Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις αυτοκίνητα σαν το Civic ή το Integra που κρατούν την εργοστασιακή τους μορφή μέχρι σήμερα. Πόσα χρήματα θα δίνατε, όμως, για ένα Honda Integra Type R με ελάχιστα χιλιόμετρα;
Το αυτοκίνητο που βλέπετε ανήκει στην τρίτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου και βγήκε από το εργοστάσιο το 1997. Παραμένει σε άριστη κατάσταση, πράγμα απόλυτα λογικό μιας και έχει διανύσει μόλις 1.916
χιλιόμετρα, ενώ είναι το 37ο αυτοκίνητο από τα μόλις 320 που κατασκευάστηκαν συνολικά.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός B18C, ένας τετρακύλινδρος VTEC κινητήρας χωρητικότητας 1.800 κ.εκ που αποδίδει 200 ίππους. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 5 σχέσεις, η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Εν τέλει, η δημοπρασία του συγκεκριμένου Honda Integra Type R ξεκίνησε από τις 5.000 ευρώ και έφτασε οριακά κάτω από τις 55.500 ευρώ. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω μοντέλο.
Το αυτοκίνητο που βλέπετε ανήκει στην τρίτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου και βγήκε από το εργοστάσιο το 1997. Παραμένει σε άριστη κατάσταση, πράγμα απόλυτα λογικό μιας και έχει διανύσει μόλις 1.916
χιλιόμετρα, ενώ είναι το 37ο αυτοκίνητο από τα μόλις 320 που κατασκευάστηκαν συνολικά.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός B18C, ένας τετρακύλινδρος VTEC κινητήρας χωρητικότητας 1.800 κ.εκ που αποδίδει 200 ίππους. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 5 σχέσεις, η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Εν τέλει, η δημοπρασία του συγκεκριμένου Honda Integra Type R ξεκίνησε από τις 5.000 ευρώ και έφτασε οριακά κάτω από τις 55.500 ευρώ. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω μοντέλο.