Μία από τις 487 Lamborghini Miura που κατασκευάστηκαν συνολικά συνδέεται με την Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα με την φιλική σχέση του Αριστοτέλη Ωνάση με τον Σταμάτη Κόκοτα.
Η ιστορία ξεκινάει πίσω στον 1969 όταν ο Ωνάσης παραγγέλνει τη δικιά του Lamborghini Miura P400 S σε καφέ μεταλλικό χρώμα. Έπειτα από μία βραδιά διασκέδασης, ο Έλληνας Κροίσος χάρισε το ιταλικό
supercar του στον αγαπημένο του Σταμάτη Κόκοτα χωρίς να του την μεταβιβάσει. Κάπου εδώ να σημειώσουμε ότι ο Έλληνας τραγουδιστής είχε μεγάλη αγάπη για τα αυτοκίνητα, ενώ κάποια στιγμή είχε στην κατοχή του και μία Mercedes 300 SL Gullwing.
Δυστυχώς, μετά τον θάνατο του Ωνάση το αυτοκίνητο έμεινε για πολλά χρόνια παρατημένο στο γκαράζ του ξενοδοχείου Hilton και «είδε» πάλι το φως του ήλιου το 2004 όπου ξεκίνησε η ανακαίνιση του ξενοδοχείου εν όψει Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο κινητήρας των περίπου 85.000 χιλιομέτρων μεταφέρθηκε στην Ιταλία για ολική επισκευή, ενώ το «παρατημένο» αμάξωμα κακοποιήθηκε αρκετά από τη φθορά του χρόνου. Ο κινητήρας τοποθετήθηκε και πάλι στο αυτοκίνητο το 2011, όπου και ξεκίνησε η ολική επαναφορά του ιστορικού πλέον supercar ώστε να δημοπρατηθεί τα επόμενα χρόνια.
Την πώληση του οχήματος ανέλαβε o βρετανικός οίκος Coys τον Δεκέμβριο του 2012 γνωρίζοντας ότι τα 42 χρόνια στο γκαράζ του Xilton θα μπορούσαν να του στερήσουν μία αξιοπρεπή μεταπώληση. Τελικά, η πώληση ματαιώθηκε λόγω χαμηλής τιμής, με τον οίκο να θέτει ως κατώτατο όριο τις 458.500€ και την κορυφαία προσφορά να μην ξεπερνά τις 372.450€.
Η τελική τιμή πώλησης ήταν 320.000€ λίγες ημέρες αργότερα, ενώ η Lambroghini Miura παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα κοσμήματα της αυτοκίνησης. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον σχεδιαστή Marcelo Gandini, αλλά και στην Lamborghini για τον θηριώδη V12 χωρητικότητας 3,9 λίτρων και 375 ίππων.
Η ιστορία ξεκινάει πίσω στον 1969 όταν ο Ωνάσης παραγγέλνει τη δικιά του Lamborghini Miura P400 S σε καφέ μεταλλικό χρώμα. Έπειτα από μία βραδιά διασκέδασης, ο Έλληνας Κροίσος χάρισε το ιταλικό
supercar του στον αγαπημένο του Σταμάτη Κόκοτα χωρίς να του την μεταβιβάσει. Κάπου εδώ να σημειώσουμε ότι ο Έλληνας τραγουδιστής είχε μεγάλη αγάπη για τα αυτοκίνητα, ενώ κάποια στιγμή είχε στην κατοχή του και μία Mercedes 300 SL Gullwing.
Δυστυχώς, μετά τον θάνατο του Ωνάση το αυτοκίνητο έμεινε για πολλά χρόνια παρατημένο στο γκαράζ του ξενοδοχείου Hilton και «είδε» πάλι το φως του ήλιου το 2004 όπου ξεκίνησε η ανακαίνιση του ξενοδοχείου εν όψει Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο κινητήρας των περίπου 85.000 χιλιομέτρων μεταφέρθηκε στην Ιταλία για ολική επισκευή, ενώ το «παρατημένο» αμάξωμα κακοποιήθηκε αρκετά από τη φθορά του χρόνου. Ο κινητήρας τοποθετήθηκε και πάλι στο αυτοκίνητο το 2011, όπου και ξεκίνησε η ολική επαναφορά του ιστορικού πλέον supercar ώστε να δημοπρατηθεί τα επόμενα χρόνια.
Την πώληση του οχήματος ανέλαβε o βρετανικός οίκος Coys τον Δεκέμβριο του 2012 γνωρίζοντας ότι τα 42 χρόνια στο γκαράζ του Xilton θα μπορούσαν να του στερήσουν μία αξιοπρεπή μεταπώληση. Τελικά, η πώληση ματαιώθηκε λόγω χαμηλής τιμής, με τον οίκο να θέτει ως κατώτατο όριο τις 458.500€ και την κορυφαία προσφορά να μην ξεπερνά τις 372.450€.
Η τελική τιμή πώλησης ήταν 320.000€ λίγες ημέρες αργότερα, ενώ η Lambroghini Miura παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα κοσμήματα της αυτοκίνησης. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον σχεδιαστή Marcelo Gandini, αλλά και στην Lamborghini για τον θηριώδη V12 χωρητικότητας 3,9 λίτρων και 375 ίππων.