Η νέα BMW M550d εξοπλίζεται με έναν πανίσχυρο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 3 λίτρων που αποδίδει 400 ίππους και 760 Nm ροπής.
Παρ΄ όλα αυτά, ο συγκεκριμένος κινητήρας με το καλημέρα «παίρνει» πολλά άλογα και ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος mcchip-dkr έχει να προτείνει μία «value for γκάζι» επιλογή. Με 1.399€ η ιπποδύναμη του
πολυτελούς sedan αυξάνεται στους 470 ίππους και 850 Nm ροπής (Stage 1), ενώ με 1.678€ η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 515 ίππους και στα 865 Nm ροπής (Stage 2). Στην πρώτη περίπτωση η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 290 km/h, ενώ στη δεύτερη στα 295 km/h.
Επιπλέον, για όσους επιθυμούν αισθητική βελτίωση, ο γερμανικός οίκος προσφέρει ζάντες αλουμινίου μεγέθους 9×20 ιντσών μπροστά και 10,5×20 ιντσών πίσω με ελαστικά Continental ContiSportContact 255/35 και 285/30 αντίστοιχα. Τέλος, σε επίπεδο στησίματος διατίθενται αμορτισέρ KW coilover.
Παρ΄ όλα αυτά, ο συγκεκριμένος κινητήρας με το καλημέρα «παίρνει» πολλά άλογα και ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος mcchip-dkr έχει να προτείνει μία «value for γκάζι» επιλογή. Με 1.399€ η ιπποδύναμη του
πολυτελούς sedan αυξάνεται στους 470 ίππους και 850 Nm ροπής (Stage 1), ενώ με 1.678€ η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 515 ίππους και στα 865 Nm ροπής (Stage 2). Στην πρώτη περίπτωση η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 290 km/h, ενώ στη δεύτερη στα 295 km/h.
Επιπλέον, για όσους επιθυμούν αισθητική βελτίωση, ο γερμανικός οίκος προσφέρει ζάντες αλουμινίου μεγέθους 9×20 ιντσών μπροστά και 10,5×20 ιντσών πίσω με ελαστικά Continental ContiSportContact 255/35 και 285/30 αντίστοιχα. Τέλος, σε επίπεδο στησίματος διατίθενται αμορτισέρ KW coilover.