Είναι ένας αγώνας που πρέπει να τον σεβαστείς και να κινηθείς πονηρά για να προφυλάξεις το αυτοκίνητο σου.
Σύνταξη κειμένου: Γιάννης Μπόκας
Οι θέσεις άλλαξαν πολύ εχθές. Στην αρχή ήταν πρώτος ο Andreas Mikkelsen μέχρι την 3η ειδική, ο οποίος λίγο αργότερα στην ειδική Las Bajadas, μην αντέχοντας την πίεση του Tanak έκανε το λάθος κι έχασε τον
έλεγχο του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να πέσει 8ος στην κατάταξη.
Σημαντική ήταν και η εγκατάλειψη του Jari Matti Latvala από σπασμένη ανάρτηση στην 3η ειδική κι έτσι ο αγώνας τελείωσε πολύ πρόωρα για εκείνον. Να σημειωθεί ότι ανταγωνισμός από την 3η θέση και πίσω είναι αρκετά έντονος και προβλέπονται σκληρές μάχες σήμερα. Ας δούμε όμως και λίγο το τεχνικό κομμάτι του αγώνα.
Ο αγώνας της Αργεντινής είναι ένας αρκετά σκληρός αγώνας με πολύ τραχύ οδόστρωμα και αρκετά χαντάκια και παγίδες που παραμονεύουν. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στην διαχείριση των ελαστικών, αλλά ακόμα περισσότερη στην επιλογή τους. Άλλοι επιλέγουν μαλακά ελαστικά, άλλοι πάλι σκληρά και άλλοι μεσαία. Ο κάθε οδηγός έχει ετοιμάσει την τακτική του πριν τον αγώνα και έχει κάνει ένα πλάνο για τον ρυθμό που θα ακολουθήσει στο εκάστοτε loop ειδικών.
Ωστόσο, πολλές φορές γίνονται λάθη στην επιλογή των ελαστικών κι αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλά κλαταρίσματα και εν τέλει, γιατί όχι και εγκαταλείψεις. Είναι ένας αγώνας που πρέπει να τον σεβαστείς και να κινηθείς πονηρά για να προφυλάξεις το αυτοκίνητο σου.
Σύνταξη κειμένου: Γιάννης Μπόκας