CarΗellas: Όχι φίλε, δεν είναι μπογιά…

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Όχι φίλε, δεν είναι μπογιά…

Όποιος πιστεύει πως αυτό το κράνος είναι ψεύτικο και χρωματισμένο, μπορεί να έρθει στο γραφείο μου να το δει. Ζήτησα από τον ιδιοκτήτη του, να το έχω για μια βδομάδα και τον ευχαριστώ που μου το άφησε.
Είναι από το τροχαίο που έγινε σήμερα στο πέταλο του Ακρωτηρίου, όπου μια Γερμανίδα μ’ ένα ZIP 50, κι έχοντας όλα τα νόμιμα για την οδήγηση, απλά πήγε ευθεία και καρφώθηκε στο βράχο. Έσπασε δόντια,
έβγαλε γνάθο, έσπασε χέρια αλλά έζησε! Έζησε παρά τα δύο απίστευτα χτυπήματα που έχει το κράνος.
Έζησε φορώντας ένα από τα φθηνότερα jet κράνη με νόμιμες ευρωπαϊκές προδιαγραφές στην αγορά, στη ζωή δηλαδή την κράτησε ένα κράνος που κάνει 35€ ευρώ. Αν μάλιστα ήταν και full face , θα γλίτωνε και την κάτω γνάθο της.

 Αυτή η γυναίκα με 35 ευρώ θα δει ξανά τα παιδιά της και τον άντρα της. Και δεν μιλάμε για υπερπαραγωγή ατύχημα, μιλάμε για ένα πενηντάρι , σχεδόν μέσα στην πόλη , κάρφωσε μόνη της. Έφτασα στο ατύχημα μετά από δύο λεπτά, είχαν σταματήσει κι άλλοι κι έκαναν τα εξής για να ξέρετε:
Είχαν βάλει ένα μηχανάκι κάθετα στο οδόστρωμα, πριν το θύμα για να ασφαλίσουν την περίμετρο. Ρωτάω «έχετε καλέσει ασθενοφόρο;», μου απαντούν θετικά.
-Είναι κάποιος από σας γιατρός;
-Ναι και οι δύο μου!
-Ωραία, σας ρώτησα διότι έχω πιστοποιήσεις αλλά αφού είστε γιατροί δεν έχω δουλειά…
Γελάσαμε μεταξύ μας και αποσύρθηκα. Το ΕΚΑΒ ήρθε μετά από δέκα λεπτά, την έβαλαν στο φορείο, έβγαλαν κράνος, έβαλαν κολάρο, την ανέβασαν στο κεντρικό και έφυγαν.
 Επαναλαμβάνω την γενική διαδικασία ατυχήματος:
α) Πριν εμπλακούμε, ασφαλίζουμε την περίμετρο ώστε να μην έρθει κανείς και σκοτώσει κι εμάς .
β) Ρωτάμε το θύμα αν είναι καλά και καλούμε βοήθεια, λέγοντας στο τηλέφωνο πριν από όλα και σαφέστατα που είμαστε. Αν δεν ξέρουμε, περιγράφουμε τι βλέπουμε. Στην συνέχεια ενημερώνουμε την κατάσταση του θύματος, βεβαιωνόμαστε πως μας κατάλαβαν και παίρνουμε τυχόν οδηγίες.
γ) Αν το θύμα αναπνέει κι έχει επαφή, δεν κάνουμε κάτι, περιμένουμε και αν φοράει κράνος, δεν υπάρχει λόγος να το βγάλουμε.
δ) Τέλος, όταν φτάσουν οι ειδικοί ή αν εμφανιστεί κάποιος που ξέρει παραπάνω από μας ( διασώστης, ναυαγοσώστης, γιατρός, νοσοκόμος κτλ ) αποσυρόμαστε.
Αυτά και να τα βάλετε καλά στο κεφάλι σας. Μην γίνετε σαν κι εμένα που έβαλα κράνος στα 35 και σταμάτησα να περνάω με κόκκινο στα 40.
Το κείμενο προέρχεται από τη σελίδα Kokkina Fegaria Rock Radio Show!