Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την επίσημη παρουσίαση της BMW M2, η οποία χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο της βαυαρικής φίρμας. Σήμερα, αποκαλύφθηκε η έκδοση Competition, ας την γνωρίσουμε!
Ξεκινώντας από τις εξωτερικές αλλαγές, βλέπουμε έναν νέο προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος που διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές για τον αέρα, ενώ τα νίκελ διακοσμητικά στοιχεία την «απλής» BMW M2 έχουν
βαφτεί μαύρα. Αλλαγή υπάρχει και στους καθρέπτες, όπου τοποθετήθηκαν αυτοί με τα δύο μπράτσα.
Στο πίσω μέρος παραμένει ένας διαχύτης και οι δύο διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στις ζάντες αλουμινίου οι οποίες είναι 19 ιντσών, «φιλοξενούν» μπλε δαγκάνες και τα ελαστικά είναι 245/35 εμπρός και 265/35 πίσω.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, ξεχνάμε τον κινητήρα της BMW M2 γιατί κάτω από το καπό βρίσκεται πλέον ο 3λιτρος 6κύλινδρος twin-turbo των M3 και Μ4. Η απόδοση αγγίζει τους 410 ίππους, ενώ τα 550 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 2.350 σ.α.λ. Παράλληλα, από τα μεγαλύτερα μοντέλα δανείζεται την ανθρακονημάτινη μπάρα που βρίσκεται στον κινητήρα για να βελτιώνει την ακαμψία του πλαισίου και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Το διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται επίσης από τις μεγαλύτερες M3 και Μ4.
Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 4,2 δεύτερα όταν η M2 Competition εξοπλίζεται με το αυτόματο M DCT διπλού συμπλέκτη και σε 4,4 όταν η κίνηση περνά στους τροχούς από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, ενώ στο πακέτο M Drivers αυξάνεται στα 280 km/h.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι προστέθηκαν δύο νέα χρώματα, το είναι μεταλλικό πορτοκαλί και ονομάζεται Sunset, ενώ το δεύτερο είναι το εικονιζόμενο Hockenheim Silver.
Ξεκινώντας από τις εξωτερικές αλλαγές, βλέπουμε έναν νέο προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος που διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές για τον αέρα, ενώ τα νίκελ διακοσμητικά στοιχεία την «απλής» BMW M2 έχουν
βαφτεί μαύρα. Αλλαγή υπάρχει και στους καθρέπτες, όπου τοποθετήθηκαν αυτοί με τα δύο μπράτσα.
Στο πίσω μέρος παραμένει ένας διαχύτης και οι δύο διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στις ζάντες αλουμινίου οι οποίες είναι 19 ιντσών, «φιλοξενούν» μπλε δαγκάνες και τα ελαστικά είναι 245/35 εμπρός και 265/35 πίσω.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, ξεχνάμε τον κινητήρα της BMW M2 γιατί κάτω από το καπό βρίσκεται πλέον ο 3λιτρος 6κύλινδρος twin-turbo των M3 και Μ4. Η απόδοση αγγίζει τους 410 ίππους, ενώ τα 550 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 2.350 σ.α.λ. Παράλληλα, από τα μεγαλύτερα μοντέλα δανείζεται την ανθρακονημάτινη μπάρα που βρίσκεται στον κινητήρα για να βελτιώνει την ακαμψία του πλαισίου και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Το διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται επίσης από τις μεγαλύτερες M3 και Μ4.
Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 4,2 δεύτερα όταν η M2 Competition εξοπλίζεται με το αυτόματο M DCT διπλού συμπλέκτη και σε 4,4 όταν η κίνηση περνά στους τροχούς από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, ενώ στο πακέτο M Drivers αυξάνεται στα 280 km/h.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι προστέθηκαν δύο νέα χρώματα, το είναι μεταλλικό πορτοκαλί και ονομάζεται Sunset, ενώ το δεύτερο είναι το εικονιζόμενο Hockenheim Silver.