Απομένουν ελάχιστες ώρες για την αποκάλυψη της νέας Ferrari SF90 Stradale, η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας μετά την LaFerrari και ήδη έχουμε τις πρώτες πληροφορίες.
Αφορμή της κατασκευής της νέας Ιταλίδας είναι τα 90 χρόνια από τη δημιουργία του τμήματος Scuderia Ferrari και δεν θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάτι λιγότερο από ένα υβριδικό supercar με 1000 ίππους που
τοποθετείται στη γκάμα πάνω από την 812 Superfast.
Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με τον κινητήρα της Ferrari F8 Tributo, δηλαδή έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 720 ίππους και η ροπή τα 770 Nm από τις 3.250 σ.α.λ. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι μιλάμε για νέο ρεκόρ ειδικής ισχύος με 185 ίππους στο λίτρο και για τον ισχυρότερο V8 της Ferrari που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Βέβαια, στην περίπτωση της νέας Ferrari SF90 Stradale, ο θερμικός κινητήρας συνοδεύεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, συνεπώς η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει στους 1.000 ίππους και για τα 100 km/h θα απαιτούνται περίπου 2 δευτερόλεπτα. Περισσότερα τις επόμενες ώρες, όπου θα έχουμε την επίσημη αποκάλυψή της!
Αφορμή της κατασκευής της νέας Ιταλίδας είναι τα 90 χρόνια από τη δημιουργία του τμήματος Scuderia Ferrari και δεν θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάτι λιγότερο από ένα υβριδικό supercar με 1000 ίππους που
τοποθετείται στη γκάμα πάνω από την 812 Superfast.
Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με τον κινητήρα της Ferrari F8 Tributo, δηλαδή έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 720 ίππους και η ροπή τα 770 Nm από τις 3.250 σ.α.λ. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι μιλάμε για νέο ρεκόρ ειδικής ισχύος με 185 ίππους στο λίτρο και για τον ισχυρότερο V8 της Ferrari που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Βέβαια, στην περίπτωση της νέας Ferrari SF90 Stradale, ο θερμικός κινητήρας συνοδεύεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, συνεπώς η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει στους 1.000 ίππους και για τα 100 km/h θα απαιτούνται περίπου 2 δευτερόλεπτα. Περισσότερα τις επόμενες ώρες, όπου θα έχουμε την επίσημη αποκάλυψή της!