Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο της Subaru, αγαπήθηκε από κάθε petrolhead και αποτελεί για όλους μας όνειρο ζωής.
Ο λόγος για το Subaru Impreza 22b, που δημιουργήθηκε για τα 40 χρόνια ιστορίας της ιαπωνικής φίρμας, αλλά και των εορτασμό των τριών συνεχόμενων πρωταθλημάτων κατασκευαστών στο WRC. Συνολικά
κατασκευάστηκαν 400 αντίτυπα το 1998, δεξιοτίμονα και αριστεροτίμονα, αλλά το συγκεκριμένο είναι ακόμα πιο σπάνιο διότι πρόκειται για ένα από τα τρία αυτοκίνητα προπαραγωγής «000/400».
Να υπενθυμίσουμε ότι όλα τα Impreza 22Β κατασκευάστηκαν στο εικονιζόμενο μπλε χρώμα και συνδυάζονται με 17άρες χρυσές ζάντες της BBS, ενώ η έκδοση ξεχωρίζει από το φουσκωμένο bodykit, το ανασχεδιασμένο καπό και την αεροτομή. Τα κερασάκια στην τούρτα είναι η ανάρτηση της Bilstein και τα τετραπίστονα της Brembo.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερκυβισμένος EZ22 χωρητικότητας 2,2 λίτρων, που αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων.
Το αυτοκίνητο παραμένει σε άριστη εργοστασιακή κατάσταση, είναι δεξιοτίμονο και έχει διανύσει μόλις 55 χιλιόμετρα, ενώ η τιμή πώλησης δεν αναφέρεται στην αγγελία της εταιρείας από το Hong Kong.
Ο λόγος για το Subaru Impreza 22b, που δημιουργήθηκε για τα 40 χρόνια ιστορίας της ιαπωνικής φίρμας, αλλά και των εορτασμό των τριών συνεχόμενων πρωταθλημάτων κατασκευαστών στο WRC. Συνολικά
κατασκευάστηκαν 400 αντίτυπα το 1998, δεξιοτίμονα και αριστεροτίμονα, αλλά το συγκεκριμένο είναι ακόμα πιο σπάνιο διότι πρόκειται για ένα από τα τρία αυτοκίνητα προπαραγωγής «000/400».
Να υπενθυμίσουμε ότι όλα τα Impreza 22Β κατασκευάστηκαν στο εικονιζόμενο μπλε χρώμα και συνδυάζονται με 17άρες χρυσές ζάντες της BBS, ενώ η έκδοση ξεχωρίζει από το φουσκωμένο bodykit, το ανασχεδιασμένο καπό και την αεροτομή. Τα κερασάκια στην τούρτα είναι η ανάρτηση της Bilstein και τα τετραπίστονα της Brembo.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερκυβισμένος EZ22 χωρητικότητας 2,2 λίτρων, που αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων.
Το αυτοκίνητο παραμένει σε άριστη εργοστασιακή κατάσταση, είναι δεξιοτίμονο και έχει διανύσει μόλις 55 χιλιόμετρα, ενώ η τιμή πώλησης δεν αναφέρεται στην αγγελία της εταιρείας από το Hong Kong.