Η στιγμή της αποκάλυψης για την 7η γενιά BMW Σειρά 3 έφτασε και, με κωδική ονομασία G20, έρχεται να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Audi A4, η Alfa Romeo Giulia και η Mercedes-Benz C-Class.
Το νέο μοντέλο της βαυαρικής φίρμας έχει μεγαλώσει αρκετά, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.709 mm (+85mm από το απερχόμενο), ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR που χρησιμοποιεί πέραν των άλλων
υλικών και ανθρακονήματα. Έτσι, επιτυγχάνεται μειωμένο βάρος και ταυτόχρονα αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας, στοιχεία που απογειώνουν την οδηγική της συμπεριφορά.
Εξωτερικά, η σχεδίαση παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στην Σειρά 5 και πετυχαίνει εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0,23 Cd. Στο εμπρός μέρος υπάρχουν οι κλασσικές εισαγωγές αέρα που παραπέμπουν σε μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, ενώ χαρακτηριστικά είναι τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και όλο το πλαϊνό τμήμα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το κλίμα είναι πολυτελές με τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους 8,8 ιντσών (στον προαιρετικό εξοπλισμό 10,25”), ενώ ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός με μέγεθος 5,7 ιντσών (12,3” στον προαιρετικό εξοπλισμό).
Περνάμε στα μηχανικά μέρη της 7ης γενιάς BMW Σειρά 3, όπου για αρχή υπάρχουν 5 μηχανικά σύνολα. Τα δύο είναι βενζίνης και, πιο συγκεκριμένα, η 320i εξοπλίζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων και απόδοσης 184 ίππων. Συνεχίζουμε με την 330i, όπου ο 2λιτρος κινητήρας αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Στην περίπτωση των κινητήρων πετρελαίου, ξεκινάμε με την 318d, όπου ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος αγγίζει τους 150 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ η επίσης 2λιτρη 320d αγγίζει τους 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Η τελευταία μέχρι στιγμής έκδοση είναι η 330d με 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων και 580 Nm ροπής. Η ήδη πλούσια γκάμα σύντομα θα γίνει ακόμα πιο πλούσια, με την προσθήκη της υβριδικής 330e, της sportive M340i και ασφαλώς της κορυφαίας M3.
Όλα τα μοντέλα θα συνδυάζονται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με αυτόματο 8τάχυτο σασμάν. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα, ενώ στις εκδόσεις 320d και M340i θα είναι διαθέσιμη και η τετρακίνηση xDrive. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι στην περίπτωση των εκδόσεων Μ Sport θα είναι διαθέσιμη ανάρτηση με μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 εκατοστά, ζάντες 18 ιντσών και διαφορικό με ενεργό κλείδωμα στον πίσω άξονα.
Το νέο μοντέλο της βαυαρικής φίρμας έχει μεγαλώσει αρκετά, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.709 mm (+85mm από το απερχόμενο), ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR που χρησιμοποιεί πέραν των άλλων
υλικών και ανθρακονήματα. Έτσι, επιτυγχάνεται μειωμένο βάρος και ταυτόχρονα αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας, στοιχεία που απογειώνουν την οδηγική της συμπεριφορά.
Εξωτερικά, η σχεδίαση παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στην Σειρά 5 και πετυχαίνει εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0,23 Cd. Στο εμπρός μέρος υπάρχουν οι κλασσικές εισαγωγές αέρα που παραπέμπουν σε μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, ενώ χαρακτηριστικά είναι τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και όλο το πλαϊνό τμήμα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το κλίμα είναι πολυτελές με τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους 8,8 ιντσών (στον προαιρετικό εξοπλισμό 10,25”), ενώ ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός με μέγεθος 5,7 ιντσών (12,3” στον προαιρετικό εξοπλισμό).
Περνάμε στα μηχανικά μέρη της 7ης γενιάς BMW Σειρά 3, όπου για αρχή υπάρχουν 5 μηχανικά σύνολα. Τα δύο είναι βενζίνης και, πιο συγκεκριμένα, η 320i εξοπλίζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων και απόδοσης 184 ίππων. Συνεχίζουμε με την 330i, όπου ο 2λιτρος κινητήρας αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Στην περίπτωση των κινητήρων πετρελαίου, ξεκινάμε με την 318d, όπου ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος αγγίζει τους 150 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ η επίσης 2λιτρη 320d αγγίζει τους 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Η τελευταία μέχρι στιγμής έκδοση είναι η 330d με 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων και 580 Nm ροπής. Η ήδη πλούσια γκάμα σύντομα θα γίνει ακόμα πιο πλούσια, με την προσθήκη της υβριδικής 330e, της sportive M340i και ασφαλώς της κορυφαίας M3.
Όλα τα μοντέλα θα συνδυάζονται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με αυτόματο 8τάχυτο σασμάν. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα, ενώ στις εκδόσεις 320d και M340i θα είναι διαθέσιμη και η τετρακίνηση xDrive. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι στην περίπτωση των εκδόσεων Μ Sport θα είναι διαθέσιμη ανάρτηση με μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 εκατοστά, ζάντες 18 ιντσών και διαφορικό με ενεργό κλείδωμα στον πίσω άξονα.