Ο Lewis Hamilton έκανε μια εμφάνιση πρωταθλητή στην Ισπανία και ανέκτησε την βαθμολογική πρωτοπορία από τον Valtteri Bottas, εκμεταλλευόμενος την εξαιρετική εκκίνησή του. Εκτός βάθρου και οι δύο Ferrari ύστερα από άλλον έναν απογοητευτικό αγώνα.
Ο Lewis Hamilton έκανε καλύτερη εκκίνηση από όλους στην Βαρκελώνη, προσπέρασε στην πρώτη στροφή τον poleman και ομόσταυλό του, Valtteri Bottas και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του. Ο Βρετανός δεν
απειλήθηκε έκτοτε, ανοίγοντας σταθερά την διαφορά από τον Φινλανδό, εκμεταλλεύτηκε άψογα την εμφάνιση του safety car και διαχειρίστηκε την επακόλουθη επανεκκίνηση και έφτασε έτσι στην τρίτη νίκη του την φετινή σεζόν, προσπερνώντας εκ νέου τον Bottas στην βαθμολογία των οδηγών. Σαν να μην έφτανε αυτό, πήρε σπίτι και τον extra πόντο για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ισοσκελίζοντας το αβαντάζ που κατείχε ο Φινλανδός από το απόλυτο των 26 βαθμών που είχε σκοράρει στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στην Αυστραλία.
Ο Bottas περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, μην καταφέρνοντας παρά σε σποραδικά διαστήματα να ακολουθήσει σε ρυθμό τον Hamilton και έτσι έπεσε ξανά στην δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα, επτά βαθμούς πίσω από τον Βρετανό. Το βάθρο δεν συμπλήρωσε κάποιος από τους πιλότους της μεγάλης αντιπάλου Ferrari όμως. Τόσο ο Sebastian Vettel όσο και ο Charles Leclerc έπαιξαν με την στρατηγική, ελπίζοντας πως θα μπορέσουν να υποσκελίσουν τον Max Verstappen (και συνάμα ο ένας τον άλλον) μετά την προσπέραση του Ολλανδού στην εκκίνηση που τον έφερε στην τρίτη θέση. Κάτι τέτοιο όμως δεν κατέστη εφικτό και έτσι η Scuderia έμεινε για δεύτερη φορά φέτος μακριά από το βάθρο, με τον νεαρό Max να ξαναπαίρνει κιόλας την τρίτη θέση στην βαθμολογία από τον Vettel, αφήνοντας τον Γερμανό δύο βαθμούς πίσω του.
Πέμπτος, τόσο στην κατάταξη όσο και στον αγώνα βρίσκεται ο Charles Leclerc, που ύστερα από τις κακές χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές του και σε συνδυασμό με την επαναλαμβανόμενη αργοπορία των Ιταλών να πάρουν αποφάσεις αναφορικά με τα team orders έμεινε πίσω από τον ομόσταυλό του στην μάχη των δύο κόκκινων μονοθεσίων. Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Pierre Gasly, στο πρώτο «καθαρό» τριήμερο του Γάλλου με την νέα του ομάδα. Με αυτό το αποτέλεσμα μάλιστα ανέβηκε και στην αντίστοιχη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, επαναφέροντας την τάξη, με τους έξι πιλότους των Big3 στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Στην έβδομη και δέκατη θέση τερμάτισαν ο Kevin Magnussen και ο Romain Grosjean, με την Haas να δείχνει πως έλυσε τα προβλήματα που την ταλάνιζαν με τον ρυθμό αγώνα της VF19 της. Μάλιστα αυτός ήταν ο πρώτος βαθμός του Γάλλου στην φετινή χρονιά, με τον Magnussen να φτάνει τους 14 και να αναρριχάται στην «best of the rest» θέση της βαθμολογίας. Ανάμεσα στους δύο πιλότους της Αμερικανικής ομάδας πλασαρίστηκαν ο τοπικός ήρωας Carlos Sainz Jr, που συνεχίζει το σερί πολύ θετικών εμφανίσεων για την McLaren στην φετινή σεζόν και ο Daniil Kvyat, που επέστρεψε στους βαθμούς μετά την πρεμιέρα της σεζόν στο Albert Park.
Εκτός βαθμών έμεινε η έτερη Toro Rosso του Alex Albon, που δεν κατάφερε να μετουσιώσει σε μία προσπέραση την πίεση που ασκούσε στους τελευταίους γύρους στον Grosjean και περιορίστηκε στην 11η θέση. Πίσω του ολοκλήρωσαν ένα πολύ απογοητευτικό τριήμερο οι δύο Renault, που για τρίτη φορά φέτος έφυγαν αμφότερες με άδειο σακούλι από ένα αγωνιστικό τριήμερο. Ο Daniel Ricciardo τερμάτισε στην 12η θέση, κερδίζοντας στην ενδοοικογενειακή μάχη τον Nico Hulkenberg, που είχε μείνει εκτός από το Q1 στις Κατατακτήριες Δοκιμές. 14ος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Kimi Raikkonen, μένοντας για πρώτη φορά εκτός βαθμών στην φετινή χρονιά, την ώρα που και ο team-mate του δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να βρει ρυθμό και έμεινε μόλις 16ος μπροστά μονάχα από τις δύο Williams, των Russell και Kubica. Ανάμεσα στις δύο Alfa Romeo πλασαρίστηκε ο Sergio Perez, σε ένα απογοητευτικό Grand Prix για την ομάδα της Racing Point, που είχε μαρκάρει τον Ισπανικό αγώνα στο καλεντάρι ως το πρώτο κανονικό event της νέας ομάδας στην φετινή σεζόν. Το έτερο ροζ μονοθέσιο, του Lance Stroll δεν ήταν πιο ψηλά στην κατάταξη όταν, σε μια μάχη με την McLaren του Lando Norris, οι δυο τους είχαν επαφή που τους ανάγκασε σε μια πρόωρη εγκατάλειψη και έφερε το safety car στην πίστα.
Ο Lewis Hamilton έκανε καλύτερη εκκίνηση από όλους στην Βαρκελώνη, προσπέρασε στην πρώτη στροφή τον poleman και ομόσταυλό του, Valtteri Bottas και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του. Ο Βρετανός δεν
απειλήθηκε έκτοτε, ανοίγοντας σταθερά την διαφορά από τον Φινλανδό, εκμεταλλεύτηκε άψογα την εμφάνιση του safety car και διαχειρίστηκε την επακόλουθη επανεκκίνηση και έφτασε έτσι στην τρίτη νίκη του την φετινή σεζόν, προσπερνώντας εκ νέου τον Bottas στην βαθμολογία των οδηγών. Σαν να μην έφτανε αυτό, πήρε σπίτι και τον extra πόντο για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ισοσκελίζοντας το αβαντάζ που κατείχε ο Φινλανδός από το απόλυτο των 26 βαθμών που είχε σκοράρει στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στην Αυστραλία.
Ο Bottas περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, μην καταφέρνοντας παρά σε σποραδικά διαστήματα να ακολουθήσει σε ρυθμό τον Hamilton και έτσι έπεσε ξανά στην δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα, επτά βαθμούς πίσω από τον Βρετανό. Το βάθρο δεν συμπλήρωσε κάποιος από τους πιλότους της μεγάλης αντιπάλου Ferrari όμως. Τόσο ο Sebastian Vettel όσο και ο Charles Leclerc έπαιξαν με την στρατηγική, ελπίζοντας πως θα μπορέσουν να υποσκελίσουν τον Max Verstappen (και συνάμα ο ένας τον άλλον) μετά την προσπέραση του Ολλανδού στην εκκίνηση που τον έφερε στην τρίτη θέση. Κάτι τέτοιο όμως δεν κατέστη εφικτό και έτσι η Scuderia έμεινε για δεύτερη φορά φέτος μακριά από το βάθρο, με τον νεαρό Max να ξαναπαίρνει κιόλας την τρίτη θέση στην βαθμολογία από τον Vettel, αφήνοντας τον Γερμανό δύο βαθμούς πίσω του.
Πέμπτος, τόσο στην κατάταξη όσο και στον αγώνα βρίσκεται ο Charles Leclerc, που ύστερα από τις κακές χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές του και σε συνδυασμό με την επαναλαμβανόμενη αργοπορία των Ιταλών να πάρουν αποφάσεις αναφορικά με τα team orders έμεινε πίσω από τον ομόσταυλό του στην μάχη των δύο κόκκινων μονοθεσίων. Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Pierre Gasly, στο πρώτο «καθαρό» τριήμερο του Γάλλου με την νέα του ομάδα. Με αυτό το αποτέλεσμα μάλιστα ανέβηκε και στην αντίστοιχη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, επαναφέροντας την τάξη, με τους έξι πιλότους των Big3 στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Στην έβδομη και δέκατη θέση τερμάτισαν ο Kevin Magnussen και ο Romain Grosjean, με την Haas να δείχνει πως έλυσε τα προβλήματα που την ταλάνιζαν με τον ρυθμό αγώνα της VF19 της. Μάλιστα αυτός ήταν ο πρώτος βαθμός του Γάλλου στην φετινή χρονιά, με τον Magnussen να φτάνει τους 14 και να αναρριχάται στην «best of the rest» θέση της βαθμολογίας. Ανάμεσα στους δύο πιλότους της Αμερικανικής ομάδας πλασαρίστηκαν ο τοπικός ήρωας Carlos Sainz Jr, που συνεχίζει το σερί πολύ θετικών εμφανίσεων για την McLaren στην φετινή σεζόν και ο Daniil Kvyat, που επέστρεψε στους βαθμούς μετά την πρεμιέρα της σεζόν στο Albert Park.
Εκτός βαθμών έμεινε η έτερη Toro Rosso του Alex Albon, που δεν κατάφερε να μετουσιώσει σε μία προσπέραση την πίεση που ασκούσε στους τελευταίους γύρους στον Grosjean και περιορίστηκε στην 11η θέση. Πίσω του ολοκλήρωσαν ένα πολύ απογοητευτικό τριήμερο οι δύο Renault, που για τρίτη φορά φέτος έφυγαν αμφότερες με άδειο σακούλι από ένα αγωνιστικό τριήμερο. Ο Daniel Ricciardo τερμάτισε στην 12η θέση, κερδίζοντας στην ενδοοικογενειακή μάχη τον Nico Hulkenberg, που είχε μείνει εκτός από το Q1 στις Κατατακτήριες Δοκιμές. 14ος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Kimi Raikkonen, μένοντας για πρώτη φορά εκτός βαθμών στην φετινή χρονιά, την ώρα που και ο team-mate του δυσκολεύτηκε πάρα πολύ να βρει ρυθμό και έμεινε μόλις 16ος μπροστά μονάχα από τις δύο Williams, των Russell και Kubica. Ανάμεσα στις δύο Alfa Romeo πλασαρίστηκε ο Sergio Perez, σε ένα απογοητευτικό Grand Prix για την ομάδα της Racing Point, που είχε μαρκάρει τον Ισπανικό αγώνα στο καλεντάρι ως το πρώτο κανονικό event της νέας ομάδας στην φετινή σεζόν. Το έτερο ροζ μονοθέσιο, του Lance Stroll δεν ήταν πιο ψηλά στην κατάταξη όταν, σε μια μάχη με την McLaren του Lando Norris, οι δυο τους είχαν επαφή που τους ανάγκασε σε μια πρόωρη εγκατάλειψη και έφερε το safety car στην πίστα.
Το επόμενο Grand Prix της φετινής σεζόν θα διεξαχθεί το τετραήμερο 23-26 Μαΐου στο Μόντε Κάρλο, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές να είναι προγραμματισμένες για τις 12:00 το μεσημέρι της Πέμπτης. Ακολουθούν οι δεύτερες ελεύθερες στις 16:00 το απόγευμα ώρα Ελλάδος ενώ μετά από διακοπή μίας μέρας, το Σάββατο θα ξεκινήσουν οι τρίτες ελεύθερες στην 13:00 και οι Κατατακτήριες στις 16:00. Ο μεγάλος αγώνας της Κυριακής, το ιστορικό Grand Prix του Μονακό θα λάβει εκκίνηση στις 16:10 την Κυριακή 26 Μαΐου. Όλη η δράση από τους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου θα μεταδοθεί ζωντανά από τις αθλητικές συχνότητες των ΕΡΤ και Cosmote TV.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!