Μόνο λίγες ώρες απομένουν για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 και του Hellenic Time Trial Challenge. Εκεί όπου 81 οδηγοί θα διεκδικήσουν το καλύτερο και θα προσφέρουν θέαμα στους χιλιάδες θεατές οι οποίοι αναμένεται να κατακλύσουν και πάλι το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Στους αγώνες ταχύτητας θα συμμετάσχουν ακόμα περισσότεροι οδηγοί απ’ ό,τι στον 1ο φετινό αγώνα, και συγκεκριμένα 57, κάτι ενδεικτικό της ανοδικής πορείας του θεσμού. Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε μια
ακόμα μάχη στη Formula Saloon, μεταξύ των δύο Lamborghini Huracanτων Π. Σολδάτου και «Samino», μετά την επικράτηση του πρώτου στον προηγούμενο αγώνα. Ο Π. Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge συμπληρώνει την τριάδα των supercars που θα τραβήξουν όλα τα βλέμματα πάνω τους το μεσημέρι της Κυριακής. Στην FS θα τρέξει για 1η φορά και ο Π. Κύρκος με Mitsubishi Lancer EvoIX, αλλά και οι Γ. Κακαλέτρης και Γ. Καμπέρος, με Opel Astra G Coupe και Ford Escort MkII Turbo, αντίστοιχα.
Η Ομάδα Ε, που μας είχε χαρίσει έναν επεισοδιακό αγώνα στη συνάντηση του Μαρτίου, αυτό το Σαββατοκύριακο θα συγκεντρώσει 11 συμμετοχές. Το «παρών» θα δώσει ο νικητής του 1ου αγώνα Γ. Μαραβέλιας (BMW 318iS) και οι πρωταγωνιστές των μαχών που είχαμε απολαύσει τότε Ν. Πλέσσας (Ford Sierra RS Cosworth), Η. Τσαγγαράς (Opel Astra FGSi), Α. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000) και Ε. Καλκούνος (BMW M3 E30). Άγνωστο παραμένει το που θα βρεθεί ο Π. Λιώρης, ο οποίος για την περίσταση αφήνει το τιμόνι του γνωστού Ford Escort WRC για να συμμετάσχει με μια BMW GTR.
Στην Ομάδα Α, ο Π. Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) δεν θα έχει ανταγωνισμό για την κλάση Α8, όμως στην Α7 περιμένουμε άλλη μια μάχη μεταξύ του Λ. Λεοντόπουλου (Honda Civic TypeR) και του Α. Τζαβάρα (Opel Astra FGSi). Στην κλάση Α6 έχουν δηλώσει συμμετοχή 4 οδηγοί, και συγκεκριμένα οι Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206 XS), Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic), Α. Μητσάκος (Peugeot 106) και Τ. Κουλουρίδης (Peugeot 106).
Τα 106 έχουν την τιμητική τους και στην Ομάδα Ν και συγκεκριμένα στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, εκεί όπου ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Ρ. Καίσαρ θα κληθεί να αντιμετωπίσει τους Μ. Αναστασόπουλο, Ι. Λυκάκη, Χ. Μίλλη με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά και τους Α. Μπαρκονίκο και Δ. Ζάγαρη με CitroenSaxo. Για την κορυφή της κατηγορίας και την κλάση Ν4, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Κ. Κάκος (Mitsubishi Lancer EvoIX) θα έχει αυτή τη φορά αντίπαλο τον Β. Κοκλάνη, με ίδιο αυτοκίνητο.
Το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda αυτή τη φορά αποτελεί την πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, αφού στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθούν 14 Fabia. Ο Ε. Κουκέας προηγείται στο φετινό θεσμό, μετά την επικράτησή του στην Ανάβαση Διονύσου, όμως όσοι βρέθηκαν πίσω του τότε (Κ. Γιαννίκος, Δ. Ρεμέντζης, Σ. Γαλεράκης, Φ. Καλέσης κ.ά.) σίγουρα θα θέλουν να ανέβουν στο 1ο σκαλί του βάθρου στα Μέγαρα.
Στα Ιστορικά, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra RS Cosworth) θα κληθεί να υπερασπιστεί τη θέση του απέναντι στο Opel Kadett C 1.9 GTE του Β. Παπαφιλίππου και στα Escort των Ι. Κάτσικα και Δ. Σκεπασιανού. Στο πιο όμορφο gridτου αγώνα θα βρεθούν ακόμα το Grag Prototype του Π. Πουλιάδη, η Porsche 911 του Α. Μαρασλή, η Alfa Romeo GTV του Χ. Αναστασιάδη και η Toyota Corolla ΑE86 του Ζ. Ζάχου.
Ο αγώνας του ερχόμενου Σαββατοκύριακου είναι και ο 4ος για τη SuperSeason 2018-2019. Πρόκειται για ένα θεσμό που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητήκάθε κατηγορίας. Και ισχύει τόσο για τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, όσο και για τους αγωνιζόμενους της Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC.
Σε αυτή τη συνάντηση του Hellenic Time Trial Challenge θα παλέψουν απέναντι στο χρόνο 24 οδηγοί. Η πιο ελεύθερη κατηγορία Extreme συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές, με 13 οδηγούς να μοιράζονται μεταξύ των κλάσεων Α, Β, Γ και Δ (αναλόγως του αν πρόκειται για αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά ή turbo, με λάστιχα slick ή όχι).Η δυάδα του βάθρου του προηγούμενου αγώνα M. Γεωργιάδης (Toyota MR2) και Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z) θα έχει να αντιμετωπίσει αυτή τη φορά πληθώρα δυνατών συνδυασμών, όπως ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi αλλά και ο Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 Turbo.
Στους αγώνες ταχύτητας θα συμμετάσχουν ακόμα περισσότεροι οδηγοί απ’ ό,τι στον 1ο φετινό αγώνα, και συγκεκριμένα 57, κάτι ενδεικτικό της ανοδικής πορείας του θεσμού. Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε μια
ακόμα μάχη στη Formula Saloon, μεταξύ των δύο Lamborghini Huracanτων Π. Σολδάτου και «Samino», μετά την επικράτηση του πρώτου στον προηγούμενο αγώνα. Ο Π. Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge συμπληρώνει την τριάδα των supercars που θα τραβήξουν όλα τα βλέμματα πάνω τους το μεσημέρι της Κυριακής. Στην FS θα τρέξει για 1η φορά και ο Π. Κύρκος με Mitsubishi Lancer EvoIX, αλλά και οι Γ. Κακαλέτρης και Γ. Καμπέρος, με Opel Astra G Coupe και Ford Escort MkII Turbo, αντίστοιχα.
Η Ομάδα Ε, που μας είχε χαρίσει έναν επεισοδιακό αγώνα στη συνάντηση του Μαρτίου, αυτό το Σαββατοκύριακο θα συγκεντρώσει 11 συμμετοχές. Το «παρών» θα δώσει ο νικητής του 1ου αγώνα Γ. Μαραβέλιας (BMW 318iS) και οι πρωταγωνιστές των μαχών που είχαμε απολαύσει τότε Ν. Πλέσσας (Ford Sierra RS Cosworth), Η. Τσαγγαράς (Opel Astra FGSi), Α. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000) και Ε. Καλκούνος (BMW M3 E30). Άγνωστο παραμένει το που θα βρεθεί ο Π. Λιώρης, ο οποίος για την περίσταση αφήνει το τιμόνι του γνωστού Ford Escort WRC για να συμμετάσχει με μια BMW GTR.
Στην Ομάδα Α, ο Π. Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) δεν θα έχει ανταγωνισμό για την κλάση Α8, όμως στην Α7 περιμένουμε άλλη μια μάχη μεταξύ του Λ. Λεοντόπουλου (Honda Civic TypeR) και του Α. Τζαβάρα (Opel Astra FGSi). Στην κλάση Α6 έχουν δηλώσει συμμετοχή 4 οδηγοί, και συγκεκριμένα οι Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206 XS), Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic), Α. Μητσάκος (Peugeot 106) και Τ. Κουλουρίδης (Peugeot 106).
Τα 106 έχουν την τιμητική τους και στην Ομάδα Ν και συγκεκριμένα στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, εκεί όπου ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Ρ. Καίσαρ θα κληθεί να αντιμετωπίσει τους Μ. Αναστασόπουλο, Ι. Λυκάκη, Χ. Μίλλη με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά και τους Α. Μπαρκονίκο και Δ. Ζάγαρη με CitroenSaxo. Για την κορυφή της κατηγορίας και την κλάση Ν4, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Κ. Κάκος (Mitsubishi Lancer EvoIX) θα έχει αυτή τη φορά αντίπαλο τον Β. Κοκλάνη, με ίδιο αυτοκίνητο.
Το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda αυτή τη φορά αποτελεί την πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, αφού στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθούν 14 Fabia. Ο Ε. Κουκέας προηγείται στο φετινό θεσμό, μετά την επικράτησή του στην Ανάβαση Διονύσου, όμως όσοι βρέθηκαν πίσω του τότε (Κ. Γιαννίκος, Δ. Ρεμέντζης, Σ. Γαλεράκης, Φ. Καλέσης κ.ά.) σίγουρα θα θέλουν να ανέβουν στο 1ο σκαλί του βάθρου στα Μέγαρα.
Στα Ιστορικά, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra RS Cosworth) θα κληθεί να υπερασπιστεί τη θέση του απέναντι στο Opel Kadett C 1.9 GTE του Β. Παπαφιλίππου και στα Escort των Ι. Κάτσικα και Δ. Σκεπασιανού. Στο πιο όμορφο gridτου αγώνα θα βρεθούν ακόμα το Grag Prototype του Π. Πουλιάδη, η Porsche 911 του Α. Μαρασλή, η Alfa Romeo GTV του Χ. Αναστασιάδη και η Toyota Corolla ΑE86 του Ζ. Ζάχου.
Ο αγώνας του ερχόμενου Σαββατοκύριακου είναι και ο 4ος για τη SuperSeason 2018-2019. Πρόκειται για ένα θεσμό που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητήκάθε κατηγορίας. Και ισχύει τόσο για τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, όσο και για τους αγωνιζόμενους της Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC.
Σε αυτή τη συνάντηση του Hellenic Time Trial Challenge θα παλέψουν απέναντι στο χρόνο 24 οδηγοί. Η πιο ελεύθερη κατηγορία Extreme συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές, με 13 οδηγούς να μοιράζονται μεταξύ των κλάσεων Α, Β, Γ και Δ (αναλόγως του αν πρόκειται για αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά ή turbo, με λάστιχα slick ή όχι).Η δυάδα του βάθρου του προηγούμενου αγώνα M. Γεωργιάδης (Toyota MR2) και Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z) θα έχει να αντιμετωπίσει αυτή τη φορά πληθώρα δυνατών συνδυασμών, όπως ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi αλλά και ο Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 Turbo.
Στην κατηγορία Sport, θα συνεχιστεί και γι’ αυτό τον αγώνα ο συναγωνισμός μεταξύ του Σ. Σταύρου (Peugeot 106) καιτου Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX5), με παλιούς και νέους συμμετέχοντες να είναι έτοιμοι να κάνουν την έκπληξη. Τέλος, η κόντρα μεταξύ του «Ο+» με LotusElise 111S και του Δ. Δημολά με Audi TTS, καλά κρατεί στη Stock. Δείτε την πλήρη λίστα συμμετεχόντωνσε κάθε κατηγορία στα παρακάτω links, μαζί με το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα.
Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και την υποστήριξη των εταιριών Λουξ, Puma, SKAG, LineaSport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική. Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5 για όλο το διήμερο. Το εισιτήριο των δοκιμαστικών του Σαββάτου πρέπει να διατηρηθεί, έτσι ώστε το ίδιο να χρησιμοποιηθεί και την Κυριακή. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, αλλά και για το αναλυτικό πρόγραμμα πατήστε το επισυναπτόμενο link.
Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και την υποστήριξη των εταιριών Λουξ, Puma, SKAG, LineaSport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική. Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5 για όλο το διήμερο. Το εισιτήριο των δοκιμαστικών του Σαββάτου πρέπει να διατηρηθεί, έτσι ώστε το ίδιο να χρησιμοποιηθεί και την Κυριακή. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, αλλά και για το αναλυτικό πρόγραμμα πατήστε το επισυναπτόμενο link.