Μετά από 9 χρόνια συνεχούς εργασίας, αύριο παραδίδεται στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του πλανήτη, με το μήκος της να αγγίζει τα 55 χιλιόμετρα.
Συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και εκτείνεται πάνω από το Δέλτα του ποταμού Περλ στη νότια Κίνα. Το κολοσσιαίο δημιούργημα θα περιορίσει τη διάρκεια της διαδρομής από το Τζουχάι στο Χονγκ Κονγκ από
τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά. Υπολογίζεται ότι το κόστος κατασκευής ξεπέρασε το ύψος των 20 δις ευρώ.
Για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, ποσότητα που αντιστοιχεί στην ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο κυβικά μέτρα, ποσότητα που αντιστοιχεί στην οικοδόμηση 22 ουρανοξυστών Chrysler.
Η συγκεκριμένη γέφυρα χτίστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμείνει λειτουργική για έναν αιώνα, ενώ αντέχει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και πανίσχυρους τυφώνες. Πρόκειται για ένα από τα βασικά έργα της Κίνας που θα κάνει τη ζωή πιο εύκολη σε 11 πόλεις και 68 εκατομμύρια κατοίκους.
Συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και εκτείνεται πάνω από το Δέλτα του ποταμού Περλ στη νότια Κίνα. Το κολοσσιαίο δημιούργημα θα περιορίσει τη διάρκεια της διαδρομής από το Τζουχάι στο Χονγκ Κονγκ από
τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά. Υπολογίζεται ότι το κόστος κατασκευής ξεπέρασε το ύψος των 20 δις ευρώ.
Για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, ποσότητα που αντιστοιχεί στην ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο κυβικά μέτρα, ποσότητα που αντιστοιχεί στην οικοδόμηση 22 ουρανοξυστών Chrysler.
Η συγκεκριμένη γέφυρα χτίστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμείνει λειτουργική για έναν αιώνα, ενώ αντέχει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και πανίσχυρους τυφώνες. Πρόκειται για ένα από τα βασικά έργα της Κίνας που θα κάνει τη ζωή πιο εύκολη σε 11 πόλεις και 68 εκατομμύρια κατοίκους.