Μπορεί η Audi να εργάζεται αυτή τη στιγμή για την παραγωγή του νέου Audi R8, αλλά ταυτόχρονα είναι σε θέση να προσφέρει μία ειδική έκδοση για το μοντέλο που σύντομα θα αποτελεί παρελθόν.
Πρόκειται για το Audi R8 V10 Plus Competition Package, μία έκδοση που θα είναι διαθέσιμη μόνο στην Coupe έκδοση και θα προσφερθεί σε 10 αντίτυπα αποκλειστικά στην αμερικάνικη αγορά. Το αυτοκίνητο
ξεχωρίζει εξωτερικά από τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως το εμπρός σπόιλερ, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης. Στο εσωτερικό υπάρχει εκτεταμένη χρήση Alcantara και ανθρακονημάτων, τα καθίσματα είναι δερμάτινα, ενώ υπάρχει και ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 13 ηχεία.
Το αποτέλεσμα είναι η κάθετη δύναμη να διπλασιάζεται σε σχέση με το «απλό» μοντέλο στα 150 km/h, ενώ στα 315 km/h ένα R8 Competition Package παράγει 250 κιλά κάθετης δύναμης και το απλό 100 κιλά σε ίδια ταχύτητα. Αλλαγές έχουν γίνει και με στόχο τη μείωση του βάρους, Οι νέες ζάντες εξοικονομούν 12 κιλά, ενώ από το σύστημα πέδησης το βάρος μειώνεται κατά επιπλέον 2,5 κιλά.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, ενώ ο γνωστός V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων αποδίδει 610 ίππους και 559 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Τέλος, διαφοροποιήσεις υπάρχουν στην ανάρτηση που ρυθμίζεται σε 3 διαφορετικά προφίλ οδήγησης και στο σύστημα διεύθυνσης.
Πρόκειται για το Audi R8 V10 Plus Competition Package, μία έκδοση που θα είναι διαθέσιμη μόνο στην Coupe έκδοση και θα προσφερθεί σε 10 αντίτυπα αποκλειστικά στην αμερικάνικη αγορά. Το αυτοκίνητο
ξεχωρίζει εξωτερικά από τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως το εμπρός σπόιλερ, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης. Στο εσωτερικό υπάρχει εκτεταμένη χρήση Alcantara και ανθρακονημάτων, τα καθίσματα είναι δερμάτινα, ενώ υπάρχει και ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 13 ηχεία.
Το αποτέλεσμα είναι η κάθετη δύναμη να διπλασιάζεται σε σχέση με το «απλό» μοντέλο στα 150 km/h, ενώ στα 315 km/h ένα R8 Competition Package παράγει 250 κιλά κάθετης δύναμης και το απλό 100 κιλά σε ίδια ταχύτητα. Αλλαγές έχουν γίνει και με στόχο τη μείωση του βάρους, Οι νέες ζάντες εξοικονομούν 12 κιλά, ενώ από το σύστημα πέδησης το βάρος μειώνεται κατά επιπλέον 2,5 κιλά.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, ενώ ο γνωστός V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων αποδίδει 610 ίππους και 559 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Τέλος, διαφοροποιήσεις υπάρχουν στην ανάρτηση που ρυθμίζεται σε 3 διαφορετικά προφίλ οδήγησης και στο σύστημα διεύθυνσης.