Τον βελτιωτικό οίκο Manhart τον γνωρίζουμε μέσα από τις βελτιώσεις μοντέλων της Audi, της BMW και της Mercedes. Αυτή τη φορά ανέλαβε την αναβάθμιση ενός μοντέλου της Porsche.
Πρόκειται για την 911 (991.2) Turbo, η οποία αποδίδει 540 ίππους και 710 Nm ροπής από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων. Σύμφωνα με την Porsche, το συγκεκριμένο
μοντέλο επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 3,5 δεύτερα.
Μετά από επαναπρογραμματισμό της ECU και τοποθέτηση ατσάλινης εξάτμισης, η απόδοση αυξήθηκε στους 680 ίππους και 870 Nm ροπής, με τα 100 km/h να έρχονται πλέον σε 2,9” και την τελική να φτάνει στα 319 km/h. Για να γίνει λίγο πιο παραστατική αυτή η αλλαγή, μιλάμε για 20 λιγότερους ίππους και +120 Nm ροπής σε σχέση με την GT2 RS.
Αλλαγές υπάρχουν και εξωτερικά, με το χρώμα του αμαξώματος να είναι μαύρο με χρυσές πινελιές, τοποθέτηση spoiler που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά και μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21 ιντσών με ονομασία Techart Formula IV.
Πρόκειται για την 911 (991.2) Turbo, η οποία αποδίδει 540 ίππους και 710 Nm ροπής από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων. Σύμφωνα με την Porsche, το συγκεκριμένο
μοντέλο επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 3,5 δεύτερα.
Μετά από επαναπρογραμματισμό της ECU και τοποθέτηση ατσάλινης εξάτμισης, η απόδοση αυξήθηκε στους 680 ίππους και 870 Nm ροπής, με τα 100 km/h να έρχονται πλέον σε 2,9” και την τελική να φτάνει στα 319 km/h. Για να γίνει λίγο πιο παραστατική αυτή η αλλαγή, μιλάμε για 20 λιγότερους ίππους και +120 Nm ροπής σε σχέση με την GT2 RS.
Αλλαγές υπάρχουν και εξωτερικά, με το χρώμα του αμαξώματος να είναι μαύρο με χρυσές πινελιές, τοποθέτηση spoiler που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά και μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21 ιντσών με ονομασία Techart Formula IV.