Ο Lewis Hamilton πήρε μια μαγική νίκη στο Monte Carlo με τελειωμένη μέση γόμα για πάνω από τον μισό αγώνα, διεύρυνε την διαφορά του στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα και λυτρώθηκε για τον πρώτο του χαμένο τίτλο 12 ολόκληρα χρόνια μετά.
Ήταν 7 Οκτωβρίου του 2007 όταν ο Lewis Hamilton έχανε το φρενάρισμα στην είσοδο του pit lane της Σαγκάης και κόλλαγε στην αμμοπαγίδα, χάνοντας την ευκαιρία να γίνει ο πρώτος rookie παγκόσμιος
πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1. Κάτι λιγότερο από 12 χρόνια μετά, ο Βρετανός θυμήθηκε τα τεκταινόμενα της Σαγκάης και ένοιωσε να βιώνει την δικιά του λύτρωση. Όπως και τότε, έτσι και σήμερα, βρισκόταν στην πίστα επί πάμπολλους γύρους με «τελειωμένα» ελαστικά, κατάφερε όμως να κρατηθεί εντός αυτής και να πανηγυρίσει την νίκη στο ιστορικό Grand Prix του Monte Carlo για τρίτη φορά στην καριέρα του.
Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής παρέδωσε ένα οδηγικό σεμινάριο στους στενούς δρόμους του Monaco, ύστερα από την λανθασμένη απόφαση της ομάδας του να περάσει στην μέση γόμα με πάνω από 60 γύρους να απομένουν για το φινάλε και κράτησε πίσω του τον Max Verstappen παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του Ολλανδού να περάσει. Ο Max τερμάτισε τελικά δεύτερος, κατατάχτηκε όμως τέταρτος λόγω ποινής πέντε δευτερολέπτων που είχε αποκομίσει από ένα συμβάν με τον Valtteri Bottas στα pits, όταν ο πιλότος της Red Bull έσπρωξε τον Φινλανδό πάνω στο pitwall για να κερδίσει την δεύτερη θέση, σπάζοντας την πτέρυγα της W10 και αναγκάζοντας τον Bottas να ξαναμπεί στον επόμενο γύρο στο pitlane για αλλαγή, που τον έριξε τέταρτο, πίσω και από τον Sebastian Vettel. Τελικά, τόσο ο Γερμανός της Ferrari όσο και ο Bottas προβιβάστηκαν μία θέση στον τερματισμό και ανέβηκαν στο βάθρο, στο πλάι του θριαμβευτή Hamilton. Πέμπτος τερμάτισε ο Pierre Gasly σε έναν αθόρυβο αγώνα για τον Γάλλο, ο οποίος πήρε και για δεύτερη φορά φέτος τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα ύστερα από το πέρασμά του στην μαλακή γόμα στους τελευταίους γύρους του Grand Prix. ‘Best of the rest’ αναδείχθηκε ο Carlos Sainz Jr για λογαριασμό της McLaren, εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της Βρετανικής ομάδας, ακολουθούμενος από τις δύο Toro Rosso των Daniil Kvyat και Alexander Albon, καθώς και τον Romain Grosjean που τερμάτισε στην ένατη θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο περσινός νικητής, Daniel Ricciardo, ο οποίος έχασε πολύ έδαφος μπαίνοντας νωρίς για αλλαγή ελαστικών, υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, που βγήκε στην πίστα, έτσι ώστε να καθαριστεί αυτή από τα θραύσματα του κλαταρισμένου ελαστικού του Charles Leclerc.
Ο Μονεγάσκος της Ferrari είδε το πίσω δεξί του λάστιχο να καταρρέει ύστερα από επαφή που είχε με την Renault του Nico Hulkenberg και αναγκάστηκε λίγο αργότερα να εγκαταλείψει έχοντας πέσει στην τελευταία θέση. Εκτός βαθμών έμειναν τα δεύτερα μονοθέσια των McLaren και Haas, με τον Lando Norris στην ενδέκατη και τον Kevin Magnussen στην δωδέκατη θέση. 13ος τερμάτισε ο Sergio Perez, σε έναν δύσκολο αγώνα για την Racing Point, μπροστά από τον Hulkenberg και τον George Russell που αναρρίχησε την Williams ως την 15η θέση. 16η ήταν η δεύτερη Racing Point στα χέρια του Lance Stroll, ενώ καταστροφικό ήταν το Grand Prix για τις δύο Alfa Romeo, με τον Kimi Raikkonen και τον Antonio Giovinazzi να μην καταφέρνουν τίποτα καλύτερο από την 17η και 19η θέση μόλις αντίστοιχα. Ανάμεσά τους πλασαρίστηκε η δεύτερη Williams, του Robert Kubica, που είχε επαφή κοντά στα μισά του αγώνα με τον Giovinazzi αλλά συνέχισε αλώβητη.
Η Formula 1 αποχαιρετά προσωρινά την Ευρώπη και θα κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι με προορισμό τον Καναδά και την πίστα Gilles Villeneuve του Μόντρεαλ, όπου θα διεξαχθεί ο έβδομος γύρος της σεζόν το τριήμερο 7-9 Ιουνίου.
Ήταν 7 Οκτωβρίου του 2007 όταν ο Lewis Hamilton έχανε το φρενάρισμα στην είσοδο του pit lane της Σαγκάης και κόλλαγε στην αμμοπαγίδα, χάνοντας την ευκαιρία να γίνει ο πρώτος rookie παγκόσμιος
πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1. Κάτι λιγότερο από 12 χρόνια μετά, ο Βρετανός θυμήθηκε τα τεκταινόμενα της Σαγκάης και ένοιωσε να βιώνει την δικιά του λύτρωση. Όπως και τότε, έτσι και σήμερα, βρισκόταν στην πίστα επί πάμπολλους γύρους με «τελειωμένα» ελαστικά, κατάφερε όμως να κρατηθεί εντός αυτής και να πανηγυρίσει την νίκη στο ιστορικό Grand Prix του Monte Carlo για τρίτη φορά στην καριέρα του.
Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής παρέδωσε ένα οδηγικό σεμινάριο στους στενούς δρόμους του Monaco, ύστερα από την λανθασμένη απόφαση της ομάδας του να περάσει στην μέση γόμα με πάνω από 60 γύρους να απομένουν για το φινάλε και κράτησε πίσω του τον Max Verstappen παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του Ολλανδού να περάσει. Ο Max τερμάτισε τελικά δεύτερος, κατατάχτηκε όμως τέταρτος λόγω ποινής πέντε δευτερολέπτων που είχε αποκομίσει από ένα συμβάν με τον Valtteri Bottas στα pits, όταν ο πιλότος της Red Bull έσπρωξε τον Φινλανδό πάνω στο pitwall για να κερδίσει την δεύτερη θέση, σπάζοντας την πτέρυγα της W10 και αναγκάζοντας τον Bottas να ξαναμπεί στον επόμενο γύρο στο pitlane για αλλαγή, που τον έριξε τέταρτο, πίσω και από τον Sebastian Vettel. Τελικά, τόσο ο Γερμανός της Ferrari όσο και ο Bottas προβιβάστηκαν μία θέση στον τερματισμό και ανέβηκαν στο βάθρο, στο πλάι του θριαμβευτή Hamilton. Πέμπτος τερμάτισε ο Pierre Gasly σε έναν αθόρυβο αγώνα για τον Γάλλο, ο οποίος πήρε και για δεύτερη φορά φέτος τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα ύστερα από το πέρασμά του στην μαλακή γόμα στους τελευταίους γύρους του Grand Prix. ‘Best of the rest’ αναδείχθηκε ο Carlos Sainz Jr για λογαριασμό της McLaren, εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της Βρετανικής ομάδας, ακολουθούμενος από τις δύο Toro Rosso των Daniil Kvyat και Alexander Albon, καθώς και τον Romain Grosjean που τερμάτισε στην ένατη θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο περσινός νικητής, Daniel Ricciardo, ο οποίος έχασε πολύ έδαφος μπαίνοντας νωρίς για αλλαγή ελαστικών, υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, που βγήκε στην πίστα, έτσι ώστε να καθαριστεί αυτή από τα θραύσματα του κλαταρισμένου ελαστικού του Charles Leclerc.
Ο Μονεγάσκος της Ferrari είδε το πίσω δεξί του λάστιχο να καταρρέει ύστερα από επαφή που είχε με την Renault του Nico Hulkenberg και αναγκάστηκε λίγο αργότερα να εγκαταλείψει έχοντας πέσει στην τελευταία θέση. Εκτός βαθμών έμειναν τα δεύτερα μονοθέσια των McLaren και Haas, με τον Lando Norris στην ενδέκατη και τον Kevin Magnussen στην δωδέκατη θέση. 13ος τερμάτισε ο Sergio Perez, σε έναν δύσκολο αγώνα για την Racing Point, μπροστά από τον Hulkenberg και τον George Russell που αναρρίχησε την Williams ως την 15η θέση. 16η ήταν η δεύτερη Racing Point στα χέρια του Lance Stroll, ενώ καταστροφικό ήταν το Grand Prix για τις δύο Alfa Romeo, με τον Kimi Raikkonen και τον Antonio Giovinazzi να μην καταφέρνουν τίποτα καλύτερο από την 17η και 19η θέση μόλις αντίστοιχα. Ανάμεσά τους πλασαρίστηκε η δεύτερη Williams, του Robert Kubica, που είχε επαφή κοντά στα μισά του αγώνα με τον Giovinazzi αλλά συνέχισε αλώβητη.
Η Formula 1 αποχαιρετά προσωρινά την Ευρώπη και θα κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι με προορισμό τον Καναδά και την πίστα Gilles Villeneuve του Μόντρεαλ, όπου θα διεξαχθεί ο έβδομος γύρος της σεζόν το τριήμερο 7-9 Ιουνίου.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!