CarΗellas: Επίσημο: Ανανεωμένο Audi A4 (pics)

Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Επίσημο: Ανανεωμένο Audi A4 (pics)

Πριν από μερικές ώρες, οι Audi αποκάλυψε την ανανεωμένη γενιά του A4, η οποία περιλαμβάνει ήπια υβριδική τεχνολογία για όλες τις εκδόσεις.
Στη νέα γενιά εντοπίζουμε μικρές διαφοροποιήσεις στο αισθητικό κομμάτι, όπως τα ανασχεδιασμένα Led φωτιστικά σώματα στον στάνταρ εξοπλισμό, τα νέα πίσω φώτα και οι απολήξεις της εξάτμισης. Το νέο
μοντέλο διατίθεται σε τρία αμαξώματα, το κλασσικό sedan, το Avant και το A4 Allroad, ενώ προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, την basic, την advanced και την «sportive» S-line.
Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στη νέα οθόνη 10.1 ιντσών και το αναβαθμισμένο σύστημα MMI, το οποίο συνοδεύεται από σύστημα έκτακτης ανάγκης και η υπηρεσία εξυπηρέτησης Audi connect. Επίσης παρέχεται δωρεάν η εφαρμογή myAudi που συνδέει το smartphone του πελάτη και μπορεί να  κλειδώνει / ξεκλειδώνει το όχημα και να εκκινεί τον κινητήρα χρησιμοποιώντας συμβατό Android smartphone. Τέλος, στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει τηλέφωνο και σύστημα ηχείων της Bang & Olufsen.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, όπου για το Audi A4 προσφέρονται κινητήρες από 150 ίππους (35 TFSI) μέχρι και 347 στην περίπτωση του S4 TDI. Όπως ήδη αναφέραμε, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία 12 Volt που μειώνει την κατανάλωση κατά 0,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα  σύμφωνα με μετρήσεις της Audi.
Οι επιλογές ως προς τη μετάδοση είναι τρεις, μιας και υπάρχει 6άρι χειροκίνητο, S tronic επτά ταχυτήτων και tiptronic οκτώ ταχυτήτων, ενώ όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται είτε με κίνηση στον εμπρός άξονα, είτε με το σύστημα quattro. Τέλος, υπάρχουν δύο συστήματα ρυθμιζόμενης ανάρτησης, με το πρώτο να «κατεβαίνει» κατά 10mm και το δεύτερο «sport» να μειώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος κατά 27mm.
Η κορυφαία μέχρι στιγμή έκδοση, το S4 TDI, εξοπλίζεται με κινητήρα 3 λίτρων και έξι κυλίνδρους σε διάταξη «V» το οποίο, με τη βοήθεια ηλεκτρικού turbo, αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής από τις 2.500 μέχρι τις 3.100 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό turbo τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Audi SQ7.