Μετά τη διαρροή μερικών φωτογραφιών, έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης της νέας Ferrari SF90 Stradale, η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας μετά την LaFerrari.
Αφορμή της κατασκευής της νέας Ιταλίδας είναι τα 90 χρόνια από τη δημιουργία του τμήματος Scuderia Ferrari και δεν θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάτι λιγότερο από ένα Plug-In υβριδικό supercar με 1000
ίππους που τοποθετείται στη γκάμα πάνω από την 812 Superfast.
Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με την ενισχυμένη έκδοση του κινητήρα της Ferrari F8 Tributo, δηλαδή έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 780 ίππους και η ροπή τα 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι μιλάμε για νέο ρεκόρ ειδικής ισχύος με 195 ίππους στο λίτρο και για τον ισχυρότερο V8 της Ferrari που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Βέβαια, στην περίπτωση της νέας Ferrari SF90 Stradale, ο θερμικός κινητήρας συνοδεύεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο είναι τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα, καθιστώντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο και ο τρίτος ανάμεσα από το μοτέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει στους 1.000 ίππους.
Δεδομένης της τετρακίνησης και του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που έρχεται κατευθείαν από την F1, το ιταλικό μοντέλο είναι ικανό να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και μέχρι τα 200 σε 6,7, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.
Αφορμή της κατασκευής της νέας Ιταλίδας είναι τα 90 χρόνια από τη δημιουργία του τμήματος Scuderia Ferrari και δεν θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάτι λιγότερο από ένα Plug-In υβριδικό supercar με 1000
ίππους που τοποθετείται στη γκάμα πάνω από την 812 Superfast.
Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με την ενισχυμένη έκδοση του κινητήρα της Ferrari F8 Tributo, δηλαδή έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 780 ίππους και η ροπή τα 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι μιλάμε για νέο ρεκόρ ειδικής ισχύος με 195 ίππους στο λίτρο και για τον ισχυρότερο V8 της Ferrari που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Βέβαια, στην περίπτωση της νέας Ferrari SF90 Stradale, ο θερμικός κινητήρας συνοδεύεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο είναι τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα, καθιστώντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο και ο τρίτος ανάμεσα από το μοτέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει στους 1.000 ίππους.
Δεδομένης της τετρακίνησης και του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που έρχεται κατευθείαν από την F1, το ιταλικό μοντέλο είναι ικανό να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και μέχρι τα 200 σε 6,7, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.