Η Ferrari σημείωσε άκρως εντυπωσιακούς χρόνους στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές της Σαγκάης, άφησε τα μονοθέσια της Mercedes στην τρίτη και πέμπτη θέση και χρίστηκε φαβορί ενόψει κατατακτηρίων δοκιμών.
Σε μια πίστα, που οι προβλέψεις και τα στατιστικά έδιναν σαφές προβάδισμα στα «Ασημί Βέλη» για να κάνουν σεφτέ στις νίκες την φετινή σεζόν, η Scuderia Ferrari έδειξε στις σημερινές τρίτες ελεύθερες δοκιμές
στην πίστα της Σαγκάης πως ανέτρεψε την χθεσινή εικόνα και πήρε τα ηνία στην μάχη με την Mercedes για την επικράτηση στο Κινεζικό Grand Prix. Κι αυτό, με πολύ εντυπωσιακό ρυθμό, αφού ο Sebastian Vettel ήταν ολόκληρα επτάμιση δέκατα ταχύτερος του Valtteri Bottas, που περιορίστηκε στην τρίτη θέση και ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Lewis Hamilton.
Οι δύο Mercedes έδειξαν να προβληματίζονται αρκετά σε απόλυτο ρυθμό με την ultrasoft γόμα, έχοντας περάσει το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδικασίας δοκιμάζοντας τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους απέναντι στα κόκκινα μονοθέσια, τα οποία εξαρχής έβγαλαν το πρόγραμμα του FP3 με τα πολύ μαλακά ελαστικά.
Πίσω από τον Valtteri Bottas και ανάμεσα στις δύο Mercedes πλασαρίστηκε ο Max Verstappen, 0.951 sec. μακριά από τον Sebastian Vettel. Η μέρα για την Red Bull δεν ξεκίνησε καθόλου καλά όμως, μιας και ένα πρόβλημα στο turbo ακινητοποίησε το μονοθέσιο του Daniel Ricciardo στην πίστα έπειτα από μόλις τρεις γύρους, κάτι που θα αναγκάσει τον Αυστραλό να αλλάξει κι άλλα κομμάτια της κινητήριας μονάδας του μετά την εγκατάλειψή του στον αγώνα του Μπαχρέιν.
Πίσω από τα ταχύτερα μονοθέσια της «Big Three» βρέθηκε ο εντυπωσιακός Kevin Magnussen, ο οποίος συμπλήρωσε 30 γύρους στην διαδικασία και έπειτα από ένα μεγάλο αρχικό stint με τα πολύ μαλακά ελαστικά, σημείωσε τελικά τον ταχύτερο του γύρο με φρέσκια soft γόμα λίγο πριν το φινάλε, δείχνοντας τα «δόντια» της Haas, ενόψει κατατακτήριων. Πίσω από τον Δανό ήταν οι δύο Force India, των Sergio Perez και Esteban Ocon, που παρουσίασαν πολύ βελτιωμένη εικόνα το Σάββατο, παρά την δημόσια παραδοχή της ομάδας νωρίτερα για μεγάλο πρόβλημα της VJM11 με την ισορροπία της στις στροφές.
Στην ένατη θέση των χρόνων πλασαρίστηκε ο Carlos Sainz Jr, τρία δέκατα μπροστά από τον team-mate του, που βρέθηκε εκτός δεκάδας και συγκεκριμένα στην 11η θέση. Ανάμεσα στα δύο κίτρινα μονοθέσια της Renault ήταν η μεγάλη έκπληξη της διαδικασίας, με τον Sergey Sirotkin να κλείνει το Top10 με την πρώτη εμφάνιση της Williams σε αυτό την φετινή χρονιά.
Εκτός δεκάδας έμειναν για άλλη μια φορά οι δύο McLaren των Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne, που παρουσίασαν ξανά τις παθογένειες των δύο πρώτων αγώνων στον ρυθμό ενός γύρου της Βρετανικής ομάδας. Πολύ μακριά από την δεκάδα ταυτόχρονα, βρέθηκαν και οι δύο STR11 της Toro Rosso Honda, με τον μεν Brendon Hartley μόλις 14ο στην τελική κατάταξη και τον δε Pierre Gasly 16ο και με πολλά παράπονα για έλλειψη πρόσφυσης στο τέλος της διαδικασίας.
Στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης έμεινε για άλλη μια φορά ο Lance Stroll, που όμως βρέθηκε πάνω από τις δύο Alfa Romeo Sauber των Leclerc και Ericsson αλλά και ο Romain Grosjean που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας, μεταξύ άλλων και με τα φρένα της VF-18 και δεν μπόρεσε τίποτα καλύτερο από την τελευταία θέση, ολόκληρα 2.738 sec. μακριά από την κορυφή.
Η δράση στην πίστα της Σαγκάης συνεχίζεται σε λιγότερο από μιάμιση ώρα με τις Κατατακτήριες Δοκιμές του Κινεζικού Grand Prix, η έναρξη των οποίων θα δοθεί στις 09:00 και θα μεταδοθούν αποκλειστικά και ζωντανά από το Cosmote Sport 5HD.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Σε μια πίστα, που οι προβλέψεις και τα στατιστικά έδιναν σαφές προβάδισμα στα «Ασημί Βέλη» για να κάνουν σεφτέ στις νίκες την φετινή σεζόν, η Scuderia Ferrari έδειξε στις σημερινές τρίτες ελεύθερες δοκιμές
στην πίστα της Σαγκάης πως ανέτρεψε την χθεσινή εικόνα και πήρε τα ηνία στην μάχη με την Mercedes για την επικράτηση στο Κινεζικό Grand Prix. Κι αυτό, με πολύ εντυπωσιακό ρυθμό, αφού ο Sebastian Vettel ήταν ολόκληρα επτάμιση δέκατα ταχύτερος του Valtteri Bottas, που περιορίστηκε στην τρίτη θέση και ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Lewis Hamilton.
Οι δύο Mercedes έδειξαν να προβληματίζονται αρκετά σε απόλυτο ρυθμό με την ultrasoft γόμα, έχοντας περάσει το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδικασίας δοκιμάζοντας τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους απέναντι στα κόκκινα μονοθέσια, τα οποία εξαρχής έβγαλαν το πρόγραμμα του FP3 με τα πολύ μαλακά ελαστικά.
Πίσω από τον Valtteri Bottas και ανάμεσα στις δύο Mercedes πλασαρίστηκε ο Max Verstappen, 0.951 sec. μακριά από τον Sebastian Vettel. Η μέρα για την Red Bull δεν ξεκίνησε καθόλου καλά όμως, μιας και ένα πρόβλημα στο turbo ακινητοποίησε το μονοθέσιο του Daniel Ricciardo στην πίστα έπειτα από μόλις τρεις γύρους, κάτι που θα αναγκάσει τον Αυστραλό να αλλάξει κι άλλα κομμάτια της κινητήριας μονάδας του μετά την εγκατάλειψή του στον αγώνα του Μπαχρέιν.
Πίσω από τα ταχύτερα μονοθέσια της «Big Three» βρέθηκε ο εντυπωσιακός Kevin Magnussen, ο οποίος συμπλήρωσε 30 γύρους στην διαδικασία και έπειτα από ένα μεγάλο αρχικό stint με τα πολύ μαλακά ελαστικά, σημείωσε τελικά τον ταχύτερο του γύρο με φρέσκια soft γόμα λίγο πριν το φινάλε, δείχνοντας τα «δόντια» της Haas, ενόψει κατατακτήριων. Πίσω από τον Δανό ήταν οι δύο Force India, των Sergio Perez και Esteban Ocon, που παρουσίασαν πολύ βελτιωμένη εικόνα το Σάββατο, παρά την δημόσια παραδοχή της ομάδας νωρίτερα για μεγάλο πρόβλημα της VJM11 με την ισορροπία της στις στροφές.
Στην ένατη θέση των χρόνων πλασαρίστηκε ο Carlos Sainz Jr, τρία δέκατα μπροστά από τον team-mate του, που βρέθηκε εκτός δεκάδας και συγκεκριμένα στην 11η θέση. Ανάμεσα στα δύο κίτρινα μονοθέσια της Renault ήταν η μεγάλη έκπληξη της διαδικασίας, με τον Sergey Sirotkin να κλείνει το Top10 με την πρώτη εμφάνιση της Williams σε αυτό την φετινή χρονιά.
Εκτός δεκάδας έμειναν για άλλη μια φορά οι δύο McLaren των Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne, που παρουσίασαν ξανά τις παθογένειες των δύο πρώτων αγώνων στον ρυθμό ενός γύρου της Βρετανικής ομάδας. Πολύ μακριά από την δεκάδα ταυτόχρονα, βρέθηκαν και οι δύο STR11 της Toro Rosso Honda, με τον μεν Brendon Hartley μόλις 14ο στην τελική κατάταξη και τον δε Pierre Gasly 16ο και με πολλά παράπονα για έλλειψη πρόσφυσης στο τέλος της διαδικασίας.
Στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης έμεινε για άλλη μια φορά ο Lance Stroll, που όμως βρέθηκε πάνω από τις δύο Alfa Romeo Sauber των Leclerc και Ericsson αλλά και ο Romain Grosjean που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας, μεταξύ άλλων και με τα φρένα της VF-18 και δεν μπόρεσε τίποτα καλύτερο από την τελευταία θέση, ολόκληρα 2.738 sec. μακριά από την κορυφή.
Η δράση στην πίστα της Σαγκάης συνεχίζεται σε λιγότερο από μιάμιση ώρα με τις Κατατακτήριες Δοκιμές του Κινεζικού Grand Prix, η έναρξη των οποίων θα δοθεί στις 09:00 και θα μεταδοθούν αποκλειστικά και ζωντανά από το Cosmote Sport 5HD.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!