Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την επίσημη παρουσίαση της BMW Σειρά 8 και η αποκάλυψη της κορυφαίας M8 υπολογίζεται να πραγματοποιηθεί τους επόμενους μήνες.
Πριν από μερικές ώρες εντοπίστηκε στα κεντρικά γραφεία της BMW στο Μόναχο της Γερμανίας μία BMW M8 χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Όπως βλέπετε, το εμπρός μέρος διαφοροποιείται λόγω της ύπαρξης carbon
επιφανειών και γίνεται αισθητά πιο «άγριο» σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Σε κάποιες φωτογραφίες είναι εμφανείς οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους 20 ιντσών, ενώ η οροφή και οι καθρέφτες είναι επίσης κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα. Το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό και διαφοροποιημένο από την M850i, με τον διαχύτη και τη μικρή αεροτομή να κατασκευάζονται επίσης από carbon, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι τέσσερις.
Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου μοντέλου γνωρίζουμε ήδη ότι θα βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με την ιπποδύναμη να αγγίζει περίπου τους 617 ίππους και τη ροπή τα 750 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, με δυνατότητα μεταφοράς του 100% της ισχύος στον πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχει και ενεργό Μ διαφορικό.
Τέλος, τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 300 km/h.
Πριν από μερικές ώρες εντοπίστηκε στα κεντρικά γραφεία της BMW στο Μόναχο της Γερμανίας μία BMW M8 χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Όπως βλέπετε, το εμπρός μέρος διαφοροποιείται λόγω της ύπαρξης carbon
επιφανειών και γίνεται αισθητά πιο «άγριο» σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Σε κάποιες φωτογραφίες είναι εμφανείς οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους 20 ιντσών, ενώ η οροφή και οι καθρέφτες είναι επίσης κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα. Το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό και διαφοροποιημένο από την M850i, με τον διαχύτη και τη μικρή αεροτομή να κατασκευάζονται επίσης από carbon, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι τέσσερις.
Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου μοντέλου γνωρίζουμε ήδη ότι θα βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με την ιπποδύναμη να αγγίζει περίπου τους 617 ίππους και τη ροπή τα 750 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, με δυνατότητα μεταφοράς του 100% της ισχύος στον πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχει και ενεργό Μ διαφορικό.
Τέλος, τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 300 km/h.